pääsi eläkkeelle ilman 12 (IF...) lääkärinlausuntoa ja sai jättieläkkeen, tai sitten ammuskelen paralla pitkin huushollia ja
TUOMARI pistää mut linnaan, noo linna ku linna!
äänestän tony halmetta
4
309
Vastaukset
Ihan ok tyyppi Halme on ja jos äänestää jotakin niin mikä tahansa pienpuolue on oikeampi. Nähty on se kuinka paljon skeidaa on puhuttu ja heitetty silmille isojen puolueiden taholta.
Itse äänestän perussuomalaisia kun ajatusnäkemykseni kolahtaa samoille linjoille.
Kannattaa hyvät ihmiset ajatella missä mennään ja niinkuin keskusteluissani Soinin kanssa ilmeni niin lamahan on alkanut ja pahenee todenteolla. Olen myös sitämieltä että kuljetusalan tulisi laittaa välittömästi pyörät seisomaan vähintään pariks viikoksi, ei nää päättäjät muuten herää ottamaan kantaa jatkuvien hinnankorotuksien eteen.- Ikuinen Luuseri
meidän tiemme!
- kaveri ja kv-ehdokas?
Niin tuon mainospläjäyksesi ymmärtää. Soini on kuitenkin yksi niitä suurimpia poliittisia valehtelijoita. -Tämä väite pitää muuten vaikka käräjäsalissa. -Kokeillaanko?
kaveri ja kv-ehdokas? kirjoitti:
Niin tuon mainospläjäyksesi ymmärtää. Soini on kuitenkin yksi niitä suurimpia poliittisia valehtelijoita. -Tämä väite pitää muuten vaikka käräjäsalissa. -Kokeillaanko?
Niin on makuasia jos kaikki valehtelevat niin on ihan sma mitä äännestää. Tärkeintä on se ett hahmottaa tarkoin keillä vähiten valheellisia lupauksia on, siksi mikä tahansa pienpuolue on paikallaan. LW
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899