Kihlasormuksene teksti

kihlapimu

Kertokaa mielipiteitänne minua askarruttavaan asiaan. Olemme sopineet syksyllä menevämme kihloihin- ja olen päättänyt teettää ainakin itselleni (naiselle) sormuksen. Olen kerran nähnyt eräällä vihkisormuksen jossa luki kaunokirjaimilla ikuisesti sinun. Sormukseeni olen suunnitellut timantteja, mutta päällipuolell, ns sormen alle, haluaisin sormukseen tekstin ikuisesti sinun koska päälle tulee noita timantteja.

ONKO SIIS TYHMÄÄ laittaa kihlasormukseen tuo teksti vai pitäisikö vasta vihkisormusvaiheessa miettiä kyseistä tekstiä?

7

3856

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva ihmeinen

Kihlaushan on lupaus avioliitosta, joten ei se nyt minusta ole typerää.

Mulla itsellä on kihlasormus vähän hillitympi ja vihkisormuksessa sitten timantteja. Kihlasormuksessa lukee puolisoni nimi ja pvm. Vihkisormuksessa lukee meidän molempien nimet ja välissä on sydän ja perässä pvm. Tekstihän voi olla mikä vain.

Minusta se vihkisormus voisi olla se kevyempi versio ja vihkisormus sitten se lopullinen täydellisyys. Naisellehan tulee kumpikin, mutta miehelle perinteisesti ei olla ostettu uutta, niin siinä mielessä kihlasormus pitäs olla täydellinen. Meillä kyllä kummallekin ostettiin uudet ja kumpikin pitää uusia. =)

• päivämäärät

etukäteen määräaikaisissa suhteissa esim. 1.1.2008-1.1.2013. Ikuisuus on pitkä aika, eikä täällä kukaan ole ikuisuuttaan viettänyt.

• Sohvi

Laita vihkisormukseen IKUISUUDEN ALKU

• mikä sopimus

"Olemme sopineet syksyllä menevämme kihloihin..."

eli "olemme sopineet syksyllä sopivamme siitä että aiomme mennä naimisiin".

Minä aion sopia suoraan hääpäivän enkä mitään kihlajaispäivää. Jos ollaan naimisiin menossa niin sitten mennään. Jos se ei sovi, niin ei sitten kihloihinkaan!

• Kihlapimu

Selvennykseksi.. mieheni on kosinut minua ja olen vastannut myöntävästi, mutta erään tärkeän päivämäärän takia olemme päättäneet kihlautua vasta syyskuussa ja se sopii molemmille, koska meillä ei ole kiire.

Avioliittoon kyllä myös, siitä on myös puhuttu, mutta ei vielä (olemme 21-ja 23 vuotiaat joten meillä ei ole mikään kiire) vaikka kuulummekin toisillemme.

• jo kyllä...
        Kihlapimu kirjoitti:

Selvennykseksi.. mieheni on kosinut minua ja olen vastannut myöntävästi, mutta erään tärkeän päivämäärän takia olemme päättäneet kihlautua vasta syyskuussa ja se sopii molemmille, koska meillä ei ole kiire.

Avioliittoon kyllä myös, siitä on myös puhuttu, mutta ei vielä (olemme 21-ja 23 vuotiaat joten meillä ei ole mikään kiire) vaikka kuulummekin toisillemme.

"päättäneet kihlautua vasta syyskuussa".

Sitten olisi kannattanut jättää myöntävä vastaus syyskuulle. Nimittäin kun vastasit myöntävästi niin jo kihlauduitte. Mutta tarkoitat varmaan, että päätitte laittaa kihlasormukset sormiimme vasta syyskuussa. Tämän kosinnan ja myöntävän vastauksen eli kihlauksen (joka tapahtui jo aiemmin) merkiksi.

Ja hyvähän se on avioliitosta puhua, jos kositaan ja suostutaan siihen.

• korjaus!
        jo kyllä... kirjoitti:

"päättäneet kihlautua vasta syyskuussa".

Sitten olisi kannattanut jättää myöntävä vastaus syyskuulle. Nimittäin kun vastasit myöntävästi niin jo kihlauduitte. Mutta tarkoitat varmaan, että päätitte laittaa kihlasormukset sormiimme vasta syyskuussa. Tämän kosinnan ja myöntävän vastauksen eli kihlauksen (joka tapahtui jo aiemmin) merkiksi.

Ja hyvähän se on avioliitosta puhua, jos kositaan ja suostutaan siihen.

Öh siis sormiinne ei sormiimme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1231
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      788
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      732
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      631
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe