Onko härkämiehet kovia riitelemään kumppaniensa kanssa? jos riitelevät johtuuko se siitä että eivät ole tyytyväisiä suhteeseen? (Olen saanut sellaisen käsityksen,että härät todella pitävät omistaan kiini jos todella rakastavat..) Entäs mistäpä voisi johtua se että haukkuvat omaa kultaansa toisille? Ja kehuskelevat toisia naisia/miehiä? tätä olen tässä nyt monta päivää pohtinut...
Sellainen vielä askarruttaa, että mitä mieltä härät ovat ns. "helpoista saaleista" Ovatko liian helppoja saalita sitten?
Härkämies,,
Jebaba
2
835
Vastaukset
- Ei härän mielest helppo oo ...
no eiköhän liian helppo oo kenen tahansa mielestä liian helppo, etkai tosiaan luule että sillä on mitään teksää horoskooppejen kaa?
- cauris
Mikään noista ei oikein kuvasta tyypillistä rakastunutta härkää. Mikä lie mielenhäiriö jos noin käyttäytyy....haluaa päästä eroon, kun ei itse osaa jättää? Hyvin kummallista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184559
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283290Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082453Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342055- 1861748
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341715Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71350Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421272