Miten lentoyhtiöt suhtautuu siihen että haluaa mukaan lennolle sikarisytyttimen ja -leikkurin? Sytkäri on tulentekoväline, jossa ideana on että liekki palaa kuumempana kun tulitikussa vai vakiosytkärissä (1200 astetta luvattiin minulle), leikkuri taas on periaatteessa teräase. Sillä ei tosin katkaise kun korkeintaan sormia, miehillä lisäksi eräitä paikkoja jos on Isossa Jaossa oikein häviölle jäänyt.
Ideana on laittaa molemmat ruumaan, sytkäri tyhjennettynä kaasusta. Meneeköhän läpi?
Sikarivehkeet koneessa
6
723
Vastaukset
- samaa...
Eikö se todellakaan mene jakeluun, että teräaseet, oli sitten vaikka kynsileikkuri, pannaan ruumaan ja sytkärit ym. tulentekovälineet käsimatkatavaraan?
Mikä näissä ohjeissa on niin epäselvää, ettei ne suomalaisen kalloon tunnu menevän?- niin usein?
Miksi niin todella usein tarvitsee vastata töykeästi? Tässäkin oli alkuperäinen kysymys asiallinen. Ja jos vastaajaa harmittaa tälläiset, niin eikö voi sitten olla vaan kommentoimatta. Nämä palstathan ovat juuri sitä varten, että voi kysellä niiltä, jotka asiasta jotain tietävät.
- minua myös
niin usein? kirjoitti:
Miksi niin todella usein tarvitsee vastata töykeästi? Tässäkin oli alkuperäinen kysymys asiallinen. Ja jos vastaajaa harmittaa tälläiset, niin eikö voi sitten olla vaan kommentoimatta. Nämä palstathan ovat juuri sitä varten, että voi kysellä niiltä, jotka asiasta jotain tietävät.
tarkistaa vanhoista vastauksista tai lentoyhtiön sivuilta kun vaan viitsii. Nykyään uusavuttomat vain ei osaa eivätkä jaksa.
- viitsi
minua myös kirjoitti:
tarkistaa vanhoista vastauksista tai lentoyhtiön sivuilta kun vaan viitsii. Nykyään uusavuttomat vain ei osaa eivätkä jaksa.
Ei todellakaan viitsi alkaa kahlaamaan vanhoja juttua läpi jotta saisi vastauksen johonkin yksityiskohtaan. Miksi ihmeessä pitäisi! Nytkin sai vastauksen, joskin asiattoman töykeän, paljon helpommalla. Ja mikä sinä olet arvostelemaan toisten uusavuttomuutta tai laiskuutta tai muuta!! Miksi ihmeessä jonkun pitäisi toimia sinun sääntöjesi mukaan? Miksi ei saisi olla uusavuton ja laiska? Siihen ei sinulta tarvitse lupaa kysyä. Jos sinua täällä olo ahdistaa, niin pysy poissa.
- kyllästynyt teihin
viitsi kirjoitti:
Ei todellakaan viitsi alkaa kahlaamaan vanhoja juttua läpi jotta saisi vastauksen johonkin yksityiskohtaan. Miksi ihmeessä pitäisi! Nytkin sai vastauksen, joskin asiattoman töykeän, paljon helpommalla. Ja mikä sinä olet arvostelemaan toisten uusavuttomuutta tai laiskuutta tai muuta!! Miksi ihmeessä jonkun pitäisi toimia sinun sääntöjesi mukaan? Miksi ei saisi olla uusavuton ja laiska? Siihen ei sinulta tarvitse lupaa kysyä. Jos sinua täällä olo ahdistaa, niin pysy poissa.
ihan samaa mieltä että pysy pois ja mene opettelee perunankuorintaa ja jospa joskus osaat ne keittääkin? Hirvittää vain ajatella kun te olette remmissä...saapa nähdä miten käy?
- campv
Leikkurin voi viedä käsimatkatavaroissa tai ruumaan menevissä matkatavaroissa, mutta torchit ovat valitettavasti kokonaan kiellettyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798