Harry Potter lupaa seksiä ja huumeita tällä otsikolla alkaa MTV3 juttu. Jos etenkin näitä kohtauksia ja etenkin seksiä esintyy elokuvassa paljon, jota juttu ei paljasta ja johon en itsekkään juuri usko niin sanoisin suoraan, että tehkää kunnon elokuva ja sitten miettikää muuta.
MTV3
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/elokuvat.shtml/668751?harry_potter
Täytyy tosin muistaa että useimmat elokuvat myös sisältävät seksiä ,kuten esim James Bond elokuvat.
Huhuja uudesta Harry Potterista!!!
4
714
Vastaukset
seksi kuulostaisi ihan jopa realistiselta
....saadaanpa sitten nähdä mitä row on tuostakin mieltä- Tosi...
huvittavaa, että ihmiset kuvittelee heti seksuaalisen energian tarkoittavan itse asiaa. :P
- Nimetön
Missäs vaiheessa huumeista puhuttiin? Otetaan joku toinen leffa, joka ehkä liittyy huumeisiin (en tiedä, en ole nähnyt sitä leffaa, josta sanottiin olevan vaikutteita) Heti ajatellaan, että huumeita ja seksiä. Myös juuri tuo, että heti seksuaalinen energia yhdistetään itse asiaan.. Ihmiset kuulee mitä haluavat kuulla.
- Imd
Huumeet varmaankin viittaavat kuudennessa kirjassa tärkeässä osassa olleisiin taikajuomiin, kuten lemmenrohtoon ja tähän Felix-litkuun, jota juodessa tuntuu, kuin kaikki onnistuisi. Niin kai pilvessä/tms. oleminen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923904Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671541
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1061539Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307