Mistä sais ohjeita tai missä ois hyviä kuvia millai akvaario kannattaa sisustaa? Mun akvaario on ihan karsee ja muilla aina hienoja! Se on sekava eikä sellainen hieno vaikka mitä tekisin. Kasvit kyllä kasvaa mutta mihin sattuu.
akvaarion sisustus
5
653
Vastaukset
- Miimu
www.aqua-web.org ja sieltä ylälaidasta kilpailut.
Siellä on viime kevään sisustuskilpailun altaat, niiden pohjapiirrokset ja kommentit tuomareilta.
Siinä mielessä hyvä sivu, että kukaan kisaan osallistuneista ei ole mikään huippuammattilainen, vaan ihan tavallinen harrastaja. - bettaristic
...hakemaan vaikka täältä:
http://showcase.aquatic-gardeners.org/- Emilia
Kiitokset! Sitten tuli sellainen vaan mieleen että häiriintyykö monniset jos koko etulalan peittää sellainen ruohomainen kasvi, kun silloinhan monniset eivät vapaasti saa tonkia hiekkaa. Muutenkin jos on paljon kasveja, niin tuntuu ettei monnisille jää pohjalle tilaa ollenkaan!
- Miimu
Emilia kirjoitti:
Kiitokset! Sitten tuli sellainen vaan mieleen että häiriintyykö monniset jos koko etulalan peittää sellainen ruohomainen kasvi, kun silloinhan monniset eivät vapaasti saa tonkia hiekkaa. Muutenkin jos on paljon kasveja, niin tuntuu ettei monnisille jää pohjalle tilaa ollenkaan!
sittenhän laitat toki myös sellaisia kasveja, joiden alle jää kivasti sitä töngittavaa hiekkatilaa. :) Harvoin sitä niin täyteen akvaariotaan kasveilta saa, etteivät kalat enää viihtyisi.
- Anonyymi
Onkos kellään kokemusta näistä biOrb sisustusakvaarioista? Kalojen pitäminen ei ole se juttu minulle, joten sisustus painotteisesti. Nimenomaan kenellä on kokemusta näistä. Kiitos.
https://vesilahde.fi/sisustusakvaariot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399371"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn433955Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392644Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1272566Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022509Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271977Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161655Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331457- 711287
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791177