Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Niskassa patti!!!

pelottaa

Olen 19v nainen ja löysin itseltäni muutama päivä sitten patin oikealta puolelta niskaa,se oli ilmestynyt siihen yön aikana koska illalla niskaa hieroessa ei vielä ollut. Varasin ajan lääkärille ,mutta haluaisin silti tietää toisten mielipiteitä pitäisikö pelätä syöpää vai voisiko olla ihan vaaraton. Patti on noin sormenpään kokoinen,ehkä vähän pitkulaisen muotoinen. Se ei näy oikeastaan ollenkaan päällepäin ,mutta sen tuntee kun koskettaa. Se on kova eikä se muljahtele...kipeä se ei mielestäni ole ollut muuta kuin silloin kun sitä paljon liikuttelee. Patin löytymis aamuna olin aivan paniikissa, että se on syöpä =/
Muualta en ole patteja löytynyt eikä ole ollut muitakaan oireita. Niskat ja hartiat ovat olleet jumissa ja kipeät jo monen kuukauden ajan.
Toivoisin kovasti vastauksia ja kiitänkin jo etukäteen.

6

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottaa

      tänään niskaani ilmestyi toinen patti (patin alku,huomattavasti pienempi,mutta tuntee painaessa)toisille puolelle niskaan. Edelleenkään sitä ei näe,eli ei ole niin koholla.

      • teja...

        heip.

        menes lääkäriin. tuskin on mitään vakavaa.

        itselläni on vuosia ollut patteja kaulalla ja leuan alla. tosin omat pattini ovat pavunmuotoisia ja kokoisia, kimmoisia ja muljuavia. ultrattu on eikä mitään ihmeellistä mistä näytteitä pitäisi ottaa. olen hoikka, kuulemma normaaleja imusolmukkeita, jotka eivät edes ole suurentuneet.

        täällä on kokoajan joku pateista valittelemassa, joten ainakaan et ole yksin.

        suurin osa pateista on normaaleja imusolmukkeita tai suurentuneita sellaisia, jotka ovat reagoineet esim. flunssaan tai muuhun tulehdukseen.


      • psykologille ennemminkin
        teja... kirjoitti:

        heip.

        menes lääkäriin. tuskin on mitään vakavaa.

        itselläni on vuosia ollut patteja kaulalla ja leuan alla. tosin omat pattini ovat pavunmuotoisia ja kokoisia, kimmoisia ja muljuavia. ultrattu on eikä mitään ihmeellistä mistä näytteitä pitäisi ottaa. olen hoikka, kuulemma normaaleja imusolmukkeita, jotka eivät edes ole suurentuneet.

        täällä on kokoajan joku pateista valittelemassa, joten ainakaan et ole yksin.

        suurin osa pateista on normaaleja imusolmukkeita tai suurentuneita sellaisia, jotka ovat reagoineet esim. flunssaan tai muuhun tulehdukseen.

        päivässä ilmestyvä syöpä, hei haloo!!!


      • ..pas
        teja... kirjoitti:

        heip.

        menes lääkäriin. tuskin on mitään vakavaa.

        itselläni on vuosia ollut patteja kaulalla ja leuan alla. tosin omat pattini ovat pavunmuotoisia ja kokoisia, kimmoisia ja muljuavia. ultrattu on eikä mitään ihmeellistä mistä näytteitä pitäisi ottaa. olen hoikka, kuulemma normaaleja imusolmukkeita, jotka eivät edes ole suurentuneet.

        täällä on kokoajan joku pateista valittelemassa, joten ainakaan et ole yksin.

        suurin osa pateista on normaaleja imusolmukkeita tai suurentuneita sellaisia, jotka ovat reagoineet esim. flunssaan tai muuhun tulehdukseen.

        kävin tänään lääkärissä ja kyseessä oli turvonnut imusolmuke, mutta se johtui tulehduksesta johon sain antibiotti kuurin. Patin pitäisi kuukaudessa kadota... mutta ei siis kuulema mitään hätää. Kannatti siis kuitenkin käydä lääkärissä,sainpahan mielenrauhankin :) Kiitoksia vastauksesta.


      • mira.kyllinen
        ..pas kirjoitti:

        kävin tänään lääkärissä ja kyseessä oli turvonnut imusolmuke, mutta se johtui tulehduksesta johon sain antibiotti kuurin. Patin pitäisi kuukaudessa kadota... mutta ei siis kuulema mitään hätää. Kannatti siis kuitenkin käydä lääkärissä,sainpahan mielenrauhankin :) Kiitoksia vastauksesta.

        Mulla kans ilmeistyi keväällä patteja nivusiin ja pelkäsin syöpää. Menin lääkäriin ne ultrattiin ja kaikki ok. Imusolmukkeet suurentuneet ja hoikalla ihmisellä tuntee helpommin. Lääkäri sanoi etteivät ne välttämättä lähde edes pois. Minulla oli kans tulehdus ja sain antibiootit siihen. Patit eivät ole minulla pois lähteneet, joten älä huolestu, jos sinullakaan patit eivät häviä.


    • Anonyymi

      Villiä menoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe