Oskari Katajisto

Fia

Tervehdys!
Olen hyvin kiinnostunut tietämään millainen näyttelijä on Oskari Katajisto. Netin välityksellä olen saanut tietää hänestä kerrottavan traagisena toisinajattelijana. Siis vähän kuin Joose Mikkonen, vaikka paljon tunnetumpi.
Usein pahan pojan rooleja ns. hunsvotteja.
Hanna

11

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • more info..

      siellähän tämä rokonarpinen julkisuuden tavoittelija pällistelee,,..mars kioskille.

      • Fia

        Minua eivät törkyjutut kiinnosta ja Seiska on tunnetusti törkylehti. Netistä olen löytänyt etsimääni tietoa ja myös kaikkea epämielen- kiintoista turhaa tietoa, jota en välittäisi tietää. HÄN ON UPEA NÄYTTELIJÄ!


      • KRM
        Fia kirjoitti:

        Minua eivät törkyjutut kiinnosta ja Seiska on tunnetusti törkylehti. Netistä olen löytänyt etsimääni tietoa ja myös kaikkea epämielen- kiintoista turhaa tietoa, jota en välittäisi tietää. HÄN ON UPEA NÄYTTELIJÄ!

        Läheisenä ystävänä voin sanoa, että sydämellisempää ja avoimempaa ihmistä saa hakea, eikä välttämättä edes löydä ;)

        Oke on vauhtiveikko josta luottavaisen luonnonlapsen luonteensa takia on helppo uskoa ja kirjoittaa shaittia.


      • Fia
        KRM kirjoitti:

        Läheisenä ystävänä voin sanoa, että sydämellisempää ja avoimempaa ihmistä saa hakea, eikä välttämättä edes löydä ;)

        Oke on vauhtiveikko josta luottavaisen luonnonlapsen luonteensa takia on helppo uskoa ja kirjoittaa shaittia.

        KIITOS!
        Juuri tuon halusinkin kuulla!
        Hanna


      • PinkCatz
        Fia kirjoitti:

        KIITOS!
        Juuri tuon halusinkin kuulla!
        Hanna

        Halusitko nyt siis kuulla millainen näyttelijä hän on vai millainen ihminen??

        Ekassa vistissä kysyit että millainen näyttelijä hän on mutta kun KRM kehui ihmisenä niin ylistit vastausta??

        No roolisuoritus Anitassa oli ok...ei mikään ihmeellinen mutta ei huonokaan...Muistaakseni en ole missään muussa katsomassani nähnyt häntä näyttelemässä...
        Ihmisenä en osaa arvioida kun en tunne...


      • Fia
        PinkCatz kirjoitti:

        Halusitko nyt siis kuulla millainen näyttelijä hän on vai millainen ihminen??

        Ekassa vistissä kysyit että millainen näyttelijä hän on mutta kun KRM kehui ihmisenä niin ylistit vastausta??

        No roolisuoritus Anitassa oli ok...ei mikään ihmeellinen mutta ei huonokaan...Muistaakseni en ole missään muussa katsomassani nähnyt häntä näyttelemässä...
        Ihmisenä en osaa arvioida kun en tunne...

        Hei!
        Oikeastaan hän kinnostaa minua sekä ihmisenä että näyttelijänä. Olen ollut todella pettynyt lehtien penkoessa hänen yksityiselämäänsä. Omasta mielestäni hän oli miellyttävä, vaikka vaikutti säikähtäneeltä ja kiusatulta. Onnenmaa näytelmän Tenho sai kyllä kokea kovia ja varmaan hän oli väsynyt. Itse pidin suoritusta onnistuneena.
        Hanna


      • En saa mielestä pois
        Fia kirjoitti:

        Hei!
        Oikeastaan hän kinnostaa minua sekä ihmisenä että näyttelijänä. Olen ollut todella pettynyt lehtien penkoessa hänen yksityiselämäänsä. Omasta mielestäni hän oli miellyttävä, vaikka vaikutti säikähtäneeltä ja kiusatulta. Onnenmaa näytelmän Tenho sai kyllä kokea kovia ja varmaan hän oli väsynyt. Itse pidin suoritusta onnistuneena.
        Hanna

        Hän on aivan loistava. En tunne henkkoht vaikka ehkä haluaisinkin tuntea, mutta se mitä olen saanut hänestä nähdä on ollut reilun, hemmetin fiksun ja suoraselkäisen ihmisen kuva. Ajattelija, heitä tarvitaan.


      • Fia
        En saa mielestä pois kirjoitti:

        Hän on aivan loistava. En tunne henkkoht vaikka ehkä haluaisinkin tuntea, mutta se mitä olen saanut hänestä nähdä on ollut reilun, hemmetin fiksun ja suoraselkäisen ihmisen kuva. Ajattelija, heitä tarvitaan.

        Hei!
        Niin juuri minustakin hän oli rehdin ja reilun oloinen ihminen! Hänestä puhutaan paljon paskaa. Sehän on julkisuuden likainen puoli! Meitä ihmisiä on niin moneen junaan, eikä kaikkia voi koskaan miellyttää. Minustakin olisi mukava tuntea hänet!


      • minä vaan
        Fia kirjoitti:

        Hei!
        Niin juuri minustakin hän oli rehdin ja reilun oloinen ihminen! Hänestä puhutaan paljon paskaa. Sehän on julkisuuden likainen puoli! Meitä ihmisiä on niin moneen junaan, eikä kaikkia voi koskaan miellyttää. Minustakin olisi mukava tuntea hänet!

        Olen tutenut Oskarin henkilökohtaisesti nyt reilun kolme kuukautta.
        Olihan minulla itsellänikin aluksi omat epätietoiset aavistukseni hänestä juorulehtien pohjalta ja suoraan sanottuna en meinannut millään tulla hänen kanssaan aluksi toimeen, mutta töiden vuoksi päätin selviytyä. Ehkä hieman jännitinki, sillä vastakkain kuitenki olivat tavallinen lukionpenkiltä teatterin listalle päässyt opiskelijatyttö ja Suomen seksikkäimmäksi mieheksikin rankattu tunnettu näyttelijä.
        Hiljaa hyvä tuli. Tutustuimme. Ja voin kertoa, että vilpittömämpää ja hyväsydämisempää ihmistä saa hakea! Harjoituksissa ja muutenkin hän kevensi tunnelmaa kummasti omilla kommellus-kertomuksillaan, eikä siinä voinut muuta kuin kuunnella. Sellaista työhönsä omistautujaa en ollut ennen nähnyt. Kesä meni yhdessä aikaa viettäen ja haikeissa tunnelmissa erottiin esitysten loputtua. Ystäviä olemme kuitenkin edelleen.


      • Fia
        minä vaan kirjoitti:

        Olen tutenut Oskarin henkilökohtaisesti nyt reilun kolme kuukautta.
        Olihan minulla itsellänikin aluksi omat epätietoiset aavistukseni hänestä juorulehtien pohjalta ja suoraan sanottuna en meinannut millään tulla hänen kanssaan aluksi toimeen, mutta töiden vuoksi päätin selviytyä. Ehkä hieman jännitinki, sillä vastakkain kuitenki olivat tavallinen lukionpenkiltä teatterin listalle päässyt opiskelijatyttö ja Suomen seksikkäimmäksi mieheksikin rankattu tunnettu näyttelijä.
        Hiljaa hyvä tuli. Tutustuimme. Ja voin kertoa, että vilpittömämpää ja hyväsydämisempää ihmistä saa hakea! Harjoituksissa ja muutenkin hän kevensi tunnelmaa kummasti omilla kommellus-kertomuksillaan, eikä siinä voinut muuta kuin kuunnella. Sellaista työhönsä omistautujaa en ollut ennen nähnyt. Kesä meni yhdessä aikaa viettäen ja haikeissa tunnelmissa erottiin esitysten loputtua. Ystäviä olemme kuitenkin edelleen.

        Sitä minäkin! Juorulehdet ovat kamalia!


    • OK-fani

      Oskari on loistotyyppi! Jos oikeita juttuja hänestä haluaa tietää niin tuskin mikään seiska tai iltis on niitä paikkoja jossa totuuksia löytyy. Yrittelin googlailla, jos hänestä olisi fanisivuja tai jos hänellä olisi omat sivut. Silloin voisi tutustua hänen omiin ajatuksiinsa ja ulostuloihinsa - ei mikään toimittajan retkkun kirjoituksiin, jolla pyritään vaan rahastamaan tyhmää Suomen kansaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe