miesten vaatteet naisilla

GreatGirl78

sopivatko naisille miesten cvaatteet? mitä mieltä olette miesten vaatteisiin pukeutuvista naisista? entä miesten tuoksut?

43

8425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee

raja alusvaatteissa. eli ei haittaa jos toinen käyttää miestenvaatteita ja -tuoksuja, mutta alusvaatteet tulee olla naisten. esim. urheilutoppi jos ei tykkää perinteisistä rintsikoista ja naisten hipsterssit, jotka on neutraalit. mutta ei mitään reikäboksereita. ne on turn off.

• mainittakoon

että ite ostan kaikki vaatteet naistenpuolelta. (vaikka monesti olen kyl huomannut, että miestenpuolella on nätimpiä paitoja). eli oma tyyli on tyttömäinen/naisellinen.

• käytän

miesten vaatteita,en ole ikinä ymmärtänyt naisille tehtyjä röyhelö typpisiä vaatteita,liioin hameet(yäk).Alusvaatteissa kyllä käytän ihan naisille tarkoitettuja. Boksereita tuli käytettyä kun ne valtion puolesta sai käyttöön,ihan mukavat jalassa.
        Miesten vaatteet ovat mielestäni tyylikkäämmät.

• heh

Naisten hipsterit on kyl aika järkkyjä.. Ja aina huonosti kuten ne pikkaritkin ;-) Kyl ne bokserit vaan on niiiiiiiiin mukavat ja paremman näköset päällä! Arheillessa tietty ne ei käy. Eikä kyl oo koskaan boksereista kiinni suhteet ollu - ei tommosia rajoja voi vetää ;-)

• bit
        heh kirjoitti:

Naisten hipsterit on kyl aika järkkyjä.. Ja aina huonosti kuten ne pikkaritkin ;-) Kyl ne bokserit vaan on niiiiiiiiin mukavat ja paremman näköset päällä! Arheillessa tietty ne ei käy. Eikä kyl oo koskaan boksereista kiinni suhteet ollu - ei tommosia rajoja voi vetää ;-)

Hipsterit on kivoja ja istuu hyvin! (Mutta ehkä olen itse sen verran poikamainen että ne sopii siksi :--) Stringit käy kans.

Ja jos joku muu käyttää "miesten vaatteita" ja ne sopivat sille - ihanaa! Jotkut ovat Todella Kauniita, vaikka ostavatkin kuteensa komeiden osastolta. Ja kun mielessään salaa harrastaa ns. poikamaisen riisumista (älkää väittäkö ettette koskaan...!) ja löytää sieltä sen ihanan naisen... Puhumattakaan kun oikeasti!!!

Lipsuin jotenkin taas. Tykkään myös tietyistä miesten tuoksuista, mutta useimmiten käytän naisille suunnattuja juttuja. Aika vähän niitäkin.

• t_dark

Olen tullut huomanneeksi, että varsinkin naisten urheiluosastoilla suositaan vaaleanpunaisia ja muita hempeitä värejä. Myös niukkuus ja tiukkuus ovat vallalla. Nähtävästi naisten urheileminen painottuu sitten valtaosin aerobicciin tai muuhun hömppään, jossa tuollainen vaatetus käy päinsä...
      Kaipailisin lesbo-osastoa, (myös jokin vähemmän provokatiivinen nimi kelpaisi ;D) koska nykyisin sopivan värisiä ja/tai mallisia vaatteita saa metsästää ties mistä. Kannatusta?

• gila

...naisten urheiluosastolta ostetuista vaatteista on erilainen. Voihan olla, että silmäni ovat luontaisesti ohittaneet ne pastellivärit ja bonganneet vain mustat ja harmaat :)

Minusta on hyvä, jos urheiluvaatteet (alin kerros) ovat ihonmyötäisiä, ne imevät hien mukavasti eikä niiden alle pääse kylmettävää viimaa, jolle olen suorastaan allerginen. Siihen päällehän voi sitten heittää vaikka miten väljiä t-paitoja ja housuja, jos tuntee tarvetta.

Nojoo, olenkin itse harrastanut aika paljon sitä "hömppää". Aerobic on kivaa ja kaikenlaiset tanssilajit. Kuntosalilla treenaaminen on myös mieluista, vaikken sitä nykyisin harrastakaan.

• zibethica
        gila kirjoitti:

...naisten urheiluosastolta ostetuista vaatteista on erilainen. Voihan olla, että silmäni ovat luontaisesti ohittaneet ne pastellivärit ja bonganneet vain mustat ja harmaat :)

Minusta on hyvä, jos urheiluvaatteet (alin kerros) ovat ihonmyötäisiä, ne imevät hien mukavasti eikä niiden alle pääse kylmettävää viimaa, jolle olen suorastaan allerginen. Siihen päällehän voi sitten heittää vaikka miten väljiä t-paitoja ja housuja, jos tuntee tarvetta.

Nojoo, olenkin itse harrastanut aika paljon sitä "hömppää". Aerobic on kivaa ja kaikenlaiset tanssilajit. Kuntosalilla treenaaminen on myös mieluista, vaikken sitä nykyisin harrastakaan.

jotta naisten urheiluosastolta löytyy hyvinkin sopivaa vaatetta, mustaa ja väljempää. tosin tuosta olen samaa mieltä että niillä ihonmyötäisilläkin kamppeilla on paikkansa.

hömppäurheilu kunniaan, combat tappaa talossa ja puutarhassa.

noin muutoin iso osa mun vaatteista on miesten ja poikien puolelta ostettu, mutta näytän silti ihan tytöltä. kantaja kun vaikuttaa niin paljon siihen että miltä vaatteet näyttää.

• bit

Minä kaipaisin unisex-osastoa, josta löytäisi kaikkea ilman lappuun painettua merkintää siitä, mille sukupuolelle vaate tai vastaava on tarkoitettu. Kyllähän sen leikkauksesta yms. huomaa, käykö kangaspala omalle kropalle.

Mutta tykkään kyllä vaaleanpunaisesta vaatteissa, samoin mustasta, harmaasta ja ruskeasta. Jos mulla joskus on poikavauva, puen sen myös vaaleanpunaiseen.

Aerobick ei muuten ole hömppää (:

(Mitäs liian tumma harrastelee...? :)

• t_dark
        bit kirjoitti:

Minä kaipaisin unisex-osastoa, josta löytäisi kaikkea ilman lappuun painettua merkintää siitä, mille sukupuolelle vaate tai vastaava on tarkoitettu. Kyllähän sen leikkauksesta yms. huomaa, käykö kangaspala omalle kropalle.

Mutta tykkään kyllä vaaleanpunaisesta vaatteissa, samoin mustasta, harmaasta ja ruskeasta. Jos mulla joskus on poikavauva, puen sen myös vaaleanpunaiseen.

Aerobick ei muuten ole hömppää (:

(Mitäs liian tumma harrastelee...? :)

Varmasti aerobic ei ole hömppää. Monille. Mulle se on, kun en osaa, ts. ei oikein koordinaatio toimi oikealla tavalla, enkä itse muutenkaan pidä koko touhusta.

On mullakin varmaan jotain vaalenpunaisia vaatteita, mut lähinnä vitsin vuoksi varmaankin. Kun pitää pitää huolta imagosta :). Pitää olla synkkääkin synkempi xD.

Futista pelailen. Ainakin puoliksi tosissaan.

• bit
        t_dark kirjoitti:

Varmasti aerobic ei ole hömppää. Monille. Mulle se on, kun en osaa, ts. ei oikein koordinaatio toimi oikealla tavalla, enkä itse muutenkaan pidä koko touhusta.

On mullakin varmaan jotain vaalenpunaisia vaatteita, mut lähinnä vitsin vuoksi varmaankin. Kun pitää pitää huolta imagosta :). Pitää olla synkkääkin synkempi xD.

Futista pelailen. Ainakin puoliksi tosissaan.

Jännä, mun koordinaatio ei riitä siihen jalkapalloon... Oli se silti kivaa, silloin joskus koulussa, kun pelkkä innostus riitti ja kaikki muutkin oli aika huonoja(: Viime vuosina olen viihtynyt videokameran kanssa junnukentän laidalla. Se sopii minulle.

Ai niin, sun imago näyttää ihan hyvältä :--)

• t_dark
        bit kirjoitti:

Jännä, mun koordinaatio ei riitä siihen jalkapalloon... Oli se silti kivaa, silloin joskus koulussa, kun pelkkä innostus riitti ja kaikki muutkin oli aika huonoja(: Viime vuosina olen viihtynyt videokameran kanssa junnukentän laidalla. Se sopii minulle.

Ai niin, sun imago näyttää ihan hyvältä :--)

Itseasiassa mulla on tossa profiilikuvassa just semmonen paita missä on vaaleanpunaista ja vihreää... Siks oli pakko ottaa värit pois :).

• Kussas

Jos tunnet itsesi voit pukeuta miten vain menettämättä mitään. Jos taas piiloudut vaatteisiin menetät uskottavuutesi.

On olemassa ns miestentuoksuja jotka sopivat naiselle siinä missä voimakkaimmat naistenkin tuoksut, mutta minusta suurin osa ns miesten tuoksuista lähinnä haisevat pahalle.

Minusta vaatteiden funktio pitäisi ensisijaisesti määrätä vaatteen ulkonäön, kantajan sukupuoli ei ole tärkeä. Kesällä mekko olisi varmasti miehenkin päällä vilpoinen!

• paremmin vähän

ei niin feminiiniset vaatteet. Se on ok. Alusasuihin mä kanssa vetäisin rajan.

• teepaita

..kyllä olen huomannut että miesten vaatepuolella mm. t-paidat on halvempia, mikähän siinäkin on?
      ja lisäksi ei ole ruuhkia sovituskoppeihin, joten miksi ei tekisi ostoksia siellä missä se on helpompaa. ja miesten housissa pysyy napit kiinni eikä ne irtoa heti eka käyttökerralla, ja kestävät paremmin.

• gila

... miestenvaatteet sopivat erinomaisesti. Ja naistenvaatteet näyttäisivät ihan hassuilta heidän päällään. Alushousutkin saavat minun mielestäni olla miesten mallistosta, mutta mitään sepalusaukkoja en kannata.

Miesten tuoksut ovat joskus tosi ihania ja raikkaita. Käytän itse yleensä miesten deodorantteja, kun ne tuntuvat paremmilta. Mutta sen lisäksi suihkauttelen iholleni ruusuvettä, kun rakastan sen aitoa tuoksua. Ihmeen hyvin sointuu miehisiin tuoksuihin :)

• on vedettävä

Tässä tulee mun mielipide. Itse ostan naisten puolelta vaatteet. Jotkut miesten farkut on ihan jees munkin päällä, mutta aika harvoin, kun en halua mitään jou jou-pöksyjä kuitenkaan. Huppareita ja t-paitoja voi löytää kivoja miesten puolelta. Naisten urheiluvaatteet ei todellakaan oo mitään pinkkiä vaan ihan löytyy laidasta laitaan. Mun sporttivaatteet on harmaita, mustia tai ruskeita. Ja todellakin istuvat sporttivaatteet toimii niinkuin Gila tuossa mainitsikin. Ällöttää salilla naiset, joilla puuvillainen liian suuri T-paita josta hien haju pukkaa nenään, pakko ottaa etäisyyttä.

Alusvaatteet: Ehdottomasti naisten alusvaatteet. Vaikkakin olis ilman niitä pitsejä urheilumallistosta, mutta on kuitenkin suunnattu naisen vartalolle. Sepalus ja tyhjä tila jollekkin mitä ei ole (eikä saa ollakaan!) on todellinen turn off.

Miesten tuoksut: Hyi! Inhoan kaikkia sporttishamppoo tuoksuja ja mennen ym. tuoksuja. Ne on liian vahvoja usein. Vedentuoksuiset unisex tuoksut on ihan jees.. jamii. Myskit ja liian voimakkaat naistuoksut on kans yök.

• kun salilla
        on vedettävä kirjoitti:

Tässä tulee mun mielipide. Itse ostan naisten puolelta vaatteet. Jotkut miesten farkut on ihan jees munkin päällä, mutta aika harvoin, kun en halua mitään jou jou-pöksyjä kuitenkaan. Huppareita ja t-paitoja voi löytää kivoja miesten puolelta. Naisten urheiluvaatteet ei todellakaan oo mitään pinkkiä vaan ihan löytyy laidasta laitaan. Mun sporttivaatteet on harmaita, mustia tai ruskeita. Ja todellakin istuvat sporttivaatteet toimii niinkuin Gila tuossa mainitsikin. Ällöttää salilla naiset, joilla puuvillainen liian suuri T-paita josta hien haju pukkaa nenään, pakko ottaa etäisyyttä.

Alusvaatteet: Ehdottomasti naisten alusvaatteet. Vaikkakin olis ilman niitä pitsejä urheilumallistosta, mutta on kuitenkin suunnattu naisen vartalolle. Sepalus ja tyhjä tila jollekkin mitä ei ole (eikä saa ollakaan!) on todellinen turn off.

Miesten tuoksut: Hyi! Inhoan kaikkia sporttishamppoo tuoksuja ja mennen ym. tuoksuja. Ne on liian vahvoja usein. Vedentuoksuiset unisex tuoksut on ihan jees.. jamii. Myskit ja liian voimakkaat naistuoksut on kans yök.

haisee hiki,miten joku voi hikoilla siellä, ihmisten keskellä!

• .......
        kun salilla kirjoitti:

haisee hiki,miten joku voi hikoilla siellä, ihmisten keskellä!

samaa mietin :D

Mä olen kyl ajatellut asian jokseenkin niin, että menen salille treenaan ja hikoileen, jotta voisin sitten näyttäytyä tiukassa kunnossa muualla maailmassa. Mut onhan salilla toki niitäkin, jotka tulevat pääasiassa näyttäytyyn ja kyttään muita.. Ne vasta naurattavatkin ;D

• hihihihhhhhhhhhh
        ....... kirjoitti:

samaa mietin :D

Mä olen kyl ajatellut asian jokseenkin niin, että menen salille treenaan ja hikoileen, jotta voisin sitten näyttäytyä tiukassa kunnossa muualla maailmassa. Mut onhan salilla toki niitäkin, jotka tulevat pääasiassa näyttäytyyn ja kyttään muita.. Ne vasta naurattavatkin ;D

Kumma kun minä en ole nähnyt näitä naurajia. Salilla jossa minä käyn on tekemisen meininki eikä toisten kyttäys pääasiana. Johtuneeko paikalla olevasta miehisestä enemmistöstä.

• mielumin..
        hihihihhhhhhhhhh kirjoitti:

Kumma kun minä en ole nähnyt näitä naurajia. Salilla jossa minä käyn on tekemisen meininki eikä toisten kyttäys pääasiana. Johtuneeko paikalla olevasta miehisestä enemmistöstä.

käynkin salilla, jossa käy sekä miehiä että naisia. Minusta pelkät naisten salit ovat lähes poikkeuksitta olleet aika ahdistavan oloisia paikkoja! Itse tykkään treenata ihan täysillä ja monesti olen nähnyt salilla näitä naisia, jotka ovat ihan täydessä "juhla"meikissä ja seuraileevat vain muita. Tottakai siis itsekin olen siistin näköinen, kun salille menen ja puhtaat vaatteet jne. Mutta toisinaan saa kyllä ihmetellä, että miksi toiset tulevat salille vaan kyttäilemään?

Huvinsa tietysti itse kullakin :)

Niin ja vaateasioissa minustakin olisi hyvä joku unisex mallisto. Itse olen suht lyhyt ja sitten löytyy noita lihaksiakin. Aina ei tahdo löytyä oikein sopivia vaatteita, koska jos esim. s- tai m-koko ei sovi, niin l-koko olisi sitten jo liian pitkä ja ei istuisi muutenkaan...Joskus sovituskopissa kyllä tulee toivottua edes 5 cm lisää pituutta, niin olisi edes puolessavälissä 170cm pituutta!

• Vai?
        mielumin.. kirjoitti:

käynkin salilla, jossa käy sekä miehiä että naisia. Minusta pelkät naisten salit ovat lähes poikkeuksitta olleet aika ahdistavan oloisia paikkoja! Itse tykkään treenata ihan täysillä ja monesti olen nähnyt salilla näitä naisia, jotka ovat ihan täydessä "juhla"meikissä ja seuraileevat vain muita. Tottakai siis itsekin olen siistin näköinen, kun salille menen ja puhtaat vaatteet jne. Mutta toisinaan saa kyllä ihmetellä, että miksi toiset tulevat salille vaan kyttäilemään?

Huvinsa tietysti itse kullakin :)

Niin ja vaateasioissa minustakin olisi hyvä joku unisex mallisto. Itse olen suht lyhyt ja sitten löytyy noita lihaksiakin. Aina ei tahdo löytyä oikein sopivia vaatteita, koska jos esim. s- tai m-koko ei sovi, niin l-koko olisi sitten jo liian pitkä ja ei istuisi muutenkaan...Joskus sovituskopissa kyllä tulee toivottua edes 5 cm lisää pituutta, niin olisi edes puolessavälissä 170cm pituutta!

Jos siis saisit 5cm lisää pituutta, olisit puolessa välissä 170cm pituutta, joka on siis 85cm. (170/2=85)

Olet siis 80cm pitkä? Aika rankkaa, jos sulla on vielä iso habakin!

• .........

Itse olen kyllä naisellinen ja pukeutuminen sen mukaista, mutta oikein mielelläni kelpuuttaisin naisen, joka pukeutuu miesten vaatteisiin ja käyttää miesten tuoksuja - hyvällä maulla ja tyylikkäästi tietenkin.

• Catsy_666

Kun useimmiten liikkuu sään ja luonnon armoilla (pyörällä ja jalan), niin silloin valitsen asun käyttötarkoituksen enkä sukupuolen mukaan.

Naisten vaatteet kuitenkin tuntuvat sopivan minulle paremmin, mutta kengät ovat ihan mahdottomat.

• on vedettävä

"Ällöttää salilla naiset, joilla puuvillainen liian suuri T-paita josta hien haju pukkaa nenään, pakko ottaa etäisyyttä."

Treenaan salilla aktiivisesti noin neljä kertaa viikossa. Ja kyllä, hikoilen myös, vaikkakin käytän muuta kuin hikoiluttavaa puuvillaista telttaa. Luuletteko tosiaan, että siellä aktiivit vetää päällensä kömpelön ison T-paidan? Hah hah, te ette oo tainnut salia nähdäkään. Korkeintaan takapihalle reenaatte isin punteilla penkkiä..

Paljon on liikkeitä, jossa on nähtävä kropan koordinaatio ja asento ja on huomattavasti helpompaa ilman telttaa!!! Käyn salilla jossa on vaan naisia. Ja kyllä ällöttää kun viereen tulee nainen joka haisee jo ennen kuin on aloittanut alkulämppäriäkään. Siis päällä jo ehkä useat kerrat treenattu puuvillainen T-paita, joka siis kerää hajun.. siinä vaiheessa ällöttää..
        No kaikkihan ei ymmärrä salietikettiä tai piittaa muiden viihtyvyydestä siellä muutenkaan ja ns. tietämättömiin (toistakin sanaa voisi käyttää) törmää aina joskus. Tähän vois vielä lisätä, että järkkyykö teidän lesboutenne jotenkin erityisesti siitä, jos ei löyhkää vanhalta hieltä treeneissä ja näytä siltä, että peili menee rikki?

• ___/_____/
        on vedettävä kirjoitti:

"Ällöttää salilla naiset, joilla puuvillainen liian suuri T-paita josta hien haju pukkaa nenään, pakko ottaa etäisyyttä."

Treenaan salilla aktiivisesti noin neljä kertaa viikossa. Ja kyllä, hikoilen myös, vaikkakin käytän muuta kuin hikoiluttavaa puuvillaista telttaa. Luuletteko tosiaan, että siellä aktiivit vetää päällensä kömpelön ison T-paidan? Hah hah, te ette oo tainnut salia nähdäkään. Korkeintaan takapihalle reenaatte isin punteilla penkkiä..

Paljon on liikkeitä, jossa on nähtävä kropan koordinaatio ja asento ja on huomattavasti helpompaa ilman telttaa!!! Käyn salilla jossa on vaan naisia. Ja kyllä ällöttää kun viereen tulee nainen joka haisee jo ennen kuin on aloittanut alkulämppäriäkään. Siis päällä jo ehkä useat kerrat treenattu puuvillainen T-paita, joka siis kerää hajun.. siinä vaiheessa ällöttää..
        No kaikkihan ei ymmärrä salietikettiä tai piittaa muiden viihtyvyydestä siellä muutenkaan ja ns. tietämättömiin (toistakin sanaa voisi käyttää) törmää aina joskus. Tähän vois vielä lisätä, että järkkyykö teidän lesboutenne jotenkin erityisesti siitä, jos ei löyhkää vanhalta hieltä treeneissä ja näytä siltä, että peili menee rikki?

Oletpa hassu ja huvittava... :D :D

• hgbfkjjdloöa-
        ___/_____/ kirjoitti:

Oletpa hassu ja huvittava... :D :D

Ja hassun tytön hiki ei haise kun se treenaa niin tosissaan.

• ------

Itse käytän miesten vaatteet ja tuoksut. En koskaan tykänyt tyttömäisista vaateista, ja kukka-parfyymeista. Lisäksi mulla on hyvin poikamainen vartalo, lyhyt tukka. En ole alkuperäis suomalainen, niin anteeksi gramatiikasta.

• oohlalaa

tirskis :)

• .............
        oohlalaa kirjoitti:

tirskis :)

Ja mikä väärä siine on, että joku haluaa keskustella, ja vaikka etsiä kavereita netin kautta.
        Olet varmasti tosi katkera ihminen.

• myös pidän

miesten vaatteisiin pukeutumisesta. Tykkään myös tuoksuista, mutta käytän niitä hillitysti. En ole koskaan pitänyt naisten vaatteista, kukkakuvioista tai pitsityyppisistä jutuista. Miesten vaatteissa olen tarkkana tyylissä, en halua olla junttimainen vaan tyylikäs - sellainen kuin juuri minulle sopii. Minusta on myös ihanaa nähdä miesten vaatteisiin pukeutunut nainen!

• ------
        myös pidän kirjoitti:

miesten vaatteisiin pukeutumisesta. Tykkään myös tuoksuista, mutta käytän niitä hillitysti. En ole koskaan pitänyt naisten vaatteista, kukkakuvioista tai pitsityyppisistä jutuista. Miesten vaatteissa olen tarkkana tyylissä, en halua olla junttimainen vaan tyylikäs - sellainen kuin juuri minulle sopii. Minusta on myös ihanaa nähdä miesten vaatteisiin pukeutunut nainen!

Sama juttu. En tykä olenkaan tyttömäisistä kukkamekoista, aina oli ollu poika-tyttö, ja nytkin käyttään miesten vaatteet, tuoksut, aurinkolasit..

• että joku
        ------ kirjoitti:

Sama juttu. En tykä olenkaan tyttömäisistä kukkamekoista, aina oli ollu poika-tyttö, ja nytkin käyttään miesten vaatteet, tuoksut, aurinkolasit..

ajattelee samalla tavalla! Minusta hyvännäköiset miesten vaatteet voi olla naisella tosi tyylikkäät. Ainakin minun katseeni kääntää kadulla sellainen nainen. Valitettavan harvoin vain sellaisia naisia näkee. Tai että olisi sellainen kaveri jonka kanssa voisi jutella millaisia vaatteita tykkää ostaa - siis, kun haluaa nimenomaan miesten vaatteita ja tuoksuja.

• pitsiä ole
        myös pidän kirjoitti:

kohtuus kaikessa

• HULIUS

mää kans tykkään käyttää monestikkin joitain miesten vaatteita..vaikka naisellinen oonki mut harteikas ym niin sopii paremmin ..paitoja ym löydän miestenpuolelta ja niillä on siistimpii vaatteitaki.aina ihailen itelleni jotain siistei huppareita tai muita paitoija.
      et ei niin kummaa oo vaik pitäski miesten vaatteita.:D

• ne...

joillekin ihan sopii, mutta henkilökohtaisesti en voisi miesten vaatteissa kulkea tai tuoksua miehelle.

Muutenkin ainakin minussa herättää hieman ristiriitaisia tuntemuksia jos nainen käyttää pelkästään miesten vaatteita ja häpeää samalla omaa naiseuttaan. Mutta ymmärrän senkin puolen siinä että naisellinen olemus ei ole se mitä miehekäs nainen haluaa näyttää itsestään.

Naiset naisina ainakin minulle! ;)

• marileena

Se että nainen pukeutuu miesten vaatteisiin eikä korosta naiseuttaan, ei välttämättä tarkoita, että hän häpeäisi sitä että on nainen. Hän saattaa vain pukeutua siten, mikä tuntuu hänelle omalta ja luontevalta. Näyttää ulospäin siltä, mitä tuntee sisimmässään olevansa. Hän ei välttämättä koe itseään pelkästään naiseksi (on androgyyni), vaikka hyväksyy nais-puolen itsessään eikä häpeä sitä.

• Ela

ne tekevät naisesta naisen?

Minulle ihmiset ihmisinä. Sukupuolirooleilla saa toki leikkiä, ja jonkinlainen androgyynisyys oikeastaan kiehtoo minua. Joillakin naisilla miesten vaatteet näyttävät hyvinkin viehättäviltä. Minulla tosin ei ruumiinrakenteeni vuoksi, mutta en myöskään tahtoisi pukeutua naiseksi. Kaikki vaatteeni on ostettu naisten tai tyttöjen osastolta, mutta pinkin hepeneet ja korkokenngät saavat minun puolestani jäädä hyllylle.

• niin kauaa ole

kun kansakoulussa tytöt sai pitää hiihtohousuja vain liikuntatunnilla.
      Eli eikös housut ole sitten miesten vaatteet?:P

1800l lännessä ei saanut pukeutua väärän sukupuolen vaatteisiin.
      Eli naiset ei saaneet pitää housuja.

• vaatteeni

Samoin minun vaatteeni ovat kaikki naistenpuolelta. Kaapistani ei todellakaan löydy pitsiä, rusettia ja kukkakuosia. Sieltä löytyy farkkuja, huppareita, t-paitoja, kauluspaitoja, herrainliiviä, pukua ja solmiota. Hmm.. todella femmeä, ja naisten puolelta! Mun kropalle ei sopisi miesten vaatteet, koska olen niin pienikokoinen ja toisaalta vaikka omistankin simppelin poikamaisen tyylin, pidän naisten vaatteiden leikkauksista ja istuvuudesta. En häpeä naisen muotojani ja kyllä ne näkyy poikamaisissa vaatteissani. Mitä siis olen, butsi femmen kuteissa vai toisinpäin? Aivan sama, koska näytän itseltäni. ja ihan ookoo, jos toinen ostaa releensä miesten puolelta, jos ne sopii kantajalle ja hänen imagoonsa.

• mulle
        vaatteeni kirjoitti:

Samoin minun vaatteeni ovat kaikki naistenpuolelta. Kaapistani ei todellakaan löydy pitsiä, rusettia ja kukkakuosia. Sieltä löytyy farkkuja, huppareita, t-paitoja, kauluspaitoja, herrainliiviä, pukua ja solmiota. Hmm.. todella femmeä, ja naisten puolelta! Mun kropalle ei sopisi miesten vaatteet, koska olen niin pienikokoinen ja toisaalta vaikka omistankin simppelin poikamaisen tyylin, pidän naisten vaatteiden leikkauksista ja istuvuudesta. En häpeä naisen muotojani ja kyllä ne näkyy poikamaisissa vaatteissani. Mitä siis olen, butsi femmen kuteissa vai toisinpäin? Aivan sama, koska näytän itseltäni. ja ihan ookoo, jos toinen ostaa releensä miesten puolelta, jos ne sopii kantajalle ja hänen imagoonsa.

En ihastu ihmiseen sen perusteella, kumman sukupuolen vaatteisiin hän pukeutuu. Luonne ratkaisee. Kaikki käy siis mulle.

Itse pidän itseäni androgyyninä, ja pukeutuminen heilahtelee laidasta laitaan. Femmeimmilläni saatan pukeutua tiukkoihin mekkoihin ja jakkupukuihin. Silloin jalassa on korkokengät ja päällä stringit. Juhliin laitan myös meikkiä. Naisellinen pukeutumiseni on kuitenkin aina tyylikästä ja vähäeleistä, inhoan hörselöitä enkä pukeudu koskaan esimerkiksi kukkakuoseihin. Vaaleanpunainen ja pinkkikään eivät tunnu luontevilta.

Maskuliinisimmillani käytän (naisten) boksereita ja urheilutoppeja ja pukeudun miesten vaatteisiin. Silloin minua luullaan usein mieheksi. Haluan kuitenkin olla tyylikäs.

Yleensä olen jotain siltä väliltä... Päällä unisex-vaatteita ja molempien sukupuolten vaatteita sekaisin. Kenkiä on niin naisten kuin miestenkin puolelta. Tuoksuja lähinnä naisten puolelta, mutta miesten tuotteita tulee myös silloin tällöin käytettyä. Hiukset aina laitettuina, naamassa kenties ripaus puuteria.

Minulle on tärkeintä näyttää hyvältä omissa silmissäni. Pukeutumisen tulee olla makuni mukaista ja samanaikaisesti mielellään rentoa ja huoletonta. Pukeudun juuri siten, millainen tunnen olevani. Naisellisuus- ja maskuliinisuuspuuskissani saatan mennä jompaan kumpaan ääripäähän.

Kieltämättä kerään usein katseita. Se johtuu varmasti siitä, että ihmiset yrittävät hämmentyneinä arvailla, kumpaa sukupuolta olen. Toiset tykkäävät, toiset eivät. Uskon kuitenkin, että pukeutumiseni on itseni näköistä. Jos saan kehuja, ne tulevat useimmiten heteronaisilta.

• ihan heikkona

..Naisiin jotka pukeutuvat kuin miehet.
      En jumalauta paremman näköstä tiä,ku nainen jolla on joku lierihattu,löysät farkut,rento tyyli..huhhuh..

• ------

Niin, sellainen minä olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe