♥
pörheän kimalaisen puuhakas aherrus
apilankukkien parissa herättää ihmettelemään
miten niinkin pienellä hyönteisellä
on oma tehtävänsä luonnon kiertokulussa
siinä se pörräilee apilasta toiseen
mettä keräten, ihan vaan sinua varten,
voit sitten iltateehen sekoittaa
pehmeän makoisaa hunajaa eliksiiriksi
hunajasta nautiskellessasi yskä pysyy loitolla
ja sehän on oikein hyvä se, kun voidaan suukotella
oikein, oikein pitkään .. ja mitäs jos ne suukot
vielä maistuvatkin hunajalta
näethän nyt, että
todistin Sinun
olevan maailman
keskipiste
ainakin minun
maailmani
aina
Pleakley&Jumba Tribute ~ Milk And Toast And Honey
http://www.youtube.com/watch?v=eQtUpL1e8sw
♥
maailman keskipiste
4
142
Vastaukset
- -nainen-
Suloisia sanoja rakkaallesi! Ja niin söötti toi video. Kiitti vaan mun puolesta, tosta tuli hymyhuuleen. Tollaisia ajatelmia kun sais omalta rakkaaltaan. Niin hunajaista! Namm.
- padme_amidala
..kukista ja kimalaisista puhelevat. Eiköhän se ole ihan geeniperimää aikojen alusta lähtien. Naiset ovat kotiluolassa ikävöidessään haaveilleet kultansa perään tämän kulkiessa aistit valppaana mesästämässä perheelleen ruokaa.
Kiitos sinulle palautteestasi ja hyvää tätä päivää : )
- Yölintu**
miten hunajaista,,,,
,,ja suloista,,,
,,kiitos ja hyvää yötä padde** :)olet mainio,,,- padme_amidala
..pelkäsin runon olevan liian proosallinen tälle palstalle. Mutta niinpä vaan se vielä on tässä pysynyt.
Hauskaa tätä päivää sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770