pääsi eläkkeelle ilman 12 (IF...) lääkärinlausuntoa ja sai jättieläkkeen, tai sitten ammuskelen paralla pitkin huushollia ja
TUOMARI pistää mut linnaan, noo linna ku linna!
äänestän tony halmetta
4
353
Vastaukset
Ihan ok tyyppi Halme on ja jos äänestää jotakin niin mikä tahansa pienpuolue on oikeampi. Nähty on se kuinka paljon skeidaa on puhuttu ja heitetty silmille isojen puolueiden taholta.
Itse äänestän perussuomalaisia kun ajatusnäkemykseni kolahtaa samoille linjoille.
Kannattaa hyvät ihmiset ajatella missä mennään ja niinkuin keskusteluissani Soinin kanssa ilmeni niin lamahan on alkanut ja pahenee todenteolla. Olen myös sitämieltä että kuljetusalan tulisi laittaa välittömästi pyörät seisomaan vähintään pariks viikoksi, ei nää päättäjät muuten herää ottamaan kantaa jatkuvien hinnankorotuksien eteen.- Ikuinen Luuseri
meidän tiemme!
- kaveri ja kv-ehdokas?
Niin tuon mainospläjäyksesi ymmärtää. Soini on kuitenkin yksi niitä suurimpia poliittisia valehtelijoita. -Tämä väite pitää muuten vaikka käräjäsalissa. -Kokeillaanko?
kaveri ja kv-ehdokas? kirjoitti:
Niin tuon mainospläjäyksesi ymmärtää. Soini on kuitenkin yksi niitä suurimpia poliittisia valehtelijoita. -Tämä väite pitää muuten vaikka käräjäsalissa. -Kokeillaanko?
Niin on makuasia jos kaikki valehtelevat niin on ihan sma mitä äännestää. Tärkeintä on se ett hahmottaa tarkoin keillä vähiten valheellisia lupauksia on, siksi mikä tahansa pienpuolue on paikallaan. LW
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 491002
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html186875- 39769
- 49740
- 60658
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568