Mites RMJ

Mä vaan

keikka meni...Youtubessa joku 19v pentu väitti että Pate olis ollut nsilloin pikkusessa maistissa?

Oliko vai eikö?

ja mites nää Kesäkuun keikat muutoin meni?

Ei oo pahemmin kommentoitu muita kuin tuusniemen hojohojoa et oli loistava veto, samoin Montturock sekä Provinssi-rock....

Mutta onhan niitä muitakin keikkoja ollut jo tässä kesällä kuin nuo....

3

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tate 37

jo on tapa jos ei ihminen juo kun pelkkää alkoholitonta olutta niin etsitään että jois jotain.

• Mä vaan

kun itse varmaan on ollut se katsoja siellä maistissa ja kun on nähnyt Paten ottavan siivuja Nikolai-olutta (joka siis tässä tapauksessa ykköstä).

Näin yhen pätkän sieltä RMJ:stä. Mikä juttu se oli kun Pate siinä lavalla jotain selitti tähän malliin: no niin meillä on taas jotain teknistä ongelmaa, mut onneksi pojat hoitaa, didildaduldii

• vinttinä
        Mä vaan kirjoitti:

kun itse varmaan on ollut se katsoja siellä maistissa ja kun on nähnyt Paten ottavan siivuja Nikolai-olutta (joka siis tässä tapauksessa ykköstä).

Näin yhen pätkän sieltä RMJ:stä. Mikä juttu se oli kun Pate siinä lavalla jotain selitti tähän malliin: no niin meillä on taas jotain teknistä ongelmaa, mut onneksi pojat hoitaa, didildaduldii

Rmj oli mainio veto, orkesterin keikkakunnossa ei ole todellakaan valittamista.

Orkesteri rullaa kuin hirvi, kovaa ja kolisten. Parhaassa iskussa koskaan,koko kopla.
        Paulin juoma Nikolai on alkoholitonta- ei siis ykköstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2077
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1882
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe