Onko tässä toivoa?

lapinpoika83

Tässä olisi tällainen yksi tarina, mistä en tiedä onko tämä nyt oikea paikka kirjoittaa. Ihan vaan kiinnostaa kuulla ihmisten mielipiteitä, neuvoja ja kokemuksia tällaiseen tilanteeseen.

Olen tuntenut yhden naisen tässä jo noin vuoden verran ihan kaveriporukan kautta. Silloin, kun opin hänet tuntemaan hän asui edellisen poikaystävänsä kanssa saman katon alla ja käsittääkseni heillä meni ihan hyvin. Itse olin tässä vaiheessa juuri eronnut 5 vuoden suhteesta.

No aikaa kului ja yksi ilta olimme taas vanhaan tapaan yökerhossa porukalla ja hän pamautti minulle, että on jo pidemmän aikaa ollut kiinnostunut minusta ja samalla sain tietää, että hänen nykyinen suhteensa on ihan ohi käytännössä.

Tapailimme siinä muutaman kerran, enkä antanut itselleni oikeutta tehdä mitään hänen kanssaan, koska hän asui vielä toisen miehen kanssa saman katon alla. Sanoin, että meistä voi tulla jotai sitten, kun olet saanut selvitettyä tuon entisen jutun.

Tällä hetkellä tilanne on sellainen, että kummatkin asumme omissa kodeissamme ja olemme tässä seurustelleet jo muutaman kuukauden. Itse olen ihan rakastumassa tähän naiseen, mutta hän sanoo, että ei ole antanut itsensä vielä rakastua, koska pelkää pettyvänsä kuten aina ennenkin ja jarruttelee välillä menoa. Sanoo kuitenkin, että ei halua menettää minua ja haluaa lopettaa jarruttelun. Kaikki muu sitten toimiikin varsin mainiosti: seksi, yhdessäolo jne. Minä en vain voi olla vaivaamatta päätäni sillä ajatuksella, että jos tämä sama meno vaan jatkuu, että hän ei uskalla heittäytyä täysillä suhteeseen?!

Mitä mieltä ihmiset olette? Mitä minun pitäisi tehdä, jotta saisin naisen tuntemaan olonsa sellaiseksi, että tosiaan välitän hänestä todella paljon enkä aio tehdä hänelle mitään pahaa? Pitäisikö vaan jaksaa olla kärsivällinen, mikä minulle on vaikeeta, kun haluaisin jo enemmän? Tiedän, että ajan kanssa rupeaa itseäkin raastamaan tällainen ja siinä vaiheessa ei ole muuta vaihtoehtoa, kun pistää homma jäihin.

Kiitos jo etukäteen!

1

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollaisessa

      tilanteesa juuri muuta voi tehdä kuin olla kärsivällinen ja huomaavainen. Ehdottaa kaikenlaista yhdessä tekemistä. Helliä ja hoivata muutenkin kuin seksillä ja kertoa kuinka sulla hyvä on olla hänen kanssaan. Loppupeleissä se kuitenkin on kiinni sen toisen ajatusmaailmasta haluaako se ottaa riskejä vai ei. Lainatakseni lyriikkaaa..

      "Luodinkestävää sydäntä ei oo vielä keksitykään
      Turha pelätä laukausta sillä
      Yksinäisyys saman reiän nakertaa.. "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe