Auttaisiko joku minua kun ostin tänään ton Assasin´s Creed (PC) ja aina kun käynnistän pelin näkyy alussa mustaa ja sitten ruudussa välkkyy mustaa ja valkosta.Äänet kuuluvat mutta kuvaa ei näy.Olisikohan vika näytönohjaimessa? (RADEON X600 Series)
Assassin´s Creed Director´s Cut Edition
1
159
Vastaukset
- Nimetön
Kai kaikessa kiihkossa katsoit pelin takakannesta koneen vaatimukset...? Voi silti olla että sulla alkaa näyttis pettää. Päivitä näyttis ja jos vieläkään ei skulaa ja tulee paljon kraffa bugei, niin osta uus näyttis.. Muista osista riippuen suosittelen GeForce 8800gts 512. Vain muutaman kympin kalliimpi kuin 8800gt, mutta jos olet "pelimies" niin se on sun valintas. (Mimi vaatimus on silti melkein, jos haluaa kraffoja irti peleistä, että ainakin 4G muistia ja Vista (lue VISVA)(Itse ainakin menen eteenpäin XP:llä niin kauan kuin se riittää.)Muisti siis jos kraffa bugien lisäks peli tuntuu "pätkivän". Toivottavasti tästä oli apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780