Joopa joo Vanhasen..

Eipä ole hääppöinen naispuolinen Vanhasen löytö. Valtava nenä!! Yhtä kuivan tyyppinen kuin ottajansa. Vakka kantensa valitsee.
Ruusunen oli kaunis ja tavallinen eläväinen nainen.

17

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se joutuu

      Osallistumaan kaikenmaailman kissanristiäisiin pysyäkseen lööpeissä.
      Mahtaa Sirkkaa ottaa nokkaan kökkiä jossain sukujuhlissa maalaisten pällisteltävänä, mutta jos muualta ei kutsuja heru niin .....
      Kauhankohan sille maistuu mauton ruoka ja mies ?

      • vanhajaakkoo

        eiks ne ole kaupunkilaisii


    • vanhasessa!

      Ukko on jo eläkeikänen pappa, jote ei se mitään teini bimboo sais?

      • täyty tyytyä

        Vanhaan bimboon, näinhän se menee.


    • Aksusuur

      Nyt kyllä loukkaat naisia jos sitä tavalliseksi naiseksi sanot. Ruusunen oli hölösuu tyrkky, eikä ole liialla järjellä pilattu. Onko ulkonäkö mielestäsi tärkeämpi kuin äly ja käytöstavat?

    • luomuliisa77

      Joo kyllä Ruusunen oli sentään aito lyyli eikä mikään hienohelma, elämästä pitää nauttia eikä elää sitä takakireästi

      • .......

        takakireyttä ole, että osaa käyttäytyä hyvin. Sirkalla on etiketit hallussa, eikä Matin tarvitse hävetä Sirkan tekemisiä. Ja ulkonäkö ei valitettavasti/onneksi ole se tekijä, johon rakastutaan. Olihan ruma Calillakin Charlesille tärkeämpi kuin kaunis, nuori Diana.


      • .......
        ....... kirjoitti:

        takakireyttä ole, että osaa käyttäytyä hyvin. Sirkalla on etiketit hallussa, eikä Matin tarvitse hävetä Sirkan tekemisiä. Ja ulkonäkö ei valitettavasti/onneksi ole se tekijä, johon rakastutaan. Olihan ruma Calillakin Charlesille tärkeämpi kuin kaunis, nuori Diana.

        Camilla eikä Calilla...


      • voi peittää
        ....... kirjoitti:

        Camilla eikä Calilla...

        hyvin kovan luonteen, kyllä me tytöt tämä tullaan osaamaan!


      • näähäään
        voi peittää kirjoitti:

        hyvin kovan luonteen, kyllä me tytöt tämä tullaan osaamaan!

        Eihän Mertalaa ja Ruususta voi toisiinsa verrata millään tavalla. Aivan eri luokan naisia, Mertala istuu Vanhasen "piireihin" huomattavasti paremmin kuin Ruusunen.


      • .......
        voi peittää kirjoitti:

        hyvin kovan luonteen, kyllä me tytöt tämä tullaan osaamaan!

        tarpeellista julkisuudessa. On nähty, minkälaista käytöstä yliherkkä ja hysteerinen julkkiksen tyttöystävä sai aikaan. Ne herkistelyt ja tunteilut kuuluvat sitten vain heidän intiimeihin hetkiin, joihin meillä muilla ei ole osaa eikä arpaa.


      • Silkkari-Sussu

        Susanilla aidot silikonitissit ainaskin:D


    • olisko..

      Olisko Ruusunen muuttanut nimen myötä nikkinsä. Sehän oli joku tyrnimarja, vai mikä se oli. Olisko nyt Titta, vai mikä se on.

      • kuin yö ja päivä

        Ruusunen nukkui biletyksen jälkeen jossain sataman veneessä, paljasti epätoivoisesti julkisuudessa pysytellyt tangolaulajatar.
        Mertala on nainen isolla ännällä, juuri oikeanlainen, karismaattinen, valovoimainen. Matti nyt vaan sotkeutui erokriisissään vähän lillukanvarsiin, niinkuin käy meille monille epätoivoissamme!


      • mutta puhumattakaan
        kuin yö ja päivä kirjoitti:

        Ruusunen nukkui biletyksen jälkeen jossain sataman veneessä, paljasti epätoivoisesti julkisuudessa pysytellyt tangolaulajatar.
        Mertala on nainen isolla ännällä, juuri oikeanlainen, karismaattinen, valovoimainen. Matti nyt vaan sotkeutui erokriisissään vähän lillukanvarsiin, niinkuin käy meille monille epätoivoissamme!

        siitä, että Matti alunpitäen oli uskoton puolisolleen, tuskinpa sellaiset tavat koskaan jäävät


    • kristell

      Sirkka on Matin maineen puhdistaja, laskelmoiva koko kuvio. Sinä mulle minä Sulle tyyliin. On se ihmeellistä kuinka läpinäkyvää peliä, ei minkäänlaista sähköä heidän välillä. Täyttää bisnestä!

      • totta kai

        tämä on, valitettavasti Vanhasen hienohipiäisyys taas syksyn käräjöinnissä puidaan, ja avustajakaarti varmaan ryntää toivottavasti apuun pelastamaan tilanteen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe