Miten kutistaa farkkuja

minä.

Eli voiko farkkuja pesemällä jotenkin kutistaa. Ne on Onlyn farkut ja isontuneet käytössä. Saako niistä pienempiä enää?

6

2945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli

vedä farkut jalkaas ja mene ne päällä kylpyammeeseen niin kuumaan veteen kuin kärsit olla ja istu siellä 10 minuuttia

Väännä sitten liiat vedet pois ja kuivaa farkut nopeasti vaikka lämpimän patterin päällä

Farkut kutistuu selvästi,olen kokeillut

• ooih

pitemmäksikin tuo aika..;) No paras tulos vielä jos pystyy kuivattalemaan ne päällään.. silloin ne istuvat todella hyvin!

• weebo

Kannattaa varmaankin yrittää kutistaa niitä farkkuja pesukoneessa kuumemmalla pesulämpötilalla kuin mikä on farkkujen pesuohjeen lämpötila. Siinä on tosin se haitta et ne voi vähän enemmän haalistua kuumemmassa pesussa. Mut tuskin paljon...

• Ompelija

Jos niissä farkuissa ei ole minkäänlaisia erikoisesti tehtyjä saumoja, vaikka niinkun leviksissä, niin voithan ottaa liiat sisäänpäin ensin ihan vain harsimalla, että ei sitten tarvitse ratkoa turhaan. Pyydä äitiltäs apua. Minä ainakin olen aina itse kavennellut, kun on niin poikamainen vartalo.

• Iiris*

Pesusta tullessa farkut (myös Onlyn) on hyvät ja istuvat ja tiukat mut päivän käytön jälkeen -> lurps. Housut muistuttaa lähinnä jotain hopparikuteita =/ Mä en ainakaan mitään keinoo oo keksiny miten ne sais pysymään ruodussaan. Sen oon vaan päättäny että ostan tästä eteenpäin vaan stretsejä (hyvin kirjotettu;) koska ne ei levähdä käytössäkään.

t. Onlyyn pettynyt

• kapea vyötärö

Saako kuivausrummulla pysyviä tuloksia? Mahdollinen lahkeenlyheneminen ei haittaa, kun on lahkeetkin hiukan turhan pitkät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7375
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3907
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3480
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      231
      2645
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2622
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2413
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2349
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2239
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2115
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1932
    Aihe