Oltais lähdössä tammi-helmikuussa lämpöön, kohteena Aruba, Bahama tai Curacaocaan ei ole pois suljettuja vaihtoehtoja. Tarkoitus olisi olla n. kaksi viikkoa. Mitä kautta matkat kannattaisi tilata, että saisi kohtuullisen hintaisen reissun, vai onko matkatoimistojen matkat jo edullisia?En meinaan kuitenkaan aio tehdä montaa välilaskua/odotella tunteja kentillä. Jos löytyisi tietoa ja kokemusta, olisin kiitollinen. Meitä on muuten lähdössä 4 aikuista ja 1 lapsi ainakin.
Matkalle?
5
1324
Vastaukset
- aurinkoonkin
Itse selvitin samaa asiaa jokin aika sitten. Parhaimmat lentoyhteydet oli KLM:llä Hgistä Amsterdamin kautta Aruballe tai Curacaolle. Jenkkien kautta lentänyt yhteys olisi ollut kai hiukan halvempi, mutta matka-aika mielestäni aivan liian pitkä. Pyysin tarjouksia useilta eri matkanjärjestäjiltä ja laskin matkan hintaa myös ihan itse järjestäen. Parhaan tarjouksen sain Helin Matkoilta ja se ei laskujeni mukaan tullut juurikaan kalliimmaksi kuin ihan itse järjestäen.
- marraskuussa
Heips!
Mieheni kanssa kävimme Aruba/Curacao yhdistelmä-lomavaihtoehtoja läpi viime keväänä ja ainakin silloin lennot ja hotellit sai järkevimmin varattua Helin matkojen kautta. Itse räätälöimällä ei olisi säästänyt edes kymmentä euroa/henkilö! Myös Area teki hyvin kilpailukykyisen tarjouksen. Lennot KLM:llä Hki-Amsterdam ja sieltä Karibialle.
- juuri matkalta pallannut...
Hei ei oo kuumin aika silloin, mutta varmasti onnistuu palamaan. Lämpötila varmaan jotain 27 , ei siis paha. Itse olen huomannut että sinne päin lentää Euroopasta edullisimmin joko Frankfurtin, Amsterdamin, tai Pariisin kautta. Kannattaa stekata niitä ensin. Ja ei muuta kuin upeeta reissua!
- Kaksi kertaa ollut
antanut hyviä tarjouksia. Amsterdamin kautta lennot. Voi joutua odottamaan kentällä. Mieluummin odottaa kun myöhästyy lennolta esim Suomen talviolosuhteiden takia.
Lentohinnat ovat kaikilla samat, palvelumaksut vaihtelevat ja tietenkin hintaeroa tulee hotellitasoeroista. Mahtava kohde. Hyvää matkaa!! - matkan
tjäreborgin kautta, reilut 1900 e. 10 vrktta, avila hotel4 tähteä... pitäähän joku noista saarista kokea ainakin kerran:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232453Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531733Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111024Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951012- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718