Menee jo överiksi

saana-iida

Olen tässä tykännyt ja digannut kotiteollisuutta ja etenkin Hynystä, mutta nyt menee jo yli, överiksi ja läskiksikkin.
Miehet ovat keski-ikäisiä ja käyttäytyy kuin teinit ryypäten, uhoten ja itseään esitellen ym.
Eipä taida heillä pian olla faneja ollenkaan, tai no ehkä teinit ja ne, joilla elämä on samanlaista juomista ja vittuilemista.

Minä laitan arkun kii ja siihen monta naulaa. Kiitos!

7

2272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

se meni jo siinä vaiheessa, kun kotiteollisuus ekan tahdin soitti. En vaan voi tajuta, miten porukat pystyy diggaamaan tätä pumppua.

• Mä vaan

sekä hyviä levyjä... Mutta keikkoja en pystyis kattoon tai keikoilla käymään. En oikein diggaa Hynystä ja niitä muita jätkiä ja niiden esiintymistä...Jopa Popeda nykyään sivistyneempi lavalla...

• Musiikki ok

ensimmäinen eikä varmasti viimeinen mies joka heiluu munasillaan julkisesti. Omaa elämäänsä tässä jokainen elää omalla tavallaan.
      Erota musiikki ja miesten esiintyminen, ei ne biisit siitä huonone miten he julkisuudessa esiintyvät. Ainaki mun mielestä Kivireki soi ihan samanlailla kuin ennenkin.

• Yrittäkää ymmärtää, mieshän on piirakkalaaksosta kotoisin!

• ISÄNTÄ-PÄÄLLIKKÖ
        rensseli1 kirjoitti:

Yrittäkää ymmärtää, mieshän on piirakkalaaksosta kotoisin!

Hynynen on 38 vuotias,eli ei mikää keskiikäinen!

• alla raudan
        ISÄNTÄ-PÄÄLLIKKÖ kirjoitti:

Hynynen on 38 vuotias,eli ei mikää keskiikäinen!

jos elää 76 vuotiaaksi on silloin keski-iässä 38 vuotiaana! Ei tuolla ryyppäämisellä kyllä luulis elävän 70 vuotiaaksi.

• on...
        alla raudan kirjoitti:

jos elää 76 vuotiaaksi on silloin keski-iässä 38 vuotiaana! Ei tuolla ryyppäämisellä kyllä luulis elävän 70 vuotiaaksi.

... Jos 35 vuotta on mittariin tullut. Ainakin virallisen määritelmän mukaan! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11175
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1664
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1066
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      102
      991
    Aihe