HÄÄTANSSI

metu

Mitä olette mieltä häätanssiksi Bon Jovin Always kappaleesta? Me emme ole tosiaankaan valssi ihmisiä eikä yleensäkään tanssi ihmisiä.. Mutta sen verran perinnettä että tanssitaan..:) Mielestäni kertosäe on todella kaunis..
Mielipiteitä kiitos.. Häät Lauantaina 5.7.2008

21

2662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai häätanssi vielä

      Nyt olisi syytä jo unohtaa nuo amerikkalaiset koohotukset. Ellei halua tanssia häävalssia ei sitten tarvitse tanssia mitään. Minä ainakin vieraana jättäisin häätanssin seuraamisen väliin. Tuttavan tytär meni avioon ja he tanssivat häätanssin. Vanhemmat loukkaantuivat tästä perinteiden raiskaamisesta niin, etteivät osallistuneet tanssiin koko iltana.

      • Always rules!

        Kuinka kauas taaksepäin perinteissä oikein pitäis mennä, että joku taas loukkaannu? Me ite todennäköisesti väsätään just joku rock n'roll show, koska luonteeltamme ollaan menevä ja esiintymiskykyinen pari, eikä meiltä taatusti edes odoteta mitään tyypillisten tylsien häiden ohjelmanumeroa eli kuolettavan tylsää valssin veivaamista, joka on jo miljardeja kertoja nähty. Luovuutta ja uusia perinteitä kehiin! :-)

        JOS olit viestiä kirjoittaessasi tosissasi etkä keksinyt itse tota tarinaa provomielessä, niin todella pässiä käytöstä sun tuttavilta: ei ollu kyseessä heidän häät vaan heidän tyttären juhlat. Onneksi omat vanhemmat elää tällä vuosituhannella eikä oo mitään rajoittuneita tapauksia kivikaudelta.

        Mun mielestä se Always on mitä osuvin kappale juuri naimisiin menneelle parille! Romanttisempaa saa hakea. Go for it, Metu!


    • anna_palaa

      Tanssi kuin tanssi, eikös se juhla pidäkin olla hääparin näköinen? Mitä väliä, vaikka kaikki eivät tanssi valssia - mitä siitä muka tulisi, jos pari ei kertakaikkiaan osaa valssia, eikä ole oppinut, vaikka on käynyt yksityistunneilla? Always on todella hyvä ja osuva valinta, joten siitä vaan rohkeasti!

      • Valssitar

        liittyisivät mukaan tanssiin, kuten on ollut tapana. Minä vierastan jo ajatustakin häätanssista valssin tilalla niin paljon, että en varmaan tanssisi missään vaiheessa iltaa. Avioituneen parin tulisi muistaa tanssimusiikkia valitessaan, tai bändiä valitessaan, että kaikki eivät esim. halua rokata. Siispä musiikkia pitää olla kaikille ja vasta myöhemmässä vaiheessa iltaa voisi laittaa sen rokkivaihteen päälle. Vaikka kyseessä on hääparin juhla, sen juhlan tekevät juhlaksi viihtyvät vieraat. Jos esim. musiikki on valittu vain osaa vieraista ajatellen, ei tunnelma voi nousta korkealle.

        Uskallan latoa näin suoraan, koska olen ollut hiljattain häissä, joista osa poistui jo hyvin pian musiikin alettua, oli hankittu vain rokkia soittava bändi. Morsiuspari oli jälkeenpäin pahoillaan ja tunnustivat, että eivät olleet ajatelleet lainkaan asiaa siten, että musiikin pitää olla "jokaiselle jotakin" linjalla. Koska häätila oli suhteellisen pieni ja sateen vuoksi ei pihallekaan päässyt, lähti todellakin varsin iso osa vieraista pois. Bändi soitti niin kovaa, ettei jutustelusta tullut mitään. Morsiuspari ja heidän kaverinsa viihtyivät kyllä, olivat tottuneen sellaiseen mölinaan ravintolailtoinaan.


      • First dance
        Valssitar kirjoitti:

        liittyisivät mukaan tanssiin, kuten on ollut tapana. Minä vierastan jo ajatustakin häätanssista valssin tilalla niin paljon, että en varmaan tanssisi missään vaiheessa iltaa. Avioituneen parin tulisi muistaa tanssimusiikkia valitessaan, tai bändiä valitessaan, että kaikki eivät esim. halua rokata. Siispä musiikkia pitää olla kaikille ja vasta myöhemmässä vaiheessa iltaa voisi laittaa sen rokkivaihteen päälle. Vaikka kyseessä on hääparin juhla, sen juhlan tekevät juhlaksi viihtyvät vieraat. Jos esim. musiikki on valittu vain osaa vieraista ajatellen, ei tunnelma voi nousta korkealle.

        Uskallan latoa näin suoraan, koska olen ollut hiljattain häissä, joista osa poistui jo hyvin pian musiikin alettua, oli hankittu vain rokkia soittava bändi. Morsiuspari oli jälkeenpäin pahoillaan ja tunnustivat, että eivät olleet ajatelleet lainkaan asiaa siten, että musiikin pitää olla "jokaiselle jotakin" linjalla. Koska häätila oli suhteellisen pieni ja sateen vuoksi ei pihallekaan päässyt, lähti todellakin varsin iso osa vieraista pois. Bändi soitti niin kovaa, ettei jutustelusta tullut mitään. Morsiuspari ja heidän kaverinsa viihtyivät kyllä, olivat tottuneen sellaiseen mölinaan ravintolailtoinaan.

        Eihän vanhempien ole pakko osallistua tanssiin..? Siinäkin asiassa voi rikkoa perinteitä, eikä vanhempiaan tarvi loukata kunhan keskustelee niiden kanssa ensin. Kaikenlaista pikkusielua sitä riittääkin..

        Tässä keskustelussa nyt toki näkyy jälleen kaksi eri koulukuntaa; perinteisen tavan kannattajat ja rohkeammat uuden luojat, jotka uskaltavat näyttää, että myös muita vaihtoehtoja on olemassa. Oma kokemukseni on, että häät on yleensä aina samanlaiset toinen toistensa kopiot vanhoine kaavoineen. Kerran pääsin mukaan todella epätraditionaalisiin häihin, ja ne ovat olleet parhaat ikinä! Niissä muuten häätanssina oli salsa. :)


      • Valssitar
        First dance kirjoitti:

        Eihän vanhempien ole pakko osallistua tanssiin..? Siinäkin asiassa voi rikkoa perinteitä, eikä vanhempiaan tarvi loukata kunhan keskustelee niiden kanssa ensin. Kaikenlaista pikkusielua sitä riittääkin..

        Tässä keskustelussa nyt toki näkyy jälleen kaksi eri koulukuntaa; perinteisen tavan kannattajat ja rohkeammat uuden luojat, jotka uskaltavat näyttää, että myös muita vaihtoehtoja on olemassa. Oma kokemukseni on, että häät on yleensä aina samanlaiset toinen toistensa kopiot vanhoine kaavoineen. Kerran pääsin mukaan todella epätraditionaalisiin häihin, ja ne ovat olleet parhaat ikinä! Niissä muuten häätanssina oli salsa. :)

        Ehkä heidän sydämensä vuoti verta ja he olivat pahasti loukkaantuneita, mutta näytellä piti. Eivät häät ole mitkään kaveribileet, vaan lähinnä lähisuvun juhlat. Kavereiden kanssa voi bilettää muulloinkin. Häitä suunnitellessa pitää muistaa myös sitä vanhinta häihin kutsuttua tätiä. Hän ehkä haluaisi pyörähdellä tangon tai hitaan valssin tahdissa ja odottaa turhaan koko illan itselleen mieluisaa tanssimusiikkia. Siis jokaiselle jotakin periaate, niin hyvin pyyhkii.


      • First Dance
        Valssitar kirjoitti:

        Ehkä heidän sydämensä vuoti verta ja he olivat pahasti loukkaantuneita, mutta näytellä piti. Eivät häät ole mitkään kaveribileet, vaan lähinnä lähisuvun juhlat. Kavereiden kanssa voi bilettää muulloinkin. Häitä suunnitellessa pitää muistaa myös sitä vanhinta häihin kutsuttua tätiä. Hän ehkä haluaisi pyörähdellä tangon tai hitaan valssin tahdissa ja odottaa turhaan koko illan itselleen mieluisaa tanssimusiikkia. Siis jokaiselle jotakin periaate, niin hyvin pyyhkii.

        Eiköhän 2000-luvulla häihin kutsuta LÄHIMMÄT ihmiset ja se ei aina tarkoita sukua. (Suku on pahin, kuten tässä nähdään! ;o)

        Tottakai musiikki ja ohjelma yleensäkin pitää olla vieraiden mukaista, eli tädeillekin sitä tangoa jos niitä on paikalla. Häätanssi on kuitenkin nimensä mukaisesti hääparin tanssi ja niinpä kappaleen valinta sen mukaan. Tosi surullista, jos tuttavasi noin raskaasti yhden valssin ottivat.


      • Menkää kursseille!!!
        First Dance kirjoitti:

        Eiköhän 2000-luvulla häihin kutsuta LÄHIMMÄT ihmiset ja se ei aina tarkoita sukua. (Suku on pahin, kuten tässä nähdään! ;o)

        Tottakai musiikki ja ohjelma yleensäkin pitää olla vieraiden mukaista, eli tädeillekin sitä tangoa jos niitä on paikalla. Häätanssi on kuitenkin nimensä mukaisesti hääparin tanssi ja niinpä kappaleen valinta sen mukaan. Tosi surullista, jos tuttavasi noin raskaasti yhden valssin ottivat.

        Ei se ole edes kunnon tanssimista, kunhan nojaillaan toisiinsa kuin heinäseipäät ja vähän jalkoja siirrellään. Apuuuuuuuva!!!! Eikö sitten olisi parempi unohtaa koko tanssiminen, ennemmin kuin näyttää junttimaisuutensa. Mielestäni häätanssin haluajat ovat niitä pahimpia krimssunkramssuja häihinsä haluajia. Pitää olla prinsessa sitä ja tätä. Häävalssiko, ei ikinä sehän on niin suomalaista, sen pitää olla amerikkalaisittan häätanssi.


      • fanisi
        Menkää kursseille!!! kirjoitti:

        Ei se ole edes kunnon tanssimista, kunhan nojaillaan toisiinsa kuin heinäseipäät ja vähän jalkoja siirrellään. Apuuuuuuuva!!!! Eikö sitten olisi parempi unohtaa koko tanssiminen, ennemmin kuin näyttää junttimaisuutensa. Mielestäni häätanssin haluajat ovat niitä pahimpia krimssunkramssuja häihinsä haluajia. Pitää olla prinsessa sitä ja tätä. Häävalssiko, ei ikinä sehän on niin suomalaista, sen pitää olla amerikkalaisittan häätanssi.

        Hei,

        Sinulla tuntuu olevan todella hyvin hallussa, miten häissä PITÄÄ toimia, mitkä tanssit KUULUU milloinkin tanssia ja minkä tyyppisiä kappaleita ehdottomasti EI saa esittää, jottei mummot ja tädit suivaannu. Nyt kun 2000-lukua eletään, on toki tosi JUNTTImaista, kun ihmiset ovat niin TYHMIÄ (mitä sinä et selvästi itse ole) etteivät ymmärrä perinteitä kunnioittaa. Tosi JUNTTIA alkaa keksimään jotain uusia juttuja juhliinsa. Kyllä se sama vanha kaava PITÄÄ(ON PAKKO!!!!!) toistua häistä toisiin aina ja ikuisesti, kunnes kuolema meidät täältä maan kamaralta korjaa. Eihän uusia ideoita luomalla tämä maailma paremmaksi muutu! Olen kyllä todella voimakkaasti samoilla linjoilla kanssasi, mutta koska olen itse niin JUNTTI, niin varmasti on vielä jotain mitä en ole omi häitäni varten oppinut. Pyytäisinkin, että voisitko lähettää minulle oikein OPPIKIRJAN miten häät toteutetaan OIKEIN, ettei tule tehtyä mitään JUNTTIMOKIA!

        Kiitos suuresti jo näin etukäteen. On se hienoa, että täältä palstoilta löytyy aina välillä todellista järjen ääntä. Olet oikea profeetta!

        Tervesisin,
        suuri ihailijasi


      • ihmettelee tää
        Valssitar kirjoitti:

        liittyisivät mukaan tanssiin, kuten on ollut tapana. Minä vierastan jo ajatustakin häätanssista valssin tilalla niin paljon, että en varmaan tanssisi missään vaiheessa iltaa. Avioituneen parin tulisi muistaa tanssimusiikkia valitessaan, tai bändiä valitessaan, että kaikki eivät esim. halua rokata. Siispä musiikkia pitää olla kaikille ja vasta myöhemmässä vaiheessa iltaa voisi laittaa sen rokkivaihteen päälle. Vaikka kyseessä on hääparin juhla, sen juhlan tekevät juhlaksi viihtyvät vieraat. Jos esim. musiikki on valittu vain osaa vieraista ajatellen, ei tunnelma voi nousta korkealle.

        Uskallan latoa näin suoraan, koska olen ollut hiljattain häissä, joista osa poistui jo hyvin pian musiikin alettua, oli hankittu vain rokkia soittava bändi. Morsiuspari oli jälkeenpäin pahoillaan ja tunnustivat, että eivät olleet ajatelleet lainkaan asiaa siten, että musiikin pitää olla "jokaiselle jotakin" linjalla. Koska häätila oli suhteellisen pieni ja sateen vuoksi ei pihallekaan päässyt, lähti todellakin varsin iso osa vieraista pois. Bändi soitti niin kovaa, ettei jutustelusta tullut mitään. Morsiuspari ja heidän kaverinsa viihtyivät kyllä, olivat tottuneen sellaiseen mölinaan ravintolailtoinaan.

        "Minä vierastan jo ajatustakin häätanssista valssin tilalla niin paljon, että en varmaan tanssisi missään vaiheessa iltaa."

        Miksi et? Miksi antaisit yhden tanssin, joka sekään ei ole häävieraiden vaan sen morsiusparin tanssi pilata koko iltasi?

        "Avioituneen parin tulisi muistaa tanssimusiikkia valitessaan, tai bändiä valitessaan, että kaikki eivät esim. halua rokata."

        Eihän se, että häätanssina on jokin muu kuin valssi sitä tarkoita, että koko ilta vaan rokattaisiin. Voihan vaikka heti seuraava tanssi ollakin valssi.

        "Siispä musiikkia pitää olla kaikille ja vasta myöhemmässä vaiheessa iltaa voisi laittaa sen rokkivaihteen päälle."

        Entäs jos häävieraista valtaosa on ns. rokkisukupolvea? Minun vanhempani esim. elivät nuoruutensa 60- ja 70-luvulla, ja kuuntelivat kyllä ihan rokkia jo silloin... Meidän häissä vähemmistönä oli isoäitini ikäisiä ikäihmisiä, ja kyllä muuten pani Elvis minunkin mummuni lanteet vielä letkumaan ;D

        Eikö sitä musaa pidä valita vieraiden mukaan, joten jos suurin osa tykkää rokista, ei sitä rokkiakaan tarvitse loppuiltaan jättää, vaan kaikkea voi soittaa sekaisin.

        "Uskallan latoa näin suoraan, koska olen ollut hiljattain häissä, joista osa poistui jo hyvin pian musiikin alettua, oli hankittu vain rokkia soittava bändi."

        No mitäs sitten jos ensin sinun kaltaistesi takia soitellaan vaan valssia ja humppaa ja suurin osa vieraista poistuu siksi, kun ei jaksa odottaa menevämpää musiikkia?


      • voi elämä sentää
        Valssitar kirjoitti:

        liittyisivät mukaan tanssiin, kuten on ollut tapana. Minä vierastan jo ajatustakin häätanssista valssin tilalla niin paljon, että en varmaan tanssisi missään vaiheessa iltaa. Avioituneen parin tulisi muistaa tanssimusiikkia valitessaan, tai bändiä valitessaan, että kaikki eivät esim. halua rokata. Siispä musiikkia pitää olla kaikille ja vasta myöhemmässä vaiheessa iltaa voisi laittaa sen rokkivaihteen päälle. Vaikka kyseessä on hääparin juhla, sen juhlan tekevät juhlaksi viihtyvät vieraat. Jos esim. musiikki on valittu vain osaa vieraista ajatellen, ei tunnelma voi nousta korkealle.

        Uskallan latoa näin suoraan, koska olen ollut hiljattain häissä, joista osa poistui jo hyvin pian musiikin alettua, oli hankittu vain rokkia soittava bändi. Morsiuspari oli jälkeenpäin pahoillaan ja tunnustivat, että eivät olleet ajatelleet lainkaan asiaa siten, että musiikin pitää olla "jokaiselle jotakin" linjalla. Koska häätila oli suhteellisen pieni ja sateen vuoksi ei pihallekaan päässyt, lähti todellakin varsin iso osa vieraista pois. Bändi soitti niin kovaa, ettei jutustelusta tullut mitään. Morsiuspari ja heidän kaverinsa viihtyivät kyllä, olivat tottuneen sellaiseen mölinaan ravintolailtoinaan.

        Siis mitä ihmettä ihmiset oikeen keuhkoo valsseista? Eikö hää juhlan kuulu olla hääparin näköinen ja siellä tehtävät perinteet ja jutut hääparille mieleisiä... Ihmiset kutsutaan hääjuhlaan juhlimaan avioituneiden yhteisen taipaleen alkua ja heidän välistä rakkautta... Tarkoituksena ei ainakaan tietääkseni ole ikinä ollut se että vieraatsais tulla valssaamaan... Omista tulevista häistäni saa valssia odottavat luvan sitte poistua heti kirkon jälkeen jos oli tarkotus tulla vaan valssaamaan koska meidän häissä ei tuu ees humppa bändiä olemaan...


    • biisi

      Always-biisin kertosäe on aivan ihana, mutta mun englanninkielentaito sanoo, että biisi kertoo entisestä parisuhteesta, eli myös erosta. Itse mietin samaa biisiä, mutta ero-biisi häihin ei oikein houkutellu. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

      • metu

        Mietin aivan samaa.. mutta en oikein löytänyt muuta hyvää biisiä.. Ja meidän parisuhde on ollut vuoristorataa, sitä ollaan erottu ja palattu..:)että siinä mielessä..


    • Mumi

      Meillä Sonata Arcticaa häätanssina.
      Sinun häät, tee miten haluat älä todellakaan vaihda biisiä sen vuoksi ettei muut tykkää!

      Se on yksi varmimmista kysymyksistä, että mikä oli teidän häävalssinne(tanssinne), ja kivempi että muistaa varmasti kun on joku erikoinen ollut!

      Meillä häätanssi on meidän show, jonka jälkeen omia suosikki-iskelmiä, jolloin muut voivat liittyä seuraan!

      Ihanaa hääpäivää!

      • metu

        Meillä häätanssin jalkeen sitten kotimaista musiikkia laidasta laitaan.. ( agents, kaija koo, yö,ym..) varmasti kaikkien mieleen.. tanssi musiikkia löytyy myös iäkkäämmälle porukalle..:)


      • anna_palaa
        metu kirjoitti:

        Meillä häätanssin jalkeen sitten kotimaista musiikkia laidasta laitaan.. ( agents, kaija koo, yö,ym..) varmasti kaikkien mieleen.. tanssi musiikkia löytyy myös iäkkäämmälle porukalle..:)

        Älä välitä näiden perinteiden vaalijoiden rutinoista. Jotkut eivät osaa valssata, toiset taas eivät osaa salsata. Kun musiikkina on jokaiselle jotakin, kaikki saavat tanssia, jos vaan tanssituttaa ja on pari, joka vie lattialle pyörähtelemään. Onnea teille ja hauskoja juhlia!!


      • Valssi kuuluu häihin
        anna_palaa kirjoitti:

        Älä välitä näiden perinteiden vaalijoiden rutinoista. Jotkut eivät osaa valssata, toiset taas eivät osaa salsata. Kun musiikkina on jokaiselle jotakin, kaikki saavat tanssia, jos vaan tanssituttaa ja on pari, joka vie lattialle pyörähtelemään. Onnea teille ja hauskoja juhlia!!

        Jos pari ei osaa valssia (=junttimaista) niin sitten pitää soittaa valssia muille, jotka haluavat sitä tanssia. Musiikki pitäisi ajoittaa siten, että alkuilta olisi nk. vanhaa tanssimusiikkia ja sitten kun vanhempi väki ja lapsiperheet ovat poistuneet alkaisi bilettäminen.

        Olin vuosi sitten häissä, joissa biletysmusiikki alkoi ensimmäisen setin jälkeen. Suurin osa häistä oli vanhempaa väkeä, koska häät pidettiin kaukana parin opiskelupaikkakunnasta, eivätkä monetkaan kaverit päässeet mukaan. Kun yli sadasta vieraasta suurin osa häipyy jo alkuillasta, alkaa tunnelma väkisinkin lässähtää. Kaaso ja bestman yrittivät epätoivon vimmalla saada vedetyksi jotain leikkejä, jotka eivät ketään kiinnostaneet ja väki väheni vähenemistään. Tuskinpa niistäkään häistä mitään mukavaa muistoa jäi kenellekään. Minä seurailin sitä touhua pari tuntia ja poistuin. Meillä oli mieheni kanssa mukavampaakin puuhaa hotellin lakanoissa.


      • Marrei_
        Valssi kuuluu häihin kirjoitti:

        Jos pari ei osaa valssia (=junttimaista) niin sitten pitää soittaa valssia muille, jotka haluavat sitä tanssia. Musiikki pitäisi ajoittaa siten, että alkuilta olisi nk. vanhaa tanssimusiikkia ja sitten kun vanhempi väki ja lapsiperheet ovat poistuneet alkaisi bilettäminen.

        Olin vuosi sitten häissä, joissa biletysmusiikki alkoi ensimmäisen setin jälkeen. Suurin osa häistä oli vanhempaa väkeä, koska häät pidettiin kaukana parin opiskelupaikkakunnasta, eivätkä monetkaan kaverit päässeet mukaan. Kun yli sadasta vieraasta suurin osa häipyy jo alkuillasta, alkaa tunnelma väkisinkin lässähtää. Kaaso ja bestman yrittivät epätoivon vimmalla saada vedetyksi jotain leikkejä, jotka eivät ketään kiinnostaneet ja väki väheni vähenemistään. Tuskinpa niistäkään häistä mitään mukavaa muistoa jäi kenellekään. Minä seurailin sitä touhua pari tuntia ja poistuin. Meillä oli mieheni kanssa mukavampaakin puuhaa hotellin lakanoissa.

        Aina ei tarvi mennä vanhan kaavan mukaan. Meille ei tule häätanssiksi valssia vaan Firehouse - Love Of A Lifetime, jossa on aivan mahtavat sanat ja melodia. Täydellinen meille!


    • häätanssina....

      on Anna Eriksonin biisi "kun katsoit minuun" siinä on sanat kuin tehty meille...=) Tämän jälkeen tanssimme Akselin ja Elina häävalssin, johon tulevat muut mukaan tanssimaan. ehdottaisin kuitenkin suomalaista, mutta makunsa kullakin...

    • gigi1

      Mielestäni parilla on oikeus tehdä häistä omalaiset. Me haluamme pienet, tavalliset ja itse mietin juuri voiko kirkossa olla ´jokin muu kuin häävalssi kun tulen sisään, esim. rakkauslaulu tai jokin muu kaunis kappale. Anna mennä vaan !

      • Hah !

        Kirkossa ei soiteta haavalssia. Taidat olla tsoukki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe