Kiinnostaisi kovasti päästä touhuilemaan kahden miehen kanssa. Koskaan en ole kokeillut, mutta ajatus kiihottaa.
Mitä miehet ko tilanteessa odottavat? Naintia peräkanaa, toisen katsellessa vai yhtäaikaista panoa, vai mitä...
Fantasia
8
5382
Vastaukset
Hei
Kaikenlainen touhu käy,naintia peräkanaa, yhtäaikaa pilluun ja pyllyyn, tai toinen suihin ja toinen pilluun.
Kari- ha73
otas yhtettä ni onnistuu
- kokeilu
Olis kyllä miehet tiedossa.....nyt vaan uskallusta kehiin...
- PorariHKI
Ite tykkään tuplasta eli ainakin ite odotan sitä mutta kyllä peräkanaa naintikin maistuu;)
- Ujo mies mutta rohkea
Siinä on jo aika paljon aviomiehelle kestettävää ja myöhemmin muisteltavaa, kun vaimo on rauhoittunut, rentoutunut ja hyväksynyt tilanteen, ja vieras, alaston mies katsoo häntä sillä silmällä.
- kokeilu
...ja voi jeesus kuinka tekee mieli...
- PorariHKI
Kokeile pois!;)
- hot jrx
naintia vuoron perää, toisen katsellessa, peräkanaa. Kaikki käy. Kun on yksi nainen ja useampi mies niin siinä mennään naisen ehdoilla.
Otappa yhteyttä niin katsotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818