etteivät saaneet taaskaan nukkua. Että toi kuu on kamala kun sillai valvottaa...
Tänään olen itse tuo täti joka valvoo ja laskee tunteja.
Minä olen vain miettinyt mikä kuussa valvottaa minua?
Oikeastaan se ei pelkästään ole kuu vaan henget liikkuvat eniten kuutamolla. Huomasin tässä eräänä yönä kun nousin valvomasta tietokoneelle, etten suinkaan ollut yksin liikkeellä. Ympärilläni vilisi henkiä. Aina kun keskityin kuvasärmin katseluun alkoi väreilemään ympärilläni kun vain olin katselevinani särmiä mutta en oikeasti katsellut seurasin ympäristöä näin aivan selvästi ihmisen hahmon vierelläni katsomassa myös särmiini. Näin hänen kädessään jonkun esineen jota tuo henki hykerteli kokoajan ei se ollut helminauha vaan jokin muu, en saanut selvää. Sen jälkeen olen monesti tullut koneelle noin klo 2 yöllä kuutamoaikaan. Kertokaapas toisetkin mitä kokemuksia teillä on ollut kuutamolla?
Kaksikymppisenä naureskelin...
tätien valitukseen
2
1410
Vastaukset
- wängwäng
Itse sanoisin että henget liikkuu koko ajan, kuutamo vain saa ihmiset herkistymään ja huomaamaan henget helpommin.
- en tullut
aikaisemmin sitä ajatelleeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725