rapumies ja leijonanainen

kukka

Onko kellään kokemusta tälläisestä yhdistelmästä, onnistuuko suhde? Olen tuntenut yhden rapumiehen jo 7 v ja suhde on ollu tosi ailahtelevainen koko ajan. Nyt olen ollu reilun puoli vuotta erossa tästä miehestä ja nyt hän on niin rakastunutta ja ei voi olla ilman minua ollenkaan. Haluaisi olla minun kanssa, mutta kun minä en oikein pysty luottamaan häneen yhtään. Sanoin hänelle, että annetaanhan ajan kulua vielä eteenpäin, niin hän sanoi, että älä anna liian kauan kulua. Kysyin, että miksi, niin hän sanoi, että hän ei mene eteen eikä taakse päin sitten. Mitähän mahtoi tällä tarkoittaa?

7

5938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiwakiwa

      Sama tilanne,yhtä soutamista ja huopaamista.Ravun mieli muuttuu minuutin välein,välillä rakastaa enemmän kuin mitään ikinä ja kohta kaikki on taas ihansama.Nyt sitten ollaan siinä pisteessä,että vihelsin pelin vähäksi aikaa poikki.Mies kyllä on taas niiiiiiiiin rakastunut,mutta miten pitkään.Mietin itsekin,että pystyykö tuohon nyt enää luottamaan ja jaksaako tuota jatkuvaa erolla uhkailua enää kuunnella.Että samassa veneessä ollaan.

    • Sävelet

      4 vuotta olen Leijona naista kesyttänyt..vaikea on, hän ei tahdo läheisempää suhdetta, mutta ei halua Ravusta eroonkaa..Leijona on se joka ailahtelee suuntaan jos toiseen..Loppu häämöttää minun jaksamisessani..vaikka kaikkeni olen antanut..Ei ole Leijona naisessa sanojensa ja lupaustensa takana seisojaksi..

    • rapumiehen leijonanainen

      Olen ollut naimisissa rapumiehen kanssa yli kymmenen vuotta ja omasta kokemuksestani sanoisin että sellainen se rapumies on: välillä romanttinen ja huomaavainen ja toisella hetkellä kuoreen vetäytyvä piikittelijä. Nyt näen jo meidän suhteessa ollaanko menossa ylös vai alas, mutta kyllähän se rassaa hermoa kun rapu on kolossaan ja täysin kykenemätön kommunikoimaan. Toisaalta hän on perheestään huolta kantava ja mielestäni nimenomaan vastuuntuntoinen ja luotettava, tosin päätökset saattaa muuttua tuon muun tunnerallin mukana. Romanttisena kautenaan rapumies on mitä hurmaavin!
      Leijonana kaipaisin hiukan leppoisampaa elämää ja kova koulu on ollut oppia että ainakin rapumiehen kanssa tulee yksinäisiä kausia. Ja juuri kun on valmis heittämään pyyhkeen kehään, tulee rapumies hurmaavana ja vie polvet alta.
      Tahdon asia jaksaako vai ei.

      • Leijonatar

        ja tahdoin uskoa, että rapumies olisi tällä kertaa tosissaan. 3 vuotta olimme tunteneet ja viimeiset 3 kuukautta olimme tiiviisti yhdessä, kunnes hän päättikin palata exän luokse. Nyt olen päättänyt, että se oli viimeinen kerta, en enää halua kuulla rapumiehestä yhtään mitään. En edes kehtaisi hänen rinnalla seistä. Pohja on kaikelta pois.


    • rea2

      Itse olen rapunainen ja olin yhdessä leijonamiehen kanssa 15 vuotta... Viimeisen 5 vuotta herra petti mua suurinpiirtein kaikkien kanssa; enpä tiedä sitten, kuka on ailahtelevainen...Kyllä sen suhteen saa pelaamaan, jos muistaa, että rapu ei aina niin anna sitä ihailua, mitä leijona kaipaa...

    • kummeksun

      Mun (leijonanainen) ja rapumiehen etäsuhde päättyi 15 v. sitten. Ottipa vuosi sitten yhteyttä jälleen etsittyään puh.numeroni kissojen ja koirien kanssa. Mukavaa oli aikansa,kunnes todellisuus taas palasi. Kovasti lupailee kaikkea, mutta lupausten pitäminen onkin toinen juttu. Voimat on aivan loppu kyseisen oikuttelijan takia. Onko niin, että suhteen aloittaminen on ravulle helppoa, mutta siitä eteenpäin homman hoitaminen jää täysin toisen osapuolen vastuulle? Onneksi tämä parisuhteen irvikuva päättyy kun en pidä yhteyttä. Kuvittelin hullussa mielessäni että 50 vuotias kokenut mies tietää miten parisuhteessa toimitaan. Väärin luulin, jälleen.

    • The Moon

      Kyllä toimii, vähintään yhtä hyvin kuin mikä tahansa muu suhde. Leijonan ihailunkaipuu on loppumaton, ja Ravun rooli on olla vastuunkantajana kaikesta, mutta niin kauan kuin Rapu jaksaa ihailla ja kantaa, niin kaikki toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe