Mites RMJ

Mä vaan

keikka meni...Youtubessa joku 19v pentu väitti että Pate olis ollut nsilloin pikkusessa maistissa?

Oliko vai eikö?

ja mites nää Kesäkuun keikat muutoin meni?

Ei oo pahemmin kommentoitu muita kuin tuusniemen hojohojoa et oli loistava veto, samoin Montturock sekä Provinssi-rock....

Mutta onhan niitä muitakin keikkoja ollut jo tässä kesällä kuin nuo....

3

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tate 37

jo on tapa jos ei ihminen juo kun pelkkää alkoholitonta olutta niin etsitään että jois jotain.

• Mä vaan

kun itse varmaan on ollut se katsoja siellä maistissa ja kun on nähnyt Paten ottavan siivuja Nikolai-olutta (joka siis tässä tapauksessa ykköstä).

Näin yhen pätkän sieltä RMJ:stä. Mikä juttu se oli kun Pate siinä lavalla jotain selitti tähän malliin: no niin meillä on taas jotain teknistä ongelmaa, mut onneksi pojat hoitaa, didildaduldii

• vinttinä
        Mä vaan kirjoitti:

kun itse varmaan on ollut se katsoja siellä maistissa ja kun on nähnyt Paten ottavan siivuja Nikolai-olutta (joka siis tässä tapauksessa ykköstä).

Näin yhen pätkän sieltä RMJ:stä. Mikä juttu se oli kun Pate siinä lavalla jotain selitti tähän malliin: no niin meillä on taas jotain teknistä ongelmaa, mut onneksi pojat hoitaa, didildaduldii

Rmj oli mainio veto, orkesterin keikkakunnossa ei ole todellakaan valittamista.

Orkesteri rullaa kuin hirvi, kovaa ja kolisten. Parhaassa iskussa koskaan,koko kopla.
        Paulin juoma Nikolai on alkoholitonta- ei siis ykköstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      373
      1729
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1056
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      86
      1029
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe