Ajopeli hankittu 2005, ollut käytössä yksillä kaksosilla. Hinta uutena 650e, nyt 380e. Tampereelta 50km. Löytyykö kiinnostuneita? En ole vielä kaupitellut muualla.
Vastaukset 7
- vier
Hei,
olisiko rattaista mahdollista saada lisäkuvia osoitteeseen [email protected] ? Kiitos.- ...
Kuvat tällä hetkellä toisella koneella, joka ei toimi. Heti kun saadaan kone auki, laitan kuvia tulee.
- aikkura
... kirjoitti:
Kuvat tällä hetkellä toisella koneella, joka ei toimi. Heti kun saadaan kone auki, laitan kuvia tulee.
saisiko kuvia?kaveri hankkimassa vaunuja!
- nikutii
Hei,
voisitko laittaa kuvia myös osoitteeseen [email protected], sikälimikäli et ole vielä vaunuja myynyt.. - ....
Hei!
Lähetin kuvat vaunuista kiinnostuneille, valitettavasti osoitteeseen marsu2005 ei onnistunut, onkohan osoitteessa jotain hämminkiä? - kiitos kiinnostuksesta
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2121009Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98811
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "212746- 67662
- 39567
- 64566
- 45560
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513