Kihlasormuksene teksti

kihlapimu

Kertokaa mielipiteitänne minua askarruttavaan asiaan. Olemme sopineet syksyllä menevämme kihloihin- ja olen päättänyt teettää ainakin itselleni (naiselle) sormuksen. Olen kerran nähnyt eräällä vihkisormuksen jossa luki kaunokirjaimilla ikuisesti sinun. Sormukseeni olen suunnitellut timantteja, mutta päällipuolell, ns sormen alle, haluaisin sormukseen tekstin ikuisesti sinun koska päälle tulee noita timantteja.

ONKO SIIS TYHMÄÄ laittaa kihlasormukseen tuo teksti vai pitäisikö vasta vihkisormusvaiheessa miettiä kyseistä tekstiä?

7

3697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva ihmeinen

      Kihlaushan on lupaus avioliitosta, joten ei se nyt minusta ole typerää.

      Mulla itsellä on kihlasormus vähän hillitympi ja vihkisormuksessa sitten timantteja. Kihlasormuksessa lukee puolisoni nimi ja pvm. Vihkisormuksessa lukee meidän molempien nimet ja välissä on sydän ja perässä pvm. Tekstihän voi olla mikä vain.

      Minusta se vihkisormus voisi olla se kevyempi versio ja vihkisormus sitten se lopullinen täydellisyys. Naisellehan tulee kumpikin, mutta miehelle perinteisesti ei olla ostettu uutta, niin siinä mielessä kihlasormus pitäs olla täydellinen. Meillä kyllä kummallekin ostettiin uudet ja kumpikin pitää uusia. =)

    • päivämäärät

      etukäteen määräaikaisissa suhteissa esim. 1.1.2008-1.1.2013. Ikuisuus on pitkä aika, eikä täällä kukaan ole ikuisuuttaan viettänyt.

    • Sohvi

      Laita vihkisormukseen IKUISUUDEN ALKU

    • mikä sopimus

      "Olemme sopineet syksyllä menevämme kihloihin..."

      eli "olemme sopineet syksyllä sopivamme siitä että aiomme mennä naimisiin".

      Minä aion sopia suoraan hääpäivän enkä mitään kihlajaispäivää. Jos ollaan naimisiin menossa niin sitten mennään. Jos se ei sovi, niin ei sitten kihloihinkaan!

      • Kihlapimu

        Selvennykseksi.. mieheni on kosinut minua ja olen vastannut myöntävästi, mutta erään tärkeän päivämäärän takia olemme päättäneet kihlautua vasta syyskuussa ja se sopii molemmille, koska meillä ei ole kiire.

        Avioliittoon kyllä myös, siitä on myös puhuttu, mutta ei vielä (olemme 21-ja 23 vuotiaat joten meillä ei ole mikään kiire) vaikka kuulummekin toisillemme.


      • jo kyllä...
        Kihlapimu kirjoitti:

        Selvennykseksi.. mieheni on kosinut minua ja olen vastannut myöntävästi, mutta erään tärkeän päivämäärän takia olemme päättäneet kihlautua vasta syyskuussa ja se sopii molemmille, koska meillä ei ole kiire.

        Avioliittoon kyllä myös, siitä on myös puhuttu, mutta ei vielä (olemme 21-ja 23 vuotiaat joten meillä ei ole mikään kiire) vaikka kuulummekin toisillemme.

        "päättäneet kihlautua vasta syyskuussa".

        Sitten olisi kannattanut jättää myöntävä vastaus syyskuulle. Nimittäin kun vastasit myöntävästi niin jo kihlauduitte. Mutta tarkoitat varmaan, että päätitte laittaa kihlasormukset sormiimme vasta syyskuussa. Tämän kosinnan ja myöntävän vastauksen eli kihlauksen (joka tapahtui jo aiemmin) merkiksi.

        Ja hyvähän se on avioliitosta puhua, jos kositaan ja suostutaan siihen.


      • korjaus!
        jo kyllä... kirjoitti:

        "päättäneet kihlautua vasta syyskuussa".

        Sitten olisi kannattanut jättää myöntävä vastaus syyskuulle. Nimittäin kun vastasit myöntävästi niin jo kihlauduitte. Mutta tarkoitat varmaan, että päätitte laittaa kihlasormukset sormiimme vasta syyskuussa. Tämän kosinnan ja myöntävän vastauksen eli kihlauksen (joka tapahtui jo aiemmin) merkiksi.

        Ja hyvähän se on avioliitosta puhua, jos kositaan ja suostutaan siihen.

        Öh siis sormiinne ei sormiimme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe