Kyse on nyt Wind Wakerista, mutta varmaan niitä avaimia on muissakin peleissä. Olen Dragon Roost Islandilla, oikeammin Dragon Roost Cavernissa. Justiinsa pääsin sisään, sen ekan laavapaikan yli ja tapoin kaks sellasta sikamörköä. Nyt mulla on edessä lukittu sininen ovi siinä luolassa, jossa on se vihreä taikaliemi-pata.
Mistä mä saan avaimet oveen koska niitä mulla ei ole. Löytyykö ne edes samalta saarelta vai oisko sellaset pitäny kerätä jo aiemmin, esim. Windfallilta?
Yleensäkin, onko ne avaimet piilossa jossain lähellä missä on se ovi johon niitä tarvitaankin, vai löytyykö niitä ihan randomisti ympäri saaria?
Zelda avaimet (esim. Wind Waker)
Zellisti
3
585
Vastaukset
- I.Y.N
En nyt muista tarkkaa kohtaa, mutta kyllä ne avaimet aina samassa luolastossa on, eli ei tarvi mihinkään toiselle saarelle lähteä niitä hakemaan.
Eli ei muuta kuin komppaamaan luolaa ja etsimään. Avaimen saadaksesi sinun pitää poimia maasta puukeppi jollainen oli molemmilla "sikamöröillä". Sitten sytytät kepin pitämällä sitä lähellä palavaa soihtua ja sytytät sitten kepillä ne sammuneet soihdut samaan tapaan...
Ja tosiaan luolastojen avaimet saa aina itse luolastoista.- Zellisti
Kiitokset avusta! Nyt peli pääsee jatkumaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750