mitähän ne maksaa oulun seudulla cnc koneistajille.
mennyt cnc puolellakin toi arvostus pois ja näin
ollen cnc koneistajia ei arvosteta niin kuin ennen.
cnc koneistajien palkat oulussa
7
2660
Vastaukset
- soft heavy
En tiedä tarkalleen, että mitä maksavat OULUSSA, mutta esim. Kajaanissa ja SUOMUSSALMELLA ovat palkat aivan perseestä suomeksi sanottuna.
Voin kertoa omakohtaisena kokemuksena, että lähes 15 vuoden kokemuksella Kajaanissa maksetaan 10,50 tunnilta!!!!!!Että revi siitä! Suomussalmella lupasi sellainen urponnäkoinen ukko mustissa laseissaan jotain 11 ja risat!!! Vaikutti jotenkin pöljältä koko lafkan porukka.
Ennen kannattaa olla kunnon päivärahalla. Pakkohan se on sitten jonnekin suuntautua 8 kuukaudeksi, kun päivät alkaa loppua. Että eipä ole arvostus tosiaan kohdillaan. Ei ihme, että metalli ei vedä!- minun mielestäni
itse saan vain 7,50€ tunnilta pienessä konepajassa mutt kyllä se mulle yksineläjälle riittää, ja työ on miellyttävän monipuolista (mm prototyyppien koneistusta)
- cnc koneistaja
minun mielestäni kirjoitti:
itse saan vain 7,50€ tunnilta pienessä konepajassa mutt kyllä se mulle yksineläjälle riittää, ja työ on miellyttävän monipuolista (mm prototyyppien koneistusta)
eiks se oo pomolta jo aika hävytöntä miten huonosti hän maksaa,ja se kertoo paljon että hän
ei arvosta paskaakaan työntekijää ja itse vuolee rahaa.
siivoojan palkalla ei nyt kuiteskaan kannata alentua.
varmaan yksinäinen pärjää mut työtön perupäivärahalla oleva pärjää yhtä hyvin koska saa asumistukea ym, ei kannata sanon minä. - soft heavy
Vai vielä hyvä!!! Tiedätkö ,että joku saa jopa 14,50 mustaustöissä, eikä ole liioin mitään koulutusta alalle. 7,50 € on alle työehtosopimuksen.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kohtalainen palkka on 15 euroa ja 20 euroa on hyvä. Alle 15 euron palkat on harjoittelijoiden palkkoja.
- Tumpelo
En tiedä Oulun palkoista, mutta Kainuussa esim. Transtech maksaa jotain n. 10,00 euron luokkaa, jos on vähänkin kokemusta.
Että eipä ole erityisen hyvä palkka!!! En ollenkaan ihmettele, jos metallialaa ei arvosteta ja on pula työntekijöistä. Herrat vaan kuorii kermat päältä ja toimintoja ulkoistetaan. Kaikki viedään pörssiin ja sitten irtisanotaan ihmisiä, kun ei tuoteta mitään.
Esim. määräaikaisissa toimistotöissäkin tulee jo kunta-alalla kuukausipalkasta naisihmiselle jaettuna tuntipalkaksi lähes n. 12 euroa.
Valtion työllistämistukipaikoissakin voi palkka olla lisineen lähes 2200 euroa, jos on jotain kokemusta.- Kuntatyö =)
Rakas vaimoni on ollut 22 vuotta ****kaupungin puistotyöntekijänä.
Tuntipalkka hänellä 8.27.
Lisineen hänen KTA on 10.35.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736