oon uus s-ryhmän työntekijä, ja mulla olis yks kysymys. jos asiakkaan ostot maksaa vaikka 50e ja asiakas antaa s-etukortin, pankkikortin ja pullonpalautuslapun joka on vaikka 25e. Eikös pullonpalautuslappu pidä vähentää ensin koska siitähän ei saa bonusta ja sen jälkeen vasta vetää s-etukortti? sitten asiakkaat valittaa että nythän ne bonukset tulee pienemmästä summasta..mutta eikö näin kuitenkin toimita?!?
kiitos jos joku osaa auttaa..on vähän jääny epäselväks tää asia.
S-ryhmän työntekijät!
6
2191
Vastaukset
- pullonpalautus
ei ole väliä vetääkö sen etukortin (sama pätee myös muitten ryhmien etukortteihin) ennen pullonpalautuskuittia vai jälkeen pullonpalautuskuitin, bonukset kirjataan kuitin loppusummasta.
valittaville asiakkaille sano, että he ovat saaneet niistä pullopanteista jo yhteen kertaan bonukset, ei muistakaan tavaroista saa kaksinkertaisia bonuksia.- että...
"valittaville asiakkaille sano, että he ovat saaneet niistä pullopanteista jo yhteen kertaan bonukset, ei muistakaan tavaroista saa kaksinkertaisia bonuksia."
S-ryhmällä on niin uskolliset kanta-asiakkaat että kilpailevista ketjuista eivät mäyriksiä ostele?? - mäyrikset
että... kirjoitti:
"valittaville asiakkaille sano, että he ovat saaneet niistä pullopanteista jo yhteen kertaan bonukset, ei muistakaan tavaroista saa kaksinkertaisia bonuksia."
S-ryhmällä on niin uskolliset kanta-asiakkaat että kilpailevista ketjuista eivät mäyriksiä ostele??miten mäyrikset liittyy tähän asiaan? ei muissakaan ketjuissa pullonpalautuksesta saa pisteitä saati bonuksia.
jos asiakas jaksaa, toki pullopantin voi ottaa rahana erikseen. silloin itse ostoksista ei "vähene" bonuksia.
- voihan..
Onpas sulle sattunut huono kouluttaja, kun ei tällaisia asioita neuvota työpisteessä.
Pitää ihan netissä kysellä ohjeita. Kysy nyt ihmeessä esimieheltäsi miten hommat hoidetaan. - ...
Vedit sen kortin missä vaiheessa vaan niin bonukset kirjautuu loppusummasta.
- sitten vasta
eka pullolappu ja sitten bonukset!! pulloista ei saa bonuksia vaikka asiakkaat kuinka valittaaki. sano että näin on käsketty toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362