Ihme tunne tuli kun tunnisti naaman galleria sivuilta. Tyyppihän asuu samassa talossa. Kirjoittelee 50 palstalla. Joskus, harvemmin täällä.
Sai minut sata varmaksi siitä että ikinä en kuvaani laita sivustoille.
Tyyppi on hyvin vähän sitä mitä palstalla.
Tuli omituinen olo kun tunnistin
26
1473
Vastaukset
Vastasin tähän viestiin ja sain vastauksen. Mihin mahtoi häipyä?
- Monia tavannut
Tavannut Miiteissä henkilökohtaisestikin olen monia, ihan omalla naamallaan ovat paikalle ilmestyneet, ja hienoja ihmisiä ovat kaikki olleet.
Kuvansa tänne laittanut uskaltaa olla omana itsenään. En voi muuta kuin ihailla heitä rohkeudestaan.
Menepäs sinäkin mukaan miitteihin/tapaamisiin ja totea ettei täällä ihmistä kummempia ole mukana.- MuitaParempi
Kyllä täällä jo kirjoituksissa monesta huomaa sekavuutta, puuta/heinää puolet jutuista, osalla.
Tässä seuranneena tunnistelen mitä ei kannata lukea,
En tarkoita että kaikki, osa on minuakin fiksumpia ;-)) - Miettikää
no olenhan minäkin ollut elämässäni vaikka minkälaisisa miiteissä.
Vaikeaa vaan tutustua ihmiseen josta on ihmeellistä tietoa.
Kirjoitellut jos jotakin.
Ihminen ei vain muista kaikkee. Ristiriitaisuuksia, suoranaista vilkasta mielikuvitusta, valehtelua..
Muista en piittaakaan!
Tunnistakoon kuka tahansa!
Mitään tarvetta naamallani mainostamiseen en ole tuntenut.
Sortuessani joskus "unohtamaan" kommenttiini vaikuttavia asioita, teen sen anonyyminä.
Kysymys itsessään on mielenkiintoinen.- 1943
koska kävelevää, makoilevaa kysymysmerkkiä en ole tavannut.
- taisin
niin,
joskus luulin sinua laiska-lasse, Joukoksi ruotsissa,
taisin erehtyä. taisin kirjoitti:
niin,
joskus luulin sinua laiska-lasse, Joukoksi ruotsissa,
taisin erehtyä.Olen kyllä asunut Sölvesborgissa, Södertäljessä ja Tukholmassa mutta ennen tietsariaikaa.
Toinenkaan ristimänimeni ei ole jouko.
- varmaan muitakin
Ukko touhusi parvekkeella kun kävelin ohi. Ensireaktio, tuohan on ...... Kirjoitusten mukaan pitäis asua aivan muulaalla. Valheet vaan paljastu. Isossa talossa voi olla että ei koskaan tutustuta mutta ennakkokäsitys minulla on ihmisestä.
- 100x100
Olen jutellut useinkin tuolla 60 puolella, sielläkin käy näitä oivaltajia, toisen kerran asuu Vuosaaressa ja toisen kerran Keravalla, muuten asiat stemmaa on se vaan niin mukavaa kun on monta osoitetta, mitä näistä.
Minulla ei ole syytä paljastaa kuvaani eikä yksityisyyttäni. Täällä on aivan anonyyminä paras! - tunnistaja
100x100 kirjoitti:
Olen jutellut useinkin tuolla 60 puolella, sielläkin käy näitä oivaltajia, toisen kerran asuu Vuosaaressa ja toisen kerran Keravalla, muuten asiat stemmaa on se vaan niin mukavaa kun on monta osoitetta, mitä näistä.
Minulla ei ole syytä paljastaa kuvaani eikä yksityisyyttäni. Täällä on aivan anonyyminä paras!Aivan niin. Mietin itseni kautta asiaa. Jos olisin kuvallani täällä ollut niinkin kauan kun olen.
Joku tunnistaisi minut kuvastani. Fiktioita ja muutakin hömpää olen kirjoitellut.
Joskus olen saanut pelkällä kirjoituksella niskaani kateellisia ihmisiä.
Eihän kolumnien kijoittajakaan ole sellainen kuin lukija kuvittelee.
Minulla ainakin on nyt ennakkoluulot ihmisestä.
Vapaassa keskustelussa olisi parempi anonyyminä. Se on minun mieleipide.. - oivaltaminen
100x100 kirjoitti:
Minulla ei ole syytä paljastaa kuvaani eikä yksityisyyttäni. Täällä on aivan anonyyminä paras!oivaltamista.
Sinä et näköjään oikein oivalla!!! Mitä haittaa siitä on jos joku haluaa päissään viettää kaksoiselämää?
Ko. tapauksessa, koska asia sinua aatteluttaa, olisit voinut jututtaa ukkoa.
Onhan se vieläkin mahdollista.- kummallista, tod,
laiska-lasse kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on jos joku haluaa päissään viettää kaksoiselämää?
Ko. tapauksessa, koska asia sinua aatteluttaa, olisit voinut jututtaa ukkoa.
Onhan se vieläkin mahdollista.To oli nyt RIMAN ALITUS. Miksi menisin ventovierasta jututtaa.
En ole hänen kanssaan mitään viestitellyt.
Ai, menen kertomaan että sinäkös se ott? Ihmemies intiasta.
Ei ensimmäisenä tullut mieleen. kummallista, tod, kirjoitti:
To oli nyt RIMAN ALITUS. Miksi menisin ventovierasta jututtaa.
En ole hänen kanssaan mitään viestitellyt.
Ai, menen kertomaan että sinäkös se ott? Ihmemies intiasta.
Ei ensimmäisenä tullut mieleen.Kun asia kerran sinua askarruttaa niin mikäpä sen luontevampaa kuin aloittaa aiheesta keskustelu.
Saatan mennä riman yli sen matalimmasta kohdasta mutta yli kuitenkin.
Ahdistuneita, estyneitä riittää muutenkin!
- yllättävää
No mutta, luulitko aivan tosissasi, että galleria kertomukset ovat totta?
Toisilla toki on, mutta netissä voit esiintyä sinä henkilönä joka haluaisit olla
tai sellaisena kuin haluat toisten sinut näkevän.
Tässä naapurustossa asuu mm. yksi henkilö joka esiintyy kuvalla galleriassa.
Tarinan mukaan hän kyllä asuu samassa kaupungissa, mutta vallan eri olosuhteissa.
Oikeasta koulutustasosta en tiedä, mutta viina näyttää maistuvan rouvalle kovasti.
Ja sen voimallahan tarinoita syntyy.Moni kaunistelee asioita, omaksi hyödyksi tietenkin sekin tehdään.
Onko siitä vain pitkän päälle mitään iloa jos kertoo vain muunnettua totuutta.
Jos kaapissa ei ole luurankoja ja uskaltaa sanoa oman mielipiteensä täälläkin, eihän ole mitään syytä kertoa tarinoita ja piilotella puun takana.
Minua ei haittaa vaikka ystäväni minut tunnistavatkin. Elän täällä todellisessa elämässäni ihan samalla periaatteella kuin mitä kerron nettipalstallakin.
Kun ja jos minua siitä arvostellaan, antaa palaa, saa kyllä tulla kertomaan kasvokkainkin jos olen väärää tietoa kertonut.
Luin juuri kuinka joku häpeää sitä, että on tänne palstoille kirjoittanut, ei kehtaa kertoa kenellekään mukana olostaan.
Tämäkin on niin henkilökohtaista.
Joku uskaltaa, toinen ei, minut saa kyllä tunnistaa kadullakin ja ottaa vaikka hihastakin kiinni.
Kivaa loppuviikkoa.- 100x100
Tuoksuvattu kirjoitti:
Moni kaunistelee asioita, omaksi hyödyksi tietenkin sekin tehdään.
Onko siitä vain pitkän päälle mitään iloa jos kertoo vain muunnettua totuutta.
Jos kaapissa ei ole luurankoja ja uskaltaa sanoa oman mielipiteensä täälläkin, eihän ole mitään syytä kertoa tarinoita ja piilotella puun takana.
Minua ei haittaa vaikka ystäväni minut tunnistavatkin. Elän täällä todellisessa elämässäni ihan samalla periaatteella kuin mitä kerron nettipalstallakin.
Kun ja jos minua siitä arvostellaan, antaa palaa, saa kyllä tulla kertomaan kasvokkainkin jos olen väärää tietoa kertonut.
Luin juuri kuinka joku häpeää sitä, että on tänne palstoille kirjoittanut, ei kehtaa kertoa kenellekään mukana olostaan.
Tämäkin on niin henkilökohtaista.
Joku uskaltaa, toinen ei, minut saa kyllä tunnistaa kadullakin ja ottaa vaikka hihastakin kiinni.
Kivaa loppuviikkoa.Tässä on selvästikin yksittäistapaus, turhaa sitä nyt sydän juuriaan myöten kannattaa loukkaantua.
Kaikki kun tosiaankaan eivät kulje kirkkain otsin täällä, sen varmasti olette tulleet huomaamaan.
Aivan turhaa tosikoiden edes vaivautua, olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä. - kuka on teh
Kukahan tässä on tehnyt itsestään naurettavan. Tämä juntti joka pällistelee siinä galleriassa. En minä. Minä olen anonyymi näillä sivuilla.
Paskankirjoittelussa. - etkö ymmärrä
100x100 kirjoitti:
Tässä on selvästikin yksittäistapaus, turhaa sitä nyt sydän juuriaan myöten kannattaa loukkaantua.
Kaikki kun tosiaankaan eivät kulje kirkkain otsin täällä, sen varmasti olette tulleet huomaamaan.
Aivan turhaa tosikoiden edes vaivautua, olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä.kijoitettua tekstiä?
Minä ihmettelen toisten ihmisten lyhytnäköistä ajattelua.
Suomi on pieni maa.
- 50+ palstalla,
enkä ole nähnyt, kuin yhdellä miehellä valokuvan Galleria-sivulla, eikä hänenkään talossaan muista asu, kuin hän.
Pitänee katsella tarkemmin????? - sanoisin juoruamiseksi
tuota maata järisyttävää havaintoasi.
Että piti oikein tulla tänne se juoruamaan. - -20
minäkin tunnen muutamia,
sitten tiedän muutamia, jotka ovat paljastaneet itsensä useissa eri viesteissä,
asuvat kyllä toisella puolella kaupunkia, en oel koskaan nähnyt
aivan murteesta ja kirjoitustyylistä se lähti,
siten kertoi määrättyjä asioita niin asia varmistui,
sitten "vähän kiusasin", moitin hänen asuntonsa kaltaista asuntoa ja hänen autonsa kaltaista autoa,
ja hän paljasti täysin.- vai vähän kiusasit
Pitäisi olla aikuisen iässä, vaan ehkä esikouluikäinen oletkin?
Kaikenlainen kiusaaminen, toisten moittiminen, kertoo kyllä hyvin kehitystasosi.
Ja oikein tulet tuonkin julkiseen saittiin kertomaan. Onko viini virrannut, kirjoitusvirheistä päätellen?
Haluatko saada tämän henkilön pysymään pois palstalta, ei varmaankaan kovin mukavaa luettavaa hänelle. - -20
vai vähän kiusasit kirjoitti:
Pitäisi olla aikuisen iässä, vaan ehkä esikouluikäinen oletkin?
Kaikenlainen kiusaaminen, toisten moittiminen, kertoo kyllä hyvin kehitystasosi.
Ja oikein tulet tuonkin julkiseen saittiin kertomaan. Onko viini virrannut, kirjoitusvirheistä päätellen?
Haluatko saada tämän henkilön pysymään pois palstalta, ei varmaankaan kovin mukavaa luettavaa hänelle.olen syntynyt 1920, on 28 jälkeläistä,
60vuotis hääpäivät vietetty,
täysraitis, en ole kehittynyt, tosiaan, ikuiseksi pojaksi sanovat,
olen englantilaisesta äidistä ja saksalaisesta miehestä ja asun ruotsissa, siinä kai kirjoitusvirheet johtuu,
onneksi on jälkikasvuni osannut kasvattaa,
- Me suomalaiset
Samassa talossa, kirjoitat tunnistamasi naapurissa asuvan tyypin olevan hyvin vähän sellaiseksi kuin palstalla. Mistä tiedät? Tiedätkö oikeasti mitään, vai kuvitteletko vain?
Et ole koskaan keskustellut hänen kanssaan, ja jo ajatus keskustelemisesta tuntuisi sinusta omituiselta. Tänne halusit kuitenkin kirjoittaa "tietojasi". Vedit viisaita johtopäätöksiä. Ajattelepa, jos joku naapureista tunnistaisi sinut. Olisi se vaan niin kauhean kamalaa. Kyllä me suomalaiset aina naapurin asiat tiedetään, vaikkei uskallettaisi edes silmiin katsoa juttelemisesta puhumattakaan! Tosi on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663015
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252113Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241550- 281301
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161297Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621011