Ottasit

yhteyttä

tää tilanne riuduttaa ja tekee mielen surulliseksi :(

n->m

27

2656

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the big if

JOS se oisit sinä .. tai siis jos sinä olisit hän.

• ei ap

yhteyttä heti jos hän pyytäisi? Miksi et ota yhteyttä silti, vaikkei hän ole pyytänytkään? Heti? Mikä on se, mitä pelkäät?

• the big if
        ei ap kirjoitti:

yhteyttä heti jos hän pyytäisi? Miksi et ota yhteyttä silti, vaikkei hän ole pyytänytkään? Heti? Mikä on se, mitä pelkäät?

Sydän toivoo hänelle vain pelkkää hyvää ja haluaisi antaa kaikkensa.
        Järki kertoo että ainoa asia jonka hänen hyväkseen voi tehdä on antaa hänen olla rauhassa.
        Ikävä ei kuitenkaan anna itselle rauhaa eikä päästä jatkamaan matkaa.

• iffille
        the big if kirjoitti:

Järki kertoo että ainoa asia jonka hänen hyväkseen voi tehdä on antaa hänen olla rauhassa.

että on parempi antaa hänen olla rauhassa? onko siihen joku erityinen syy? vai pelkäätkö vain torjutuksi tulemista tai todellisuuden kohtaamista?

• ristiriitainen
        the big if kirjoitti:

Itsesi pettämistä.Puhu hänelle, ole avoin.
        Ei asioita täällä pähkäilemällä selvitetä.
        Sinä et uskalla puhua.

• ottaa

jos tietäisin, että olet hän...

• sun pitää

tietää että aloittaja olisi just HÄN?

• yhteyttä

vaikket tiedäkkään onko hän täällä,Jos susta tuntuu vähänkään siltä,että haluat ottaa yhteyttä,niin ota ihmeessä..tiedät kyllä mitä se toinen myös ajattelee:))OLEN HÄN:)))))SOITA! Saat kyllä numeron,jos haluat..tiedät mistä!

• surullinen...

ja ottaisin yhteyttä, jos tietäsin että haluat.

• että saat

sen selville ennen kun otat yhteyttä? Surullinen on olo :-(

• muuten saa
        että saat kirjoitti:

sen selville ennen kun otat yhteyttä? Surullinen on olo :-(

selville kuin ottamalla yhteyttä. Jos vain uskaltaisin soittaa... :(

• voi ...
        muuten saa kirjoitti:

selville kuin ottamalla yhteyttä. Jos vain uskaltaisin soittaa... :(

sitä muuten tietää, totta! Kyllä mä luulen, että uskallat kun vähän keräät rohkeutta. Et voi tietää miten paljon olen odottanut :-(

• vaan
        voi ... kirjoitti:

sitä muuten tietää, totta! Kyllä mä luulen, että uskallat kun vähän keräät rohkeutta. Et voi tietää miten paljon olen odottanut :-(

mua, niinkuin luulet että kiusasin sua :(

• ei edellinen
        vaan kirjoitti:

lapselline pelleily ja ota häneen yhteyttä.

• vaimo?
        vaan kirjoitti:

nukkuu kun täällä kiusailet?

• sua kiusaa
        vaan kirjoitti:

tosissani sun kanssa olin ja olisin vieläkin. Olisinkin ollut varma sun tunteista sillon, niin olisin avannut sulle sydämeni. Sun kanssa kaikki tuntui niin oikealta. Ottaisit yhteyttä, ei mua tarvii pelätä :(

• jos
        ei edellinen kirjoitti:

lapselline pelleily ja ota häneen yhteyttä.

on paljon tunteita, jotka haluaisi näyttää ja tuntea, mutta kun pelkää kaiken menevän pieleen.

• et saa
        jos kirjoitti:

on paljon tunteita, jotka haluaisi näyttää ja tuntea, mutta kun pelkää kaiken menevän pieleen.

jos pelkäät.

Jos nyt et tee mitään, et varmaan koskaan. Koko ikäsi saat kaivata ja katua... kannattaako??

• voiko ne
        jos kirjoitti:

asiat tästä enemmän mennä enää pieleen? Jos tilanne on se ettei enää pidetä yhteyttä, ei olla nähty, tilanne vaivaa molempia (se on varma), Ihmisiä tässä vaan ollaan. Ei sellasta voi unohtaa, jossa molemmat on "vuorotellen" ollut kiinnostunut. Kumpikaan ei enää uskonut että kaikki voisi onnistua tai tunteista ei puhuttu. eikö?

Pitää uskaltaa ottaa yhteyttä siihen ihmiseen jota rakastaa, koska jos hän rakastaa sinua takaisin sulla ei ole mitään pelättävää. Ota hitto vie selvää!

• tilanne*
        sua kiusaa kirjoitti:

tosissani sun kanssa olin ja olisin vieläkin. Olisinkin ollut varma sun tunteista sillon, niin olisin avannut sulle sydämeni. Sun kanssa kaikki tuntui niin oikealta. Ottaisit yhteyttä, ei mua tarvii pelätä :(

että nyt tiedät tunteista ja on omiakin vielä niin eikös olis jo aika avata se sydämesi muualla kun täällä? Ota itse yhteyttä toiseen. Tuskin sitä toista tarvitsee pelätä enempää kuin sinuakaan.

• mieltä
        tilanne* kirjoitti:

että nyt tiedät tunteista ja on omiakin vielä niin eikös olis jo aika avata se sydämesi muualla kun täällä? Ota itse yhteyttä toiseen. Tuskin sitä toista tarvitsee pelätä enempää kuin sinuakaan.

mulle on turhaa tulla kertomaa 1/2 vuoden
        tai 10 vuoden päästä,että kyllä mä sinusta
        tykkäsin"vähän"=hirveesti.Kyllä siinnä
        voi tulla suuria uskottavuus ongelmia.ELI,
        jos koet sössineeksi jotain,korjaa ne asiat,
        muutoin jatka elämääsi ja nauti siitä.
        Sillä niitä on teillä molemmilla vain YKSI.

• Vee :D
        tilanne* kirjoitti:

En tosiaankaan tiedä tunteistasi, miten siitä voisin olla VARMA. SULTA kysyin, koska kerroit edellä, että TIEDÄT että pidän susta, niin miksi et tee mitään? Ota yhteyttä, mutta jos et sitä tee niin ei sitten. Annetaan tilanteen olla näin, jos se helpottaa yhtään oloa.

Jos mies lähestyy viinanhuuruisena keskellä yötä niin eiköhän kaikki tiedä mitä on ollut mielessä silloin. Tai ainakaan jos hänestä ei sen jälkeen kuulu mitään. Eikä ole kuulunut pitkään aikaan. Mutta antaa olla, en usko että hän tykkäisin niin kuin minä. Turhaan täällä palstalla enää pyörin, hän on mennyt elämästäni ja sillä siistä. Ja nähtävästi ei koskaan palaakaan.

• helvettiä ...
        sua kiusaa kirjoitti:

auttaa täällä märistä yöllä vieraille?

• Ei se aina ole
        Vee :D kirjoitti:

En tosiaankaan tiedä tunteistasi, miten siitä voisin olla VARMA. SULTA kysyin, koska kerroit edellä, että TIEDÄT että pidän susta, niin miksi et tee mitään? Ota yhteyttä, mutta jos et sitä tee niin ei sitten. Annetaan tilanteen olla näin, jos se helpottaa yhtään oloa.

Jos mies lähestyy viinanhuuruisena keskellä yötä niin eiköhän kaikki tiedä mitä on ollut mielessä silloin. Tai ainakaan jos hänestä ei sen jälkeen kuulu mitään. Eikä ole kuulunut pitkään aikaan. Mutta antaa olla, en usko että hän tykkäisin niin kuin minä. Turhaan täällä palstalla enää pyörin, hän on mennyt elämästäni ja sillä siistä. Ja nähtävästi ei koskaan palaakaan.

Varmaa "jos mies lähestyy viinanhuuruisena keskellä yötä" Ota huomioon että ujo mies ei lähesty selvinpäin!! Tuonkohan takia olen tullut torjutuksi usein :(. En vain uskalla selvinpäin lähestyä... Voihan iso vee....

• en tiedä,
        Ei se aina ole kirjoitti:

Varmaa "jos mies lähestyy viinanhuuruisena keskellä yötä" Ota huomioon että ujo mies ei lähesty selvinpäin!! Tuonkohan takia olen tullut torjutuksi usein :(. En vain uskalla selvinpäin lähestyä... Voihan iso vee....

mutta kyseinen mies on lähestynyt myös selvinpäin. Tuon viinahuuruisen illan/yön jälkeen joka oli piste kaikelle, hän ehdotti josko ei pidettäisi sitten mitään yhteyttä? Että eiköhän tuo tarkoittanut sitä, ettei hän todellakaan ole kiinnostunut minusta OIKEESTI.

• Hello!
        helvettiä ... kirjoitti:

auttaa täällä märistä yöllä vieraille?

No onx siellä ketään,vittu mihin tää meni!

• bittiavaruuteen
        Hello! kirjoitti:

No onx siellä ketään,vittu mihin tää meni!

muitten viestien mukana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe