kun puhujia tuli vastaan suviseuroissa, niistä uhkuu se voima että minä tiedän mutta sinä et.
Puhujista uhkuu se voima
5
436
Vastaukset
- Naisilta ei kysytä
Äijät määräilee ja hallitsee - kymmenet tuhannet naiset ja tytöt alistuu.
- Ei voi olla totta!
Kyllä siinä puhujien ja SRK:n johtomiesten auktoriteetti murentui kun kuultiin heidän tiedotustilaisuutensa sanoma.
Papparaiset olivat lueskelleet Seitsemän päivää -lehteä ja iltapäivälehtien lööppejä. Isot ihmiset tiedotustilaisuudessa päivittelee julkkisten lehtitarinoita ja ihan vakavissaankin vielä vissiin, kun puheen asiasta piti Ranuan kirkkoherra Juntunen, joka on teologian tohtori!
Salli mun nauraa!
http://www.kotimaa.fi/kotimaa/index.php?option=com_content&task=view&id=5537&Itemid=38 - Näivettyvä liike
Mikä "voima" on selalisella liikkeellä, jonka johtokunnassa EI OLE YHTÄÄN NAISTA. SRK:n johdossa istuu 24 ikääntynyttä äijää.
- Yx isämies
To arvostelu on kyllä paikallaan. Tiedän meitä monta tavallista uskovaista perheenisää joita tympii tämä ratkaisu. Mutta mitäs teet?
- Jopex..
Yx isämies kirjoitti:
To arvostelu on kyllä paikallaan. Tiedän meitä monta tavallista uskovaista perheenisää joita tympii tämä ratkaisu. Mutta mitäs teet?
Uskomattomia urpoja syöttämässä pajunköyttä ummistelijoille. Ja jotkut vielä kiihkona puolustavat tällaista v.2008 ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872