Aina sama juttu

nettipokeri

on kusetusta, hävisin jokaisen käden tänään 150$ parissa tunnissa, eli koko kassan, pöytään mm. seitsemän kertaa 2 pari tunnin sisällä, esim. kun mulla 88 taskupari, floppissa pöytään 22 ja turni sekä riveri 99, siinä oltiin koroteltu paljon, tiesin/tunsin että hänellä ei ole osumia, vaan isot kortit noh! riverin 9 romutti käteni taas, kaverilla oli QA ja voittihan se 60$. Samaa paskaa kaiken aikaa. HUOMIO! Kunnes oli kaiken hävinnyt ja tallettanut lisää, tämän jälkeen välittömästi "tuuri" normalisoitui. FullTiltt!!!!!!!!!!!!! paskaa, tämä sama saatana kaava toistuu vuodesta toiseen.

10

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Rat

      Vaihda sellaiseen paikkaan, jossa pelataan pokeria yleisesti hyväksytyillä säännöillä.

      Ainakin niillä saiteilla, joilla minä pelaan, 99988 voittaa 99922:n.

      Tosin meillä kyllä tulee flopissa pöytään yleensä kolme korttia ja turneja ja riverejä on vain yksi.

      Pitäisiköhän nimimerkin "nettipokeri" vähän miettiä mitä kirjoittaakin?

      • ymmärrä

        olisiko jokainen, merkityksetönkin kortti pitänyt kertoa jotta olisit ymmärtänyt. Ja turni sekä riveri ihan erikseen, niitä ei sun mielestä voi niin sanoa että, turnissa ja riverissä 99, eli siis turni 9 ja riveri 9. oin yhteensä siis kaksi kpl ysejä!

        Siinä olet oikeassa että 88 voitta 22:en mutta minun piti kirjoittaa että tuossa kädessä homma meni niin että minulla lähtökätenä nelospari ja pöytään 66 sekä 99. Näitä saman tapaisia käsiä sattui kaiken aikaa, kuka helvetti niistä on enää perillä, kun joka vitun kerta homma menee samalla kaavalla, pelaa miten pelaa.


      • että hillot
        ymmärrä kirjoitti:

        olisiko jokainen, merkityksetönkin kortti pitänyt kertoa jotta olisit ymmärtänyt. Ja turni sekä riveri ihan erikseen, niitä ei sun mielestä voi niin sanoa että, turnissa ja riverissä 99, eli siis turni 9 ja riveri 9. oin yhteensä siis kaksi kpl ysejä!

        Siinä olet oikeassa että 88 voitta 22:en mutta minun piti kirjoittaa että tuossa kädessä homma meni niin että minulla lähtökätenä nelospari ja pöytään 66 sekä 99. Näitä saman tapaisia käsiä sattui kaiken aikaa, kuka helvetti niistä on enää perillä, kun joka vitun kerta homma menee samalla kaavalla, pelaa miten pelaa.

        menee:
        >>minulla lähtökätenä nelospari ja pöytään 66 sekä 99. Näitä saman tapaisia käsiä sattui kaiken aikaa, kuka helvetti niistä on enää perillä, kun joka vitun kerta homma menee samalla kaavalla, pelaa miten pelaa.>>

        Ei 44 ole mikään pelattava käsi. SB- tai BB-paikalta mukaan, ellei korotuksia ole. Tai tuuria kokeilemaan, ja all-in preflopissa :)))


      • alemmissa limiiteissä varsi...
        että hillot kirjoitti:

        menee:
        >>minulla lähtökätenä nelospari ja pöytään 66 sekä 99. Näitä saman tapaisia käsiä sattui kaiken aikaa, kuka helvetti niistä on enää perillä, kun joka vitun kerta homma menee samalla kaavalla, pelaa miten pelaa.>>

        Ei 44 ole mikään pelattava käsi. SB- tai BB-paikalta mukaan, ellei korotuksia ole. Tai tuuria kokeilemaan, ja all-in preflopissa :)))

        Kyllä 44 on ihan hyvä käsi, mutta vain jos floppaa kolmoset. Muuten pitää laittaa mäkeen. Varsinkin alemmissa limiiteissä deep stakeilla pelatessa tyypit laittavat aika ahneesti pelimerkkejä jakoon isoilla pareilla ja niin teen tosin itsekin. Ei ole ensimmäinen kerta kun vastustajat pelaavat flopatulla kärkiparilla kovia korotuksiakin vastaan tai värin/suoran vedolla... Sen takia voi korotuksetkin maksaa noilla korteilla...


      • on hyvä käsi
        alemmissa limiiteissä varsi... kirjoitti:

        Kyllä 44 on ihan hyvä käsi, mutta vain jos floppaa kolmoset. Muuten pitää laittaa mäkeen. Varsinkin alemmissa limiiteissä deep stakeilla pelatessa tyypit laittavat aika ahneesti pelimerkkejä jakoon isoilla pareilla ja niin teen tosin itsekin. Ei ole ensimmäinen kerta kun vastustajat pelaavat flopatulla kärkiparilla kovia korotuksiakin vastaan tai värin/suoran vedolla... Sen takia voi korotuksetkin maksaa noilla korteilla...

        Siinä tilanteessa jossa olin jopa apua saamatta, sillä tietin, haistoin ja aavistin että kaverilla on kädessään isot kortit vaan ei osumia joten iskin reippaat korotukset, jotta kaveri ymmärtää joko luopua tai maksaa ja hävitä rahansa jos apuja ei tule. Joka tapauksesa siinä vaiheessa olin johdossa.


    • coinflip

      " hävisin jokaisen käden tänään 150$ parissa tunnissa, eli koko kassan"

      "kaverilla oli QA ja voittihan se 60$"


      Jos pelikassasi on 150 ja pelaat tasoa jossa yhdellä hanskalla napsahtaa toiselle puolelle 60, niin pelisi kusee jo ihan kassahallinnan puolella.

    • voittokortit

      Hauska virhe... Sulla taskupari 88

      Pöytä: 22999

      ja vastustaja voittaa AQ:lla... Onkohan nuo kortit ihan oikein?

    • ...........

      Valitat täällä viikosta toiseen kun pelaat huonosti, tilttaat, pelaat vielä huonommin ja häviät rahasi.

      • kassalla

        pelaillaan max. parin taalan poteista ei 60:n, kassasta saisi olla sellainen max. 5%:a binnissä. Opettelisit edes perusteet ja sit pelaan?


      • gambleri
        kassalla kirjoitti:

        pelaillaan max. parin taalan poteista ei 60:n, kassasta saisi olla sellainen max. 5%:a binnissä. Opettelisit edes perusteet ja sit pelaan?

        Ei kai toi alottaja ole trolli ?
        Kai nyt saatana pitää tietää, että nelosparilla ei mennä poikki tollasiin boardeihin ?
        Mitä järkeä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe