Joopa joo Vanhasen..

Eipä ole hääppöinen naispuolinen Vanhasen löytö. Valtava nenä!! Yhtä kuivan tyyppinen kuin ottajansa. Vakka kantensa valitsee.
Ruusunen oli kaunis ja tavallinen eläväinen nainen.

17

1035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se joutuu

Osallistumaan kaikenmaailman kissanristiäisiin pysyäkseen lööpeissä.
      Mahtaa Sirkkaa ottaa nokkaan kökkiä jossain sukujuhlissa maalaisten pällisteltävänä, mutta jos muualta ei kutsuja heru niin .....
      Kauhankohan sille maistuu mauton ruoka ja mies ?

• vanhajaakkoo

eiks ne ole kaupunkilaisii

• vanhasessa!

Ukko on jo eläkeikänen pappa, jote ei se mitään teini bimboo sais?

• täyty tyytyä

Vanhaan bimboon, näinhän se menee.

• Aksusuur

Nyt kyllä loukkaat naisia jos sitä tavalliseksi naiseksi sanot. Ruusunen oli hölösuu tyrkky, eikä ole liialla järjellä pilattu. Onko ulkonäkö mielestäsi tärkeämpi kuin äly ja käytöstavat?

• luomuliisa77

Joo kyllä Ruusunen oli sentään aito lyyli eikä mikään hienohelma, elämästä pitää nauttia eikä elää sitä takakireästi

• .......

takakireyttä ole, että osaa käyttäytyä hyvin. Sirkalla on etiketit hallussa, eikä Matin tarvitse hävetä Sirkan tekemisiä. Ja ulkonäkö ei valitettavasti/onneksi ole se tekijä, johon rakastutaan. Olihan ruma Calillakin Charlesille tärkeämpi kuin kaunis, nuori Diana.

• .......
        ....... kirjoitti:

takakireyttä ole, että osaa käyttäytyä hyvin. Sirkalla on etiketit hallussa, eikä Matin tarvitse hävetä Sirkan tekemisiä. Ja ulkonäkö ei valitettavasti/onneksi ole se tekijä, johon rakastutaan. Olihan ruma Calillakin Charlesille tärkeämpi kuin kaunis, nuori Diana.

Camilla eikä Calilla...

• voi peittää
        ....... kirjoitti:

Camilla eikä Calilla...

hyvin kovan luonteen, kyllä me tytöt tämä tullaan osaamaan!

• näähäään
        voi peittää kirjoitti:

Eihän Mertalaa ja Ruususta voi toisiinsa verrata millään tavalla. Aivan eri luokan naisia, Mertala istuu Vanhasen "piireihin" huomattavasti paremmin kuin Ruusunen.

• .......
        voi peittää kirjoitti:

tarpeellista julkisuudessa. On nähty, minkälaista käytöstä yliherkkä ja hysteerinen julkkiksen tyttöystävä sai aikaan. Ne herkistelyt ja tunteilut kuuluvat sitten vain heidän intiimeihin hetkiin, joihin meillä muilla ei ole osaa eikä arpaa.

• Silkkari-Sussu

Susanilla aidot silikonitissit ainaskin:D

• olisko..

Olisko Ruusunen muuttanut nimen myötä nikkinsä. Sehän oli joku tyrnimarja, vai mikä se oli. Olisko nyt Titta, vai mikä se on.

• kuin yö ja päivä

Ruusunen nukkui biletyksen jälkeen jossain sataman veneessä, paljasti epätoivoisesti julkisuudessa pysytellyt tangolaulajatar.
        Mertala on nainen isolla ännällä, juuri oikeanlainen, karismaattinen, valovoimainen. Matti nyt vaan sotkeutui erokriisissään vähän lillukanvarsiin, niinkuin käy meille monille epätoivoissamme!

• mutta puhumattakaan
        kuin yö ja päivä kirjoitti:

Ruusunen nukkui biletyksen jälkeen jossain sataman veneessä, paljasti epätoivoisesti julkisuudessa pysytellyt tangolaulajatar.
        Mertala on nainen isolla ännällä, juuri oikeanlainen, karismaattinen, valovoimainen. Matti nyt vaan sotkeutui erokriisissään vähän lillukanvarsiin, niinkuin käy meille monille epätoivoissamme!

siitä, että Matti alunpitäen oli uskoton puolisolleen, tuskinpa sellaiset tavat koskaan jäävät

• kristell

Sirkka on Matin maineen puhdistaja, laskelmoiva koko kuvio. Sinä mulle minä Sulle tyyliin. On se ihmeellistä kuinka läpinäkyvää peliä, ei minkäänlaista sähköä heidän välillä. Täyttää bisnestä!

• totta kai

tämä on, valitettavasti Vanhasen hienohipiäisyys taas syksyn käräjöinnissä puidaan, ja avustajakaarti varmaan ryntää toivottavasti apuun pelastamaan tilanteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe