...kun ihastui toiseen.
tuntuu ihan helvetin kivalta. ei seurusteltukaan kuin 3 vuotta ja kaikki asiat oli hyvin, mutta meni sitten perkele ihastumaan toiseen.
itsetunto on ihan nollissa, koko ajan miettii, että mitä vikaa mussa oli, miksi en riittänyt, kelpaanko enää kenellekään.
lisäksi sattuu nähdä rakastamani ihminen toisen seurassa, kun en ole vieläkään toipunut kunnolla erosta. sattuu olla yksin, kun sillä on jo toinen. sattuu niin saatanasti!
seurustelukumppani jätti
2
382
Vastaukset
- tottapuhuvajäbä
aivan varmasti pistää itsetunnon nolliin. noh, parempaa neuvoa ei yleensä voi antaa, kuin että pettymyksen ja surun jälkeen kandee vain yrittää löytää joku toinen, vaik se vielä alkuvaihees tuntuu mahottomuudelta. niin raadollista kuin elämä joskus onkin. voimia sulle!
- ruuikku
Olen aina ajatellut, että rakkaus on vain idiootteja varten... Ja miksikö? Koska sellaista asiaa ei ole olemassakaan nimeltään "rakkaus". Ja jos on, niin se tuo enemmän tuskaa kuin onnellisuutta. Itse en ole koskaan rakastunut kehenkään. En edes ihastunut. ja olen kuullut ja huomannut kuinka parit yksi toisensa jälkeen eroavat koska toinen petti tai löysi uuden jne... Luulenpa että tämä kyseinen "rakastamasi" ihminen ei ole koskaan rakastanut sinua, eikä rakasta tätä toista tyttöäkään. Ihmiset ovat pelkkiä kusipäitä. Sanon tämän siis vielä kerran: Ei ole olemassa tunnetta nimeltään "rakkaus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750