Niskassa patti!!!

pelottaa

Olen 19v nainen ja löysin itseltäni muutama päivä sitten patin oikealta puolelta niskaa,se oli ilmestynyt siihen yön aikana koska illalla niskaa hieroessa ei vielä ollut. Varasin ajan lääkärille ,mutta haluaisin silti tietää toisten mielipiteitä pitäisikö pelätä syöpää vai voisiko olla ihan vaaraton. Patti on noin sormenpään kokoinen,ehkä vähän pitkulaisen muotoinen. Se ei näy oikeastaan ollenkaan päällepäin ,mutta sen tuntee kun koskettaa. Se on kova eikä se muljahtele...kipeä se ei mielestäni ole ollut muuta kuin silloin kun sitä paljon liikuttelee. Patin löytymis aamuna olin aivan paniikissa, että se on syöpä =/
Muualta en ole patteja löytynyt eikä ole ollut muitakaan oireita. Niskat ja hartiat ovat olleet jumissa ja kipeät jo monen kuukauden ajan.
Toivoisin kovasti vastauksia ja kiitänkin jo etukäteen.

6

1504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottaa

tänään niskaani ilmestyi toinen patti (patin alku,huomattavasti pienempi,mutta tuntee painaessa)toisille puolelle niskaan. Edelleenkään sitä ei näe,eli ei ole niin koholla.

• teja...

heip.

menes lääkäriin. tuskin on mitään vakavaa.

itselläni on vuosia ollut patteja kaulalla ja leuan alla. tosin omat pattini ovat pavunmuotoisia ja kokoisia, kimmoisia ja muljuavia. ultrattu on eikä mitään ihmeellistä mistä näytteitä pitäisi ottaa. olen hoikka, kuulemma normaaleja imusolmukkeita, jotka eivät edes ole suurentuneet.

täällä on kokoajan joku pateista valittelemassa, joten ainakaan et ole yksin.

suurin osa pateista on normaaleja imusolmukkeita tai suurentuneita sellaisia, jotka ovat reagoineet esim. flunssaan tai muuhun tulehdukseen.

• psykologille ennemminkin
        teja... kirjoitti:

heip.

itselläni on vuosia ollut patteja kaulalla ja leuan alla. tosin omat pattini ovat pavunmuotoisia ja kokoisia, kimmoisia ja muljuavia. ultrattu on eikä mitään ihmeellistä mistä näytteitä pitäisi ottaa. olen hoikka, kuulemma normaaleja imusolmukkeita, jotka eivät edes ole suurentuneet.

suurin osa pateista on normaaleja imusolmukkeita tai suurentuneita sellaisia, jotka ovat reagoineet esim. flunssaan tai muuhun tulehdukseen.

päivässä ilmestyvä syöpä, hei haloo!!!

• ..pas
        teja... kirjoitti:

heip.

kävin tänään lääkärissä ja kyseessä oli turvonnut imusolmuke, mutta se johtui tulehduksesta johon sain antibiotti kuurin. Patin pitäisi kuukaudessa kadota... mutta ei siis kuulema mitään hätää. Kannatti siis kuitenkin käydä lääkärissä,sainpahan mielenrauhankin :) Kiitoksia vastauksesta.

• mira.kyllinen
        ..pas kirjoitti:

kävin tänään lääkärissä ja kyseessä oli turvonnut imusolmuke, mutta se johtui tulehduksesta johon sain antibiotti kuurin. Patin pitäisi kuukaudessa kadota... mutta ei siis kuulema mitään hätää. Kannatti siis kuitenkin käydä lääkärissä,sainpahan mielenrauhankin :) Kiitoksia vastauksesta.

Mulla kans ilmeistyi keväällä patteja nivusiin ja pelkäsin syöpää. Menin lääkäriin ne ultrattiin ja kaikki ok. Imusolmukkeet suurentuneet ja hoikalla ihmisellä tuntee helpommin. Lääkäri sanoi etteivät ne välttämättä lähde edes pois. Minulla oli kans tulehdus ja sain antibiootit siihen. Patit eivät ole minulla pois lähteneet, joten älä huolestu, jos sinullakaan patit eivät häviä.

• Anonyymi

Villiä menoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      84
      3235
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      141
      2838
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      190
      2800
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      214
      2415
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      127
      1837
    6. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      190
      1669
    7. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      41
      1484
    8. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1229
    9. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      88
      1065
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      195
      1044
    Aihe