Täällä väsynyt aikuinen sairas nainen pohdiskelee tietääkö kukaan paljonko strepsils kurkkupastilleissa on kaloreita?
On se kumma et tuoteselosteessa on kaikki lääkeaineet yms mut energiasisältöä ei löydy...ja yhtä kumma et mä oon niin sairas et pakko tollasiakin on kysellä. Mut pakko mikä pakko, suunnaton ahdistus jos ei tiedä täsmälleen mitä suuhunsa laittaa. Pyydän älkää vittuilko sillä oon ihan poikki näiden sairauksenieni kanssa. Kiitos jo etukäteen kaikille jotka tän vaivautu lukee...
Strepsils
4
4653
Vastaukset
- hmmhmm
n. 6kcal/pastilli ymmärtääkseni ?
- noillusion
Ko pastilleista ei ole tietoa, mutta itse en pysty syömään enää oikeastaan mitään, jollen tiedä tarkkaan kalorimääriä. Punnitsen kaikki syömiset ja lasken kalorit. Se vie paljon aikaa ja voimia kyllä. En tiedä miten tähän on ajauduttu enkä tosiaankaan tiedä ulospääsyreittiä pois tästä =(. Jaksamisia myös sinulle.
- sama homma
Itsekin mietin paljonkohan buranassa on kcal/tabl.
- addder
No voi saatana miten sä voit tulla tänne aloittelijalle sanomaan ettei ole sairasta ja vertaat omia pakkomielteitäsi toisiin? Eikö sulla hei päässä vähän kolkuta, sairashan on aloittajakin ja sun ei pitäis yhtään toisten sairautta vertaamaan omaasi! Voisit opetella hei hieman toistenkin arvostusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1014954
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2502037- 891673
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401190Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3371163Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051100- 501099
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1481070- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85984