Ei enää oinaita

epävakaita ovat

Parin vuoden välein kaikki uusiksi. Päätöksiä,
jotka sotkevat muiden elämää. Ei merkitystä, kunhan itsellä on kivaa. Tosi ailahtelevia
ja melko pinnallisia.

Mutta se seksi ja läheisyys. Eipä ole ollut
parempaa...

Ei kuitenkaan sovi vesi-merkeille pitemmäksi aikaa...

9

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet kyllä

      Olen oinas ja allekirjoitan väittämäsi. Jostain syystä löydän itseni aina kuitenkin suhteesta ravun tai skorpparin kanssa...ja vesi sammuttaa tulen. Oinas tarvitsee haasteen, pientä vääntöä ja suurta draamaa. Harva sitä jaksaa, eikä aina itsekään.

      • oinas-oinas

        kestääkö oinas-oinas suhde sitä haastetta ja vääntöä sekä suurta draamaa????


      • olet kyllä
        oinas-oinas kirjoitti:

        kestääkö oinas-oinas suhde sitä haastetta ja vääntöä sekä suurta draamaa????

        Saattaa kestääkin jos toinen suostuu alistumaan ja molemmat jättävät oinaiden perisynnin flirttailun muiden kanssa väliin. Oinasnainen haluaa pohjimmiltaan kohdata voittajansa, joka sanoo, et nyt loppu vikurointi.
        Parhaan vastuksen oon kyllä saanut härästä. Hänen kanssaan on jotenkin turvallista kalisutella sarvia.


      • oikkutyttö
        olet kyllä kirjoitti:

        Saattaa kestääkin jos toinen suostuu alistumaan ja molemmat jättävät oinaiden perisynnin flirttailun muiden kanssa väliin. Oinasnainen haluaa pohjimmiltaan kohdata voittajansa, joka sanoo, et nyt loppu vikurointi.
        Parhaan vastuksen oon kyllä saanut härästä. Hänen kanssaan on jotenkin turvallista kalisutella sarvia.

        kyllä oinasnainen tarvitsee sellaisen partnerin joka tulee ja sanoo mitä tehdään !!!!!
        ei siittä mitään tule jos toinen jahkailee oinasnaisen mukana ja myötäilee silloin tällöin...
        oinasnainen tarvitsee miehen joka johtaa ja vie,
        mutta niin että oinasnaisella tietynlainen vapaus ja itsenäisyys säilyy...
        hmmm...tuo taitaa toimia toisinpäinkin ...


    • oinas nainen...

      minusta vesimerkit taas eivät sovi minulle.paikallaan tussottavia jahkailijoita mielestäni.vauhdin saamiseksi tarvitaan veturi ja helevatan iso ;D.seksi asioissa olet kyllä oikeassa,meidän oinaiden suhteen,meinaan!

    • Nimetön

      Hei,
      minulla on samanlaiset tuntemukset kys. tähtimerkkiä kohtaan vaikka ei pidä yleistää. Silti jäi ikävä maku pitkästä suhteesta oinaan kanssa. Tein niin tai näin, niin aina kääntyi taas toisinpäin! Ihan hirveetä vatvomista ja suurennuslasin alla olemista. En enää jaksanut.

      • Puntari

        Viime hetken muutoksia ja muuta pelleilyä. Tuntemani oinaat ovat olevinaan temperamenttisia ja vahvoja, mutta kyllä kyseessä on lapselliset tempaukset ja omaan napaan tuijottaminen. Sellaista peliä ettei sitä aikuinen ihminen jaksa kovinkaan kauan...


    • itsekki oinaan kanssa..

      sattupa ilmestymää toine naine näköpiiriin nii eikös se sen kanssa ollu. Jäin vaa. Laitoin välit poikki ku pyöri muilla mailla. Vesi-ihmisenä tullu seurusteltua muutaman tuliemrkki-ihmisen kanssa.. Oinaat pahimmasta päästä. Pinnallisuus loistaa kieltämättä liiankin hyvin. Mutta ymmärrän sen, että onneksi kaikki oinaat eivät ole samanlaisia; ainakin toivon niin.

    • mieltä olen

      että vesimerkkien kans ei oikun kannata olla.
      ite olin veskarin kans n.20v ja lopulta erosimme.

      Oinas tarvii tulisen ja intohimoisen kumppani, joka näyttää ja puhuu tunteista.

      Itse en voi allekirjoittaa ailahtelevuutta ja pinnallisuutta, koska juuri näitä ominaisuuksia inhoan muissa ihmisissä.
      Omasta mielestä olen aito,luonteva jalat maassa liikkuva oikku, jolta saa läheisyyttä ja rakkautta.

      Oinas on vahva ja tekee päätökset nopeasti.

      Mutta oikkuja, niinkuin muitakaan horoskooppeja ei voi yleistää.
      ihmisen perusluonteeseen kumminkin vaikuttaa, niin moni asia.
      Tunnen monta oikkua ja olemme erilaisia ja ajattelevia ihmisiä...ONNEKSI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe