Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

härkämies on mysteeri

rapuneitokainen

Tässä teille kaikille, jotka ihmettelette kun härkämies on niin mysteeri teille. Tänään nimittäin koitin tuosta jtn selkoa saada, vaikka aika heikoksi jäikin tavoite :D

Olen tätä härkämiestä nähnyt tuossa 3kk sitten kerran yhdessä synttärijuhlissa ja sen jälkeen noin parin viikon päästä kävimme kahvilla ja leffassa. Tämän jälkeen oli 2kk tauko kun hänellä oli paljon kiireitä ja bänditreenejä, jotka veivät paljon aikaa.

Itse jo ajattelin ettei tästä mtn enää kuulu, vaikka siis omalla tavallan minulla oli vahva tunne että kyllä hän haluaa nähdä ja tutustua. Nyt olemmekin nähneet tässä kahvin merkeissä kolme kertaa tämän kolmen viikon sisällä eli kerran viikossa. Osalla kerroista minä olen häntä pyytänyt kahville ja välillä hän.

Hän kyllä vaikuttaa seurassani hyvin huomaavaiselta ja herrasmieheltä ja kiinnostuneelta että haluaa nähdä, mutta silti taas toisaalta niin mysteeri ettei hänestä yksinkertaisesti ota mtn selvää.

Sanoinkin hänelle huvittuneena että onpa outoa kun olemme nyt nähneet tässä muutaman kerran kun miettii muutamaa viikkoa taaksepäin. Tämä härkämies alkoi itsekin hieman hymyilemään ja naureskelemaan ja tajusi itsekin mitä tarkoitin. Sanoinki hänelle suoraan että ollut ihan outo kun en ole osannut ottaa mtn selvää, että haluaako hän nähdä vai ei. Ja härkämies ilmeisesti tajusi tämän paremmin kuin hyvin, sillä hän naureskellen tokaisikin heti että tietää että on aina hiukan mysteeri :D

Sanoin jtn että on joo ollut ja siihen hän heti korjasi etteikö ole muka enää ja suoraan lisäsin että: "no oot aina kyllä" :D Härkä alkoi nauraa ja hiljeni hetkeksi ja alkoi hymyillen miettimään hetken. Sitten hän tokaisi jtsp: "hmm ehkä mä en enää kauaa et katotaan tos synttäreillä". Kun siis viikon päästä pidän 18v synttärit johon hän tulossa, niin ilmeisesti tämä jotenkin avaa härän ajatuksia :D

Tästä tuli sellainen fiilis, että tämä härkämies tietää että on mysteeri ja omalla tavallaan haluaaki sitä olla, ja tämä varmasti monen muunki kohdalla. Lähtiessäni hän halasi minua ja sanoi soittavansa pian, muttei ole pariin tuntiin mtn kuulunu. Että ilmeisesti mysteeri vielä viikon ajan :p

Ja tänään myöskin tajusin että ilmeisesti tämä härkämies haluaa tosiaan tutustua hitaasti ja "testailee" toista. Sillä ohitsemme meni jokin hevarijätkä ja hän kysyä tokaisi suunnilleen näin: "lähtisitkö mun kanssa kahville jos olisin ton näkönen?" ja sit kun tuli tatuoinnut puheeks: "tykkäisitkö jos mulla olis tatuointi?" ja sit kun jotku pojat pelaili jtn maksullista peliä niin kysyi jälleen että: "lähtisitkö mun kanssa kahville jos olisin tossa pelailees?". Naurahdinki että mitä tää oikee on, et mitä oikee kyselet :D Vastaski siihen vaan naureskellen et "testailen vaan". Et aika selväksi sekin tuli sitten :p

Tässä teille, jotka mietitte härkämiehen outoa käytöstä, sillä tämä härkämies juuri tunnusti tietävänsä että on mysteeri ja selkeästi minua testaili :D ja tietty samanlaisia kokemuksia mukava kuulla lisää :p

21

5370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitsemallasi

      tiellä, nuori neiti..!

      Itse oon about puolet sinua vanhempi, reilun 2½ vuotta "syventänyt tuttavuutta" erään jo aiemmin tuntemani herra Härän kanssa. Lempparinsa on Mystery Man - sen nimen hänelle annoin jo varhaisessa vaiheessa. Ehei, ei pelkoa, että niiden ajatuksiin pääsisi sisälle! Jatkuvaa testailua ja toisen kärsivällisyyden kokeilemista, sitä se on! Täysin omaa luokkaansa, oli asia mikä hyvänsä. Petolliseksi en ole millään tavalla havainnut, joten siksipä tässä "härän sarvissa" edelleen roikutaan, ja tod näk niin tulee olemaan pitkään...
      Villi veikkaukseni on, että tällä salaperäisyydellä yrittää peittää epävarmuuttaan ja pelata varman päälle selvittäessään toisen tunteet ennen kuin antaa itsellensä luvan näyttää omansa. Intohimoinen pakkaus, kunhan vain antaa itselleen luvan elää!

      • minä ite härkä

        Kyllä osasit hyvin kirjoittaa ! Minä olen jo varmaan vieläkin vanhempi ja kokeneempi, mutta sanoisin Herra härästä aivan samoin kuin sinä.Juuri tota se on,sanoo minulle että se on kerrasta poikki jos olen toisen kanssa, mutta sitten häviää, ei vastaa kun soitan eikä vastaa viesteihi. Näin saa minut aivan hulluuden partaalle.Minä senkun olen uskollinen ja odotan, milloin Hän suvaitsee ja jaksaa olla minun kanssani?? Tää on tätä !!


      • elämä valuu
        minä ite härkä kirjoitti:

        Kyllä osasit hyvin kirjoittaa ! Minä olen jo varmaan vieläkin vanhempi ja kokeneempi, mutta sanoisin Herra härästä aivan samoin kuin sinä.Juuri tota se on,sanoo minulle että se on kerrasta poikki jos olen toisen kanssa, mutta sitten häviää, ei vastaa kun soitan eikä vastaa viesteihi. Näin saa minut aivan hulluuden partaalle.Minä senkun olen uskollinen ja odotan, milloin Hän suvaitsee ja jaksaa olla minun kanssani?? Tää on tätä !!

        todella hukkaan.


      • itse...
        elämä valuu kirjoitti:

        todella hukkaan.

        ajattelisin sen menevän hukkaan jonkun tahdottoman ja perässävedettävän takertuja-tyypin kanssa. Miehessä pitää olla munaa ja haastetta, ja niitähän ei Härästä puutu! 2½ vuoden aikana olen kokenut elämäni huikeimmat hetket herra Härän kanssa, ja odotan innolla lisää...


    • jousinainen_

      Olisin voinut itse kirjoittaa nämä viestit, tiedän yhden Härkä-mysteeri -miehen. Outoa! En ota hänestä mitään selvää............

    • jouskari...

      mysteeri koko mies. Tapasin hurjan söpön miehen, hyvin rakastettavan. Mies lähti mukaan sata lasissa ja mulle tuli tarve hidastaa...jouskaria nääs.. ;;). No, pidettiin kahden viikon tauko ja nyt pidettiin yhteyttä, mun aloitteesta. Keskustelun päätteeksi mies sanoi, että soitellaan joku päivä...ja katosi sen jälkeen. Aiemmnin pidettiin miljoona kertaa yhteyttä päivässä ja nyt ilmeisesti aikoo sitten kadota. No, se oli mun moka. Uskotteko, että mies tässä vain testailee taas vai oikeinko katoaa lopullisesti ainakin niin, ettei itse tule tekemään aloitteita. Minähän tässä pakitin pariksi viikoksi, joten voi olla, että on loukkaantunut tai löytänyt uuden pommitettavan....

      • Taikuri Pii Poo

        ...Härät eivät katoa koskaan lopullisesti. Sirkus tulee jatkumaan loppuelämäsi, jos niin haluat. Uusiakin ihmisiä tähän piiripienipyörii leikkiin ilmaantuu.


      • yksi heistä
        Taikuri Pii Poo kirjoitti:

        ...Härät eivät katoa koskaan lopullisesti. Sirkus tulee jatkumaan loppuelämäsi, jos niin haluat. Uusiakin ihmisiä tähän piiripienipyörii leikkiin ilmaantuu.

        Hahhah hahhaaa ,kun naurattaa,, osuit oikeaan,, sitä se on,, tiedän, tiedän, mutta on se vaan parempaa kuin ei mitään !! kestetään,


      • Jouskari...
        yksi heistä kirjoitti:

        Hahhah hahhaaa ,kun naurattaa,, osuit oikeaan,, sitä se on,, tiedän, tiedän, mutta on se vaan parempaa kuin ei mitään !! kestetään,

        Tunsin aiemminkin erään härkämiehen, hän kyllä piti yhteyttä säännöllisen epäsäännöllisesti, mulla ei vain kehittynyt tunteet lopulta. Mies kertoi eronneensa ja sitä kautta yritti päästä lähelleni. Jotenkin en uskonut puheitaan. Viimein otti rakas vaimo yhteyttä, tuolloin en ollut miehen kanssa ollut yhteyksissä viimeiseen 3 kuukauteen ja olin ällistynyt. Mies jäi kauas taakseni, sillä valehtelijoita en voi sietää. Erityisemmin mies ei edes halunnut selitellä...ja ei se mua enää kiinnostanutkaan.


      • uusiakin ihmisiä mahtuu
        Taikuri Pii Poo kirjoitti:

        ...Härät eivät katoa koskaan lopullisesti. Sirkus tulee jatkumaan loppuelämäsi, jos niin haluat. Uusiakin ihmisiä tähän piiripienipyörii leikkiin ilmaantuu.

        Todellakin uusiakin ihmisiä mahtuu, nimenomaan naisia. Keskivertohärkämiehellä on monta naista.

        Käy siis välillä vieraissa ja tulee sitten takaisin taas. Vaihtelu lakanoiden välissä virkistää.


    • härkämies

      seurustelen tällä hetkellä rapu naisen kanssa ja olen äärettömän onnellinen...olen kyllä varoittanut rapuani siitä että olen hidas liikkeissäni ja hän aikoi ymmärtää...meillä on todella ihanaa...ja todella minäkin testailen rapuani...haluan olla varma ...

      • että testaaminen

        ei ole horoskoopista kiinni vain luonteessa ominaista. Teen sitä itsekin ja olen "kaukana" härkä horoskoopista.


    • .-.härkämies.-.

      Hahahha aika jännää miten toi sopis mulle toi kuvaus.

      Musta tuntuu et se sun härkämiehes ei (usko tai älä) oo varma sun tunteista! Itse oon tosi huono lukemaan naisia siinä mielessä et tykkääkö se musta siinä mielessä...Ei kato vihti nolaan itteensä jos se on pitänykki mua vaan kaverina. Välillä itekki aattelen et miks en vaan "hyökkää kimppuun" mut sit sillä tytöllä on vaikka joku miespuolinen kaveri ja ei sitä sit tiiä onks se kiinnostunukki siitä. Tosin jos monta kk oon sen tytön tuntenu, niin eihän se ihme oo et sillekki rupee niitä muits miespuolisia kavereita tuleen.

      Eli neuvoni ois et sun pitää yksinkertasesti olla aika hyökkäävä sitä härkämiestäs kohtaan.

      • yks vaan...

        Noin se munkin härkämieheni teki, kyseli kovasti alussa mitä tykkäään siitä ja tykkäänkö jne...

        Juteltiin tässä ja hitto että harmittaa kun sättäiltiin, niin selviskin, että kirjoittelee samaan aikaan toisaalla jollekin toiselle... En voi sietää sitä, että keskitytään moneen ihmiseen yhtä aikaa. Jos itse sättäilen, niin kyllä ehdttomasti keskityn juuri siihen tiettyyn ihmiseen.


      • luulin että kirjoitteli
        yks vaan... kirjoitti:

        Noin se munkin härkämieheni teki, kyseli kovasti alussa mitä tykkäään siitä ja tykkäänkö jne...

        Juteltiin tässä ja hitto että harmittaa kun sättäiltiin, niin selviskin, että kirjoittelee samaan aikaan toisaalla jollekin toiselle... En voi sietää sitä, että keskitytään moneen ihmiseen yhtä aikaa. Jos itse sättäilen, niin kyllä ehdttomasti keskityn juuri siihen tiettyyn ihmiseen.

        vain minulle mutta olikin monta yhtä aikaa, en enää ikinä luota siihen mieheen vaikka oli sen jutut niin omituisia etten oikein viime aikoina uskounut niihin.


      • omituinen
        luulin että kirjoitteli kirjoitti:

        vain minulle mutta olikin monta yhtä aikaa, en enää ikinä luota siihen mieheen vaikka oli sen jutut niin omituisia etten oikein viime aikoina uskounut niihin.

        Mullekin kirjoitteli yks härkämies omituisia juttuja. Mihin ne sulle kirjoitetut omituisuudet liittyivät?


      • eihän ne miehet
        omituinen kirjoitti:

        Mullekin kirjoitteli yks härkämies omituisia juttuja. Mihin ne sulle kirjoitetut omituisuudet liittyivät?

        muusta osaa puhuakkaan, niinhän sitä sanotaan että siitä puhe mistä puute.


      • omituinen
        eihän ne miehet kirjoitti:

        muusta osaa puhuakkaan, niinhän sitä sanotaan että siitä puhe mistä puute.

        SM-seksiinkö? Mun miesystävälläni ainakin.


      • rapuneitokainen

        no johan on ihme jos tosiaan on näin ettei tämä härkämies muka ole varma mun tunteista. Itse olen jatkuvasti pitänyt yhteyttä ja halunnut nähdä jne ja kyllä uskon ja tiedän, että hän varmasti myös tietää että olen hänestä hyvin kiinnostunut.

        Sellainen fiilis jäänyt, että tämä mies haluaa myöskin nähdä, mutta hän myös hyvin tarkkaan seuraa miten toimin ja mitä mieltä olen eri asioista ja aivan kuten kerroin niin sanojensakin mukaan "testailee" hiukan :D

        Aivan täysi mysteeri tosiaan, kuten itsekin myönsi. Mutta hmm minun taas vaikea olla myöskin se "hyäkkäävämpi" osapuoli, kun en ole koskaan seurustellut ja horoskoopiltani rapu ja luonteeltani myöskin tällainen ihminen, joka haluaa olla varma toisen tunteista ja aina tosissaan mukana. Joten tyyliini kuului myöskin edetä hitaasti ja tutustua toiseen, aivan kuten tälläkin härällä ilmeisesti :) ellen ole aivan väärin käsittänyt?

        Mutta alkaa jo epäilemään että jämähtääkö tämä kohta tähän? Tämä härkämies kyllä sanoi että lupaa ettei tässä enää synttäreiden jälkeen ole niin mysteeri, eli toivotaan että nyt jtn sekin mies osaisi päättää ja saisin selkoa haluaako nähdä vai ei :)

        Voisin toki tehdä aloitteita hiukan enemmänkin ja isompiakin vielä, jos tosiaan olisin hiukan varmempi mitä hän miettii ja mahtaako olla kiinnostunut vai huvikseenko vain testailee ja haluaa nähdä. hmm tässäpä mysteerimies tosiaan ;)


      • fyfan
        luulin että kirjoitteli kirjoitti:

        vain minulle mutta olikin monta yhtä aikaa, en enää ikinä luota siihen mieheen vaikka oli sen jutut niin omituisia etten oikein viime aikoina uskounut niihin.

        sama täällä, yksi ei riitä!


    • kokemusta häristä...

      Itselläni on aika paljon kokemusta härkämiehista,(aviomies ja rakastajia...).Neuvoisin teitä itseänne olemaan vilpittömiä ja ilmaisemaan rohkeasti tunteenne häntä kohtaan,tarkoitan älkää pelatko pelejä ja yrittäkö esittää vaikeasti saatavaa.Lähettäkää hänelle viestejä joissa kerrotte kuinka kaipaatte hänta ja haluatte VAIN hänet.Hän varmasti vetäytyy joksikin aikaa,mutta älkää hellittäkö,kyllä hän lämpenee kun uskaltaa alkaa luottaa ja kiintyä..siis pankaa itsenne ensin alttiiksi,hän ei sitä ehkä ensin tee,mutta palkitsee sitteen kyllä ihanasti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe