murha info on paljon....

abesmad

surkeampi kuin moni muu keskustelu paikka!

syitä:
-chatissä ei koskaan ketään viisasta ihmistä
-mun viestit poistettiin ilman syytä!?
-muutenkin täysi *ask* koko sivu!

Suomi24 on paras ja tulee aina olemaan!

15

1680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

kannattaisi lukea infon säännöt ja sitten vasta tulla ruikuttamaan tänne kuinka on kohdeltu vääryydellä. ja sitäpaitsi sun viestisi oli juuri sellaista soopaa jota infossa ei onneksi kauaa siedetä. jatka vaan kirjoittelua täällä, ei sua kukaan infoon kaipaa.

• sinuakaan

jemmanikki paskiainen...kirjoita vaan VoDKa lastentappajien kuolaaja omalla rakkaalla nikilläsi. KJÄH

• Minfon VoDKa
        sinuakaan kirjoitti:

jemmanikki paskiainen...kirjoita vaan VoDKa lastentappajien kuolaaja omalla rakkaalla nikilläsi. KJÄH

Sinulla itselläsi ei taida olla munaa sen vertaa, että käyttäisit omaa nikkiäsi? Kumpi siellä nyt hästääkään, aarno vaiko johnny? Vai kenties molemmat?

Minua ei häiritse ajatus siitä, että joku ei kaipaisi Minfoon. Noudatan sääntöjä ja elän niiden mukaan siellä, niin ei tule sitä hetkeä kun potkittaisiin pihalle - toisin kuin teillä, jotka täällä Suomella sitten itkeä tihruuttavat ja yrittävät kovasti saada hälyä aikaan. Säälittävä yritys teiltä.

Suurimmaksi osaksi nämä viestit täällä saavat vain hyvälle tuulelle, lisää mainetta ja kunniaa. Kukapa siitä voisi kieltäytyä? Negatiivinenkin maine on hyvästä.

Mutta hieman epäilen, ettei monia muita jaksa kiinnostaa enää hirveästikään yritykset mustamaalata minua, varsinkaan kun sain lukea jo ensimmäiseltä sivulta täältä kahdeksan topiccia aiheesta - etteköhän jo hieman liioittele asian suhteen? Kootkaa vaikka edes yhden topicin alle, niin pysyy hieman siistimpänä.

En tiedä kuka on kirjoittanut tuona "..."-nikillä, mutta minä se en ole. En tarvitse puolustajia, koskaan en ole niitä pyytänyt ja voin taistella taisteluni myös yksin. Silti jostain syystä ihmiset tuntevat tarvetta puolustamiseen ja ns. linnoituksen pystyssä pitämiseen. En voi syyttää, enkä kieltääkään.

Mutta kuten sanottua, jos ne ihmiset täällä alkaisi kirjoittelemaan edes yhtenäisillä nikeillä, että tietäisi kuka on vastannut mihinkin ja mikä vittuilu ja yritys kuuluu kenellekin, niin hommassa olisi huomattavasti enemmän mieltä. Siellä kun seistään epämääräisten nikkiyritelmien takana, leikitään minua tai munattomasti jotakuta muuta, niin ei kyllä jaksa kiinnostaa hirveästi nämä keskustelut. Loppupeleissä kuitenkin saa huomata, että siellä on vain se yksi surullinen runkkari joka on ihmeen kaupalla saanut pari kaveria lisää tähän leikkiin mukaan jotka sitten kuvittelee olevansa ihan helvetin kovia kun tätä jatkavat. Antaa mennä vain, jos siltä tuntuu. Ihmiset nauraa teille.

(Kuitenkin heität tuohon vastauksena "sulle ne vasta nauraakin!", joten säästän vaivan ja kirjoitan sen tuohon jo valmiiksi. Jos olen kerran niin naurettava, niin miksi pelkäätte kuitenkin ja yritätte uhkailla rikosilmoituksella? Pysyisitte edes sanojenne takan... Ai niin. Ette pysty edes nikkinne takana seisomaan, joten ei mitään.)

• lastentappajien
        Minfon VoDKa kirjoitti:

Sinulla itselläsi ei taida olla munaa sen vertaa, että käyttäisit omaa nikkiäsi? Kumpi siellä nyt hästääkään, aarno vaiko johnny? Vai kenties molemmat?

Minua ei häiritse ajatus siitä, että joku ei kaipaisi Minfoon. Noudatan sääntöjä ja elän niiden mukaan siellä, niin ei tule sitä hetkeä kun potkittaisiin pihalle - toisin kuin teillä, jotka täällä Suomella sitten itkeä tihruuttavat ja yrittävät kovasti saada hälyä aikaan. Säälittävä yritys teiltä.

Suurimmaksi osaksi nämä viestit täällä saavat vain hyvälle tuulelle, lisää mainetta ja kunniaa. Kukapa siitä voisi kieltäytyä? Negatiivinenkin maine on hyvästä.

Mutta hieman epäilen, ettei monia muita jaksa kiinnostaa enää hirveästikään yritykset mustamaalata minua, varsinkaan kun sain lukea jo ensimmäiseltä sivulta täältä kahdeksan topiccia aiheesta - etteköhän jo hieman liioittele asian suhteen? Kootkaa vaikka edes yhden topicin alle, niin pysyy hieman siistimpänä.

En tiedä kuka on kirjoittanut tuona "..."-nikillä, mutta minä se en ole. En tarvitse puolustajia, koskaan en ole niitä pyytänyt ja voin taistella taisteluni myös yksin. Silti jostain syystä ihmiset tuntevat tarvetta puolustamiseen ja ns. linnoituksen pystyssä pitämiseen. En voi syyttää, enkä kieltääkään.

Mutta kuten sanottua, jos ne ihmiset täällä alkaisi kirjoittelemaan edes yhtenäisillä nikeillä, että tietäisi kuka on vastannut mihinkin ja mikä vittuilu ja yritys kuuluu kenellekin, niin hommassa olisi huomattavasti enemmän mieltä. Siellä kun seistään epämääräisten nikkiyritelmien takana, leikitään minua tai munattomasti jotakuta muuta, niin ei kyllä jaksa kiinnostaa hirveästi nämä keskustelut. Loppupeleissä kuitenkin saa huomata, että siellä on vain se yksi surullinen runkkari joka on ihmeen kaupalla saanut pari kaveria lisää tähän leikkiin mukaan jotka sitten kuvittelee olevansa ihan helvetin kovia kun tätä jatkavat. Antaa mennä vain, jos siltä tuntuu. Ihmiset nauraa teille.

(Kuitenkin heität tuohon vastauksena "sulle ne vasta nauraakin!", joten säästän vaivan ja kirjoitan sen tuohon jo valmiiksi. Jos olen kerran niin naurettava, niin miksi pelkäätte kuitenkin ja yritätte uhkailla rikosilmoituksella? Pysyisitte edes sanojenne takan... Ai niin. Ette pysty edes nikkinne takana seisomaan, joten ei mitään.)

kuolaaja pitkä vittu.

• Minfon VoDKa kirjoitti:

Väitätkö tosissasi ,että Minfossa on oikeudenmukaiset moderaattorit? Tässä oli vähän aikaa sitten viimeksi tapaus jossa uusi kirjoittaja bannittiin suoraan ikibanneilla vaikka kirjoitti asiallisia viestejä. Hessu sen sijaan saa tehdä mitä vaan eikä ikibanneja tule. Saa halventaa viesteissään muita keskustelijoita ja ennen kaikkea saa tehdä uusi nikkejä liukuhihnalta. Tyhmempikin tajuaa viestejä lukiessaan, että hessu se sielä kirjoittelee taas uudella nikillä, mutta mitään ei tehdä.

Hienoa on tuollainen moderointi kun joku Siru vasikoi senkun kerkeää ja modet on heti tottelemassa. Koko vasikointi toiminto tulisi poistaa koko palstalta. Crime Story on monessa suhteessa edellä Minfoa. Kuten sellaisissa pikku asioissa kuin moderaattori toiminta joka ei Crimessä minfon tapaan ole suosiollinen palstahäiriköille kuten Siru on saanut sielä huomata. Sivusto on monta kertaa asiallisempi foorumi mitä Minfo ja siellä ei uudet kirjoittajat joudu banneihin syyttä suotta toisin kuin minfossa.

• Siru.............
        hessu52fanclub kirjoitti:

Väitätkö tosissasi ,että Minfossa on oikeudenmukaiset moderaattorit? Tässä oli vähän aikaa sitten viimeksi tapaus jossa uusi kirjoittaja bannittiin suoraan ikibanneilla vaikka kirjoitti asiallisia viestejä. Hessu sen sijaan saa tehdä mitä vaan eikä ikibanneja tule. Saa halventaa viesteissään muita keskustelijoita ja ennen kaikkea saa tehdä uusi nikkejä liukuhihnalta. Tyhmempikin tajuaa viestejä lukiessaan, että hessu se sielä kirjoittelee taas uudella nikillä, mutta mitään ei tehdä.

Hienoa on tuollainen moderointi kun joku Siru vasikoi senkun kerkeää ja modet on heti tottelemassa. Koko vasikointi toiminto tulisi poistaa koko palstalta. Crime Story on monessa suhteessa edellä Minfoa. Kuten sellaisissa pikku asioissa kuin moderaattori toiminta joka ei Crimessä minfon tapaan ole suosiollinen palstahäiriköille kuten Siru on saanut sielä huomata. Sivusto on monta kertaa asiallisempi foorumi mitä Minfo ja siellä ei uudet kirjoittajat joudu banneihin syyttä suotta toisin kuin minfossa.

Hmm...... Triplanikkikö siellä kirjoittaa neljännellä nikillään? En minä ole yhtäkään sinun nikeistäsi vasikoinut, sen homman on hoitanut joku muu. Vaikea sanoa kuka, nimittäin sinusta ei varmaan minfossa pitänyt oikein kukaan. Minä olen vasikoinut muutaman muun inhokkini ja joskus käy niinkin hienosti, että joku on vasikoinut inhokkini minun puolestani.

• Siru............. kirjoitti:

Hmm...... Triplanikkikö siellä kirjoittaa neljännellä nikillään? En minä ole yhtäkään sinun nikeistäsi vasikoinut, sen homman on hoitanut joku muu. Vaikea sanoa kuka, nimittäin sinusta ei varmaan minfossa pitänyt oikein kukaan. Minä olen vasikoinut muutaman muun inhokkini ja joskus käy niinkin hienosti, että joku on vasikoinut inhokkini minun puolestani.

Ei varmaan ole pitänyt minfossa kukaan kun en siellä ole koskaan ollutkaan kirjoilla enkä ole tulossakaan koska ylläpito toimii miten sattuu, mutta mitä tulee vasikointeihin niin kyllähän sä vasikoit Serpicon ja kas kummaa ikibannit tuli Serpicolle erittäin hyvää toimintaa taas ylläpidolta. Serpico sentään jaksoi vastata sulle ja awalle asillisesti aina, mutta erityisesti sinä siellä jatkoit syyttelyä. Kyllä kun palstaa lukee niin kyllä siellä käy ilmi se, että sinä vasikoit viestejä ylläpidolle jatkuvasti ja onhan siinä jotain kummaa, että laitat jatkuvasti kirjoittajia vihalistallesi jotka ovat eri mieltä kanssasi. Ja sen jälkeen ilmoitat aina foorumilla kun joku on taas päässyt vihalistallesi niin kuin ketään kiinnostaisi se onko joku päässyt taas sinne.

Ja tähän väliin linkitetään Crime Storyn sivu:

http://www.atfreeforum.com/crimestory/viewforum.php?f=43&sid=0a41125f574bd71af55bec53be142e37&mforum=crimestory

Josta selviää se, että sinä olet aika vaikea tapaus ihmisenä. Jatkuvasti ongelmia ylläpidon kanssa.

"Kuukausi ehdotonta linnaa. Syynä toistuva ylläpidon toimiin puuttuminen ja ylläpidon tarpeeton ohjeistus. Tuomio on lusittu 15.8.2012 klo 18:00 "

"Nimimerkki Siru 83 saa pullikoinnistaan Moderaattorille 25 päivän linnatuomion."

"Nimimerkki Siru83 ei sitten selvästi ole ottanut onkeensa mitään 2 viikon kirjoituskieltonsa aikana, vaan päinvastoin, uhmakas hyökkäys moderaattoria vastaan ei edesauta asiaa. Näin ollen ehdotan että Siru83:n ehdollinen muutetaan kuukauden ehdottomaksi ja Siru83 määrätään tarvittaessa myös mielentilatutkimukseen. Joka tapauksessa Siru83 on tutkintavankeudessa kunnes päätös asiasta on tehty."

Kyllähän nuo kertoo koruttomasti, että ongelmia sulla on asenteessa paljon.

• Siru83..............
        hessu52fanclub kirjoitti:

Ei varmaan ole pitänyt minfossa kukaan kun en siellä ole koskaan ollutkaan kirjoilla enkä ole tulossakaan koska ylläpito toimii miten sattuu, mutta mitä tulee vasikointeihin niin kyllähän sä vasikoit Serpicon ja kas kummaa ikibannit tuli Serpicolle erittäin hyvää toimintaa taas ylläpidolta. Serpico sentään jaksoi vastata sulle ja awalle asillisesti aina, mutta erityisesti sinä siellä jatkoit syyttelyä. Kyllä kun palstaa lukee niin kyllä siellä käy ilmi se, että sinä vasikoit viestejä ylläpidolle jatkuvasti ja onhan siinä jotain kummaa, että laitat jatkuvasti kirjoittajia vihalistallesi jotka ovat eri mieltä kanssasi. Ja sen jälkeen ilmoitat aina foorumilla kun joku on taas päässyt vihalistallesi niin kuin ketään kiinnostaisi se onko joku päässyt taas sinne.

Ja tähän väliin linkitetään Crime Storyn sivu:

http://www.atfreeforum.com/crimestory/viewforum.php?f=43&sid=0a41125f574bd71af55bec53be142e37&mforum=crimestory

Josta selviää se, että sinä olet aika vaikea tapaus ihmisenä. Jatkuvasti ongelmia ylläpidon kanssa.

"Kuukausi ehdotonta linnaa. Syynä toistuva ylläpidon toimiin puuttuminen ja ylläpidon tarpeeton ohjeistus. Tuomio on lusittu 15.8.2012 klo 18:00 "

"Nimimerkki Siru 83 saa pullikoinnistaan Moderaattorille 25 päivän linnatuomion."

"Nimimerkki Siru83 ei sitten selvästi ole ottanut onkeensa mitään 2 viikon kirjoituskieltonsa aikana, vaan päinvastoin, uhmakas hyökkäys moderaattoria vastaan ei edesauta asiaa. Näin ollen ehdotan että Siru83:n ehdollinen muutetaan kuukauden ehdottomaksi ja Siru83 määrätään tarvittaessa myös mielentilatutkimukseen. Joka tapauksessa Siru83 on tutkintavankeudessa kunnes päätös asiasta on tehty."

Kyllähän nuo kertoo koruttomasti, että ongelmia sulla on asenteessa paljon.

Lässytä mitä lässytät. Minulla ei sinne kuitenkaan ole ikibanneja kuten kaverillasi triplanikillä.

Serpico sai ikibannit, koska jatkoi siitä, mihin triplanikki jäi. Sehän sanottiin bannin perusteluissa: ei mitään uutta annettavaa foorumille. Hän sai bannit omalla toiminnallaan.

• Siru83.............. kirjoitti:

Lässytä mitä lässytät. Minulla ei sinne kuitenkaan ole ikibanneja kuten kaverillasi triplanikillä.

Serpico sai ikibannit, koska jatkoi siitä, mihin triplanikki jäi. Sehän sanottiin bannin perusteluissa: ei mitään uutta annettavaa foorumille. Hän sai bannit omalla toiminnallaan.

Jaahas se on lässytystä kun kerroin faktat sun toiminnastasi.

Ylläpitohan ei sitä voi tietää oliko Serpicolla annettavaa vai ei kun suoraan antoivat ikibannit ei ollut oikein oukeudenmukainen tuomio mielestäni. Kertoo kyllä ylläpidon tasosta ja johan se kertoo sekin kuinka hessu52 ei ole ikibannissa. Eipä ole hessulla pahemmin mitään anettavaa keskusteluun muuta kuin haukkua Sariolaa ties miksikin. Asiallisesti Serpico kuitenkin kirjoitti sitä ei voi kiistää vaikka sinä ja awa otittekin hänet heti hampaisiinne ja sinä jatkuvasti väitit hänen olevan kaveri jonka on siellä useasti jo aikaisemmin bannattu. Uusien kirjoitajien siellä on pakko puuttua noihin sääntörikkeisiin mitä esim. hessu harrastaa multinikkeilyllään kun te vanhat jäsenet ette niihin halua puuttua jostain syystä. Kai sinäkin nyt sentään näet sen, että Von Serpentin on sama henkilö kuin Hessu52? Ja näin ollen on syyllistynyt multinikkeilyyn eli sääntöjenrikkomiseen.

• olpura

Oon lukenut huhtikuusta asti murhainfoa ja vodkan kirjotukset parhaimmasta päästä. Osaa selittää joka asian niin hyvin että ei siihen enää voi mitään sanoakaan sitten. Se kuka ekana haukkuu se vasta säälittävä onkin. 17

• murhainfon alamäki

Murhainfo nykypäivä on kahden kahjon verbaalioksennuksen kaatopaikka : toinen purkaa traumojaan naisista ja salaliittoteorioistaan miesten alistamiseksi ja toinen kaheli lässyttää somaleiden puolustuslaulua ja morkkaa somalien raiskaamia naisia rasisteiksi.Ketjut toisensa jälkeen täyttyvät näiden kahden itseääntoistavista vuodatuksista ja ylläpito ei millään tavalla puutu asiaan, ei tosiaan jaksa lukea samaa paatosta ko nimimerkeiltä !

• kukkkuuuuuu

Kukkuu missää kukkuu

• BlueR

Kukkuu on tosiaan poistunut kukkumaan muualle omiaan. Hyvä niin. Kiusallisen usein asian vierestä ikävällä tavalla vääristelevä kirjoittaja.
      Tämä ihan ystävallisesti.

• Sivusta seurannut

Tämä on näköjään kaatopaikka niille, jotka on bannattu minfoon. Henkirikokset-ketju täällä on nykyään pelkkää bannattujen ja ei-bannattujen bodomistien valitusta.

• Usseh25

Varmasti ainakin totuus selville tänne kirjoittelee paskaa ns. köysijengistä vähän väliä. Itseäni ihmetyttää se miksi pitää leimata käysijengiiseksi kaikki jotka pitävät G:tä syyllisenä? Kyllä varmaan muutkin kuin hessu, awa, ja misri suomessa pitävät
        G:tä syyllisenä. Miksi ei voi hyväksyä toisen mielipidettä ilman mitään nimittelyjä?

Kyllähän tänne kirjoittelee moni sellainenkin joka ei ole banneja saanut pysyvästi minfoon kuten Sariola. Fakta on kuitenkin se, että jotkut saavat ikibannit varsin pienestä minfossa ja jotkut eivät sitten millään. Sariola on totuuden nimissä saanut kyllä vuosien saatossa paljon paskaa niskaan minfossa ja juurikin hessulta. Kuka muka voi väittää, että hessu ei ansaitse ikibanneja saada? Awasta voi olla montaa mieltä, mutta hän ei mielestäni solvaa kirjoittajia ei ainakaan samaan tahtiin mitä hessu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      201
      4224
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      244
      3374
    3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      1
      2831
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2295
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1963
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1609
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1270
    8. Onko Kuhmossa salapareja

Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1228
    9. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1208
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1131
    Aihe