Kertokaa viisaat pääseekö Milanon Malpensan kentältä jollain julkisella kulkuneuvolla esim. Arona, Lesa tai Stresan kaupunkiin?
Kiitos Italiafaneille vastauksista.
Maggiore-järvelle
3
616
Vastaukset
- Makaroonin appiukko
Tässä linkki sinne mistä tieto löytyy:
http://www.pallontallaajat.net/pt2/- näinhän se on
Pitihän se arvata. Eihän täällä kukaan tiedä muuta kuin mitä pizza maksaa Riva del Gardalla tai muissa niissä paikoissa mihin turistitoimistot roudaavat mummoja Gardalle.
En kyllä oikeesti odottanutkaan mitään kunnon vastauksia, koska arvasin mikä tilanne mutta kunhan testasin.
Rivasta täällä tiedetään.
Vuokrasimme Malpensan kentältä Avisilta auton ja sitten soitin yhteen pikkukylään hotelliin ja varasin huoneen järvinäköalalla.
Älä kysy mistä tai mitä maksoi, en vastaa kuitenkaan.
- pääsee, mutta
juna ei lähde Milano Centralesta, siis päärautatieasemalta, vaan taitaa lähteä Milano Porta Genovasta. (en ole varma), mutta voithan katsoa www.trenitalia.it ja kieleksi vaihdat englannin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna263120- 563074
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642720Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132