Mikä on mielestäsi tärkein soitin/melodia joka tekee Onesta juuri "Sen Kappaleen"? Asiaa mietittyäni hieman yllättäen tajusin että bassohan oikeastaan on aikalailla pääosassa koko kappaleen ajan, Edgen kitarat oikeastaan vasta lopussa tulevat etualalle.
Onen tärkein osatekijä?
3
254
Vastaukset
- ja ei kiinnosta
U2n alamäki alkoi popmart kiertueen jälkeen, silloin One oli vielä oikein loistava biisi konsertin lopettajana verenpunaisen sydämmen ollessa videoseinällä.
Voi vaan sanoa että huuto.netissä ei u2 pop levyt mene kaupaksi, mutta vanhemmat esim. war kyllä löytävät ostajansa.- a.p.
miten U2 on menny alamäkeen Popin jälkeen, se siis vielä oli mielestäsi hyvä levy? Itse täytyy sanoa myös että Popmartin aikainen versio Onesta oli yksi parhaista, 2000-luvulla biisi on muutettu siirappiseksi popluritukseksi. Soittaako bändi sen nykyisin peräti eri sävellajista, esim. versio Mary J. Bligen kanssa?
- että biisit puuttu
a.p. kirjoitti:
miten U2 on menny alamäkeen Popin jälkeen, se siis vielä oli mielestäsi hyvä levy? Itse täytyy sanoa myös että Popmartin aikainen versio Onesta oli yksi parhaista, 2000-luvulla biisi on muutettu siirappiseksi popluritukseksi. Soittaako bändi sen nykyisin peräti eri sävellajista, esim. versio Mary J. Bligen kanssa?
siis tarkoitan että alkuperäin u2 oli boy-war ja sit ne alkoi ENOilemaan ja niistä tuli maailma suurin bändi jolla tosin oli hyviä biisejä.
Popilla on enään muutama hyvä biisi, mutta se show oli toimiva ja näyttävä , kyl pop levynä ihan kuunnelta ainakin oli .
Tämä 2000-luvun u2 menee enään hampaat nirskuen ne on vaan tylsiä että ei saa edes kirvelläkään mitään irti. stuck in moment, beautiful day , kite ja vetico, siinä 2000-luvun u2, mutta kun ei vaan jaksa rokata näiden pappojen tahdissa enään..
itellä on ihan äläyttömän hienoja muistoja zooropa u2 sesta, nykyään sekin tylsä.
MUn mielestä the unforgettable fire U2 oli paras ...
Mutta joo kuuneltuani the ahctung babyn 1000 kertaa en jaksa innostua enään siitäkään, se oli sillon se voi kun voisin kelata elämän takaisin 90-luvun alkuun....
wake up death man
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569