alistatte ja aliarvioitte naisia?
Kaurismies
4
1987
Vastaukset
- kepin verran loitolla,
kunnes nainen osoittaa, että on arvostukseni arvoinen.(ei mikään helppo homma)
Siihen asti saatan vaikuttaa kylmältä ja jäykältä.
Arvostukseni kun on ansainnut, nostan naisen kultaiselle jalustalle. - Kardinal
Kaurismies on vanhanaikainen ja hän ajattelee naisista vanhanaikaiseen tyyliin. Kaurismiehen sisällä asuu pieni sovinisti kuten varmasti lähes jokaisen miehen sisällä, mutta kaurismiehen sisäinen sovinisti on vielä huomattavasti keskivertoa voimakkaampi.
Pohjimmiltaan kaurismies on aina sitä mieltä, että naisen paikka on kotona lasten kanssa ja että naisen ei ikinä missään olosuhteissa ole soveliasta ryhtyä uhmaamaan miestä.- kauriin nainen
On kyllä tullut huomattua!!!! (prkl)
Siis ihana mies mutta kun itepäinen kun muuli
ja ei jousta sit yhtään!!! Pakko saada sanoa AINA se viimenen sana. Pelkästä periaattesta.
Onneksi osaan lähes aina vain nauraa (salassa) sille itsepäisyydelle, mutta kyllä se toisinaan repii hermoja... - Kauris vain;)
kauriin nainen kirjoitti:
On kyllä tullut huomattua!!!! (prkl)
Siis ihana mies mutta kun itepäinen kun muuli
ja ei jousta sit yhtään!!! Pakko saada sanoa AINA se viimenen sana. Pelkästä periaattesta.
Onneksi osaan lähes aina vain nauraa (salassa) sille itsepäisyydelle, mutta kyllä se toisinaan repii hermoja...Nii että olis vaikee kuvitella olla kaurismiehen kanssa yhdessä..;o..Siis mitäköhän siitä tulisi? Ku mä oon just niin kauris ku voi olla..Siis aina ku luen noita horoskooppi juttuja millanen karis on nii ne pitää mulla niin hyvin paikkansa paria kohtaa lukuunottamatta ehkä..;).....Mutta joo millaistakohan olis seurustella kaurismiehen kanssa?! Varsinki jos se ois yhtä paha tossa jääräpäisyydessään kuin minä=O!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565433- 874213
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722490Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701038Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3291018- 61823
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 25764
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52759