Eli kk-kierto tällä hetkellä 38/27, kolme negatestiä takana, viimeisin tänä aamuna. Lämmöt 36,7-37,1 koko ajan, kuukautisista ei merkkiäkään. Ei stressiä, laihdutusta tai lihomista, mitkä pitkittäisi kiertoa. Mikä muu voisi olla syynä kuukautiskierron heittelyyn. (joo ei ehkä suoranaisesti kuulu tälle palstalle, täällä vaan saattaisi olla tietäväisiä ko.aiheesta...)
Aamulla tekemäni rfsu-testi näytti selkeää yhtä viivää "ikkunassa", mutta heti sen 5min odotteluajan jälkeen siinä testiosan pehmeän osan (vaikea selittää, mutta siinä tikun alaosassa) yläreunassa näkyi haalea toinen punainen viiva. Olen lukenut että juuri tuo testi on tosi tulkinnan varainen, joten onko kellään kokemusta että näkyy haaleasti, ja että olisikin sitten raskaana? Tuo viiva kuitenkin hävisi siitä pehmeän osan kuivuttua...
nyt menee hermot, rfsu
21
11762
Vastaukset
- uudelleen
Tee testi uudelleen alku viikosta, mikäli menkat ei vielä ole alkanut. Mulla edellisraskaudesta (joka kyllä meni kesken) tuli hailu viiva näkyviin vasta tunnin jälkeen! Sitä ei nähnyt kuin tosi kirkkaassa valossa ihan loistelampussa kiinni. Hormonia oli kuitenkin niin vähän vielä, ettei testi kunnolla näyttänyt.
Kaverilla kävi niin, että seuraavana päivänä jostain syystä tonkiessaan roskista, oli tikkuun ilmestynytkin toinen viiva =)- ai voisiko
olla että olisinkin raskaana....?
Myönnän että oon ihan ääliö tän asian kanssa mut toivon vaan niin paljon et olisin raskaana, ja jo kolme negatestiä takana.
Kommentoikaa muutkin, pliis. - testin
ai voisiko kirjoitti:
olla että olisinkin raskaana....?
Myönnän että oon ihan ääliö tän asian kanssa mut toivon vaan niin paljon et olisin raskaana, ja jo kolme negatestiä takana.
Kommentoikaa muutkin, pliis.kyllä jo sulle ihan kunnon viivaa näyttää, hmmm, mutta se hailu viiva kyllä kertoo jotain. Harvoin se tulee jos kyseista raskaushormonia ei pississä ole. Sun kannattaisi käydä terveyskeskuksessa otattamassa koe. Soita ja kerro mikä on tilanne, ne kyl yleen sä vaatii/toivoo et menkat olis sen kaks viikkoa myöhässä.Mun ystäväni ei ole saanu koskaan plussaa apteekin testeistä eikä kyllä terveyskeskuksen pissi testistäkään mut sit veressä on vasta näkynyt ja hänellä on kolme lasta. Tiedä mistä sit johtuu ettei kaikille näytä vaikka hormonia pitäisi olla riittävä määrä.
- venaa vaan
muutama päivä ja tee testi uudelleen - kokeile vaikka jotain muuta merkkiä. mikäs se on sellainen ihan perustesti, johon tulee 2 punaista viivaa jos on raskaana? Terkkarissa ensihätään käyttävät kyllä ihan samoja testejä...
- taasen
Mutta kun mä oon jo kolme tehnyt, on niin omituinen olo. Jotenki sisäisesti itsekseni olen ihan varma raskaudesta (mm. ovulaatioaika osuu juurikin sänkypuuhien kohdalle). Tuohonkin testiin olisi pitänyt tulla 2 pun. viivaa, mutta...
- Nasutin
Itse olen kanssa käyttänyt samoja testejä kuin sinä. Minullakin tuli aikaisemmassa ja nykyisessä raskauden alussa hailakas viiva ja tein pari päivää sen jälkeen testin uudestaan, niin se on tummenpi. Se on totta et testin kuivuessa viivakin häviää. Itse tein testin joskus toukokuussa ja säilytin testiä vähän aikaa, niin kesäkuussa ei näkynyt kuin yksi viiva. Mutta ehdottaisin että tekisit testin uudestaan parin päivän päästä ja aamuvirtsasta, koska se kertoo helpommin totuuden. Toivottavasti olisi positiivinen. =)
- anteeks :D
Mutta näkyikö sulla Nasutin se toinen viiva siinä "oikealla" kohdalla? Kun mun viiva (ellei se nyt ollu joku toivosta tullut näköharha ;) oli ihan väärässä paikassa... huoh.
- tästä testistä
http://www.aijaa.com/v.php?i=2312623.jpg
itsellä tuli aiemmin ihan selvät negat (ei siis toista viivaa) ja kun olin raskaana tuli molemmat samantien tummina, tein testit huhtikuussa ja tallessa vielä oli noi ja näkyy edelleen yhtä tummana.- testi......
kait se vaan on alettava uskomaan ettei tässä raskaana olla. Kauhee toivo vaan, ku menkkojen piti jo viikko sitten alkaa. Ja se tunne, ja lämpöily, ja kaikki.
- tahtos tietää kans
testi...... kirjoitti:
kait se vaan on alettava uskomaan ettei tässä raskaana olla. Kauhee toivo vaan, ku menkkojen piti jo viikko sitten alkaa. Ja se tunne, ja lämpöily, ja kaikki.
- sanoa
että apteekin testeillä en saanut positiivista vaikka olin raskaana, rfsu:n testillä samantien..
- ????
Jospa sulla olikin tällä kertaa ovulaatio TOSI myöhässä? Jos meneillä vasta esim rv3 ?
Mulla tuntuu joskus siltä, että menkat myöhästyy, vaikka joku sanois vaan PÖÖ! =)
Tulin raskaaksi niin, että normaali kierto kun on 35, niin olisi ollut tulossa tätäkin pidempi kierto, jollen olisi tullut raskaaksi.
Ovulaatio oli ollut tästäkin pitkästä kierrosta vielä yli viikon myöhässä!
Ultrassa vasta selviää todelliset viikon =)- huomasin
12.pvä kun tuli paljon sitä kirkasta limaa. Sen perusteella menkat olisi pitänyt tulla 26-28.6.
Itselleni on käynyt ihan samalla lailla, eli testin tulos oli tosi epäselvä (niinkuin kirjoitit, haalea toinen viiva). Menin testin kanssa neuvolaan terveydenhoitajalle, joka käski tehdä vielä toisen testin. Ja raskaana olin. Eli jos olet epävarma, kannattaa kysyä testistä esimerkiksi neuvolasta, ne osaavat sieltä neuvoa sen asian kanssa.
- väärässä paikassa
siis joo, se mikä mua nyt epäilyttää, on että se haalea viiva oli ihan väärässä paikassa :D
Eli ei siinä testi-ikkunalla vaan siellä pehmeällä osalla. Ja että se katosi näkyvistä n. 10min päästä. - kuuluukin
väärässä paikassa kirjoitti:
siis joo, se mikä mua nyt epäilyttää, on että se haalea viiva oli ihan väärässä paikassa :D
Eli ei siinä testi-ikkunalla vaan siellä pehmeällä osalla. Ja että se katosi näkyvistä n. 10min päästä.hävitä ja ei ole enään 10 min jälkeen luotettavasti luettavissa. Todennäköisesti et ole raskaana kun ei kerta testit sitä sinulle näytä. Nyt taitaa tuo jännittäminen myöhästyttää kuukautisia. Koeta ottaa rennosti(tiedän hankalaa) mut yritä. Toivotaan kuitenkin sitä mitä sinä toivot. Eipä testeistä voi valittaa eihän ne ole mainostettu 100% varmaksi.
- häviää??
kuuluukin kirjoitti:
hävitä ja ei ole enään 10 min jälkeen luotettavasti luettavissa. Todennäköisesti et ole raskaana kun ei kerta testit sitä sinulle näytä. Nyt taitaa tuo jännittäminen myöhästyttää kuukautisia. Koeta ottaa rennosti(tiedän hankalaa) mut yritä. Toivotaan kuitenkin sitä mitä sinä toivot. Eipä testeistä voi valittaa eihän ne ole mainostettu 100% varmaksi.
miten minulla ei ole hävinnyt mikään viiva eikä edes haalistunut vaikka on tuolla kaapissa ollu jo 3kk siitä kun tein sen positiivisen testin?
- rv36
häviää?? kirjoitti:
miten minulla ei ole hävinnyt mikään viiva eikä edes haalistunut vaikka on tuolla kaapissa ollu jo 3kk siitä kun tein sen positiivisen testin?
Ite tein samaisen testin ja kyllä ne viivat ihan oikeaan paikkaan tuli, tosin toinen hieman vaaleampana. Eli, jos et näe kahta viivaa siinä kohdassa missä ne ohjeenkin mukaan pitäisi olla (pakkauksessahan on ihan selkeä kuva mihin ne viivat tulee), niin et valitettavasti ole raskaana.
- testaamaan?
Ei mikään ihme että nykyaikana on niin "vaikeeta" tulla raskaaksi kun ei tulostakaan tiedä tunnin päästä panemisesta.
- maamo88
annan hyvän vinkin .. elikkä nyt unohdat noi ovulaatiotestit ja koko raskaaks tulemisen niin on suurempi todennäköisyys tärpätä,näin kävi monella mun tutulla ja itelläni..me YRITETTIIN vajaa vuos eikä tärpänny ..sitte päätettiin et tärppää jos tärppää ja unohdettiin koko asia..ja sitten..KAKSI PUNAISTA VIIVAA :) nyt eka kolmannes raskaudesta ohi..mitä enempi sitä stressaat sitä vaikempaa se on..kuulostaa hullulta mutta naisen keho on ihmeellinen .. Onnea ..:)
- ohjeiden mukaan!
Eli tulkitkaa testit ohjeiden mukaan. Jos punaista ilmenee jossain muualla kuin missä pitäisi niin mitä ilmeiseimmin testi on negatiivinen. Sitä väriä voi sekoittua siitä testiviivasta muuallekkin ja varsinkin jos yrittää tulkita testiajan jälkeen, siksi niissä pakkauksissa kielletään tulkitsemasta määräajan jälkeen. Itse tein ties kuinka monta noita testejä koska olimme yrittäneet raskautta pitkään eikä sen pitänyt olla luomuna mahdollista, luulin että testit valehtelivat positiivisen tuloksen. Punainen viiva tuli jokaisessa testissä aina oikeaan kohtaa. Myös siskoni on käyttänyt kolmea raskauttaan todetessa tuota rfsu:n testiä ja aina on positiivisessa testissä punainen viiva ollut oikeassa kohdassa. Tein varmaan 5kpl kun apteekit eivät olleet auki ja kaupasta hain paketit. Seuraavana päivänä kävin apteekista hakemassa paketin apteekista ja positiivista näytti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835