Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

miltä sperma maistuu

kunhan tapaan sopivan pojan niin aijon juua spermaa muta mille semaistuu?
134319
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Konjakin ja viinin väliltä.

1Äänestä

juoda spermaa suosittelen että käyt ala-asteen loppuun.

1Äänestä

sitä tulee suuhun ja sen voi niellä jos haluaa, mutta en sitä juomiseksi kutsuisi.

Se on mautonta ja vähän suolaista, siinä kaikki. Mutta voi se olla yököttävää, koska koostumus on limamainen. En tykkää, mutta nielen joskus mieliksi kyllä, jos pystyn, useimmiten syljen pois.

1Äänestä
  • En voi sanoa että olisi kokemusta mutta ei se voi mautonta olla koska sen perusteella on arvattu oikein mitä olen syönyt ennen suuseksin harrastamista.... ja kuulemma tupakkikin tekee siittä kitkerän makuista...

1Äänestä

Ei se mitäänherkkua ole mutta minä tykkään saada suuhun. Tilanne saa sen tuntumaan ihanalta. Sama niellä kun se suussa on, ellei haluta ettävalutan suusta.

1Äänestä
  • Spermaiset suudelmat on kans kivoja.

Äänestä

Olen Ukm ja minulla on salaseurana toinen Ukm kaveri! Meidän muijat eivät osaa ottaa kunnolla suihin, vään jättävät sen just silloin kesken kun sperma lentää...
Siksi me kolmisen vuotta sitten päätimme hyvän ystäväparin miehen kaa, että me hoidamme sen homman keskenämme! Yleisimmin aloitamme hyväilyillä ja suutelulla, se on kiihottavaa... Laukeemme toistemme suuhun ja nielemme kaiken.
Panohommt hoidamme vaimojen kaa!

Tapaamme noin kerran viikossa suusexin merkeissä, viimeksi eilen kun mun vaimo oli iltavuorossa töissä, niin nautiskelimme toistemme kulleista meidän aviovuoteessa!! SE on mahtavaa miesten kesken!

2Äänestä
  • Sitä olis mukava kokeilla, kun tekee mullakin mieli! Hieman jännittää miltä se tuntuu kun oikeasti tulee iso lasti suuhun kerralla.

Äänestä

• Hyi helvetti itse joskus maistoin ukon mällejä.. Se maku ja haju oli niin ällöttävää että oksensin..

Äänestä

• Mää eilen marturboin ja vähän spermaa lensi mun suuhun... Ei se pahan makuista ollut... Mut kai se voi vähän vaiheellakin..

Äänestä

Sama täällä!
Olen kokematon mutta terve ja halukas kokeilemaan! Suomalainen reilu nelikymppinen ukm. Tampereen seudulta. Mielellään nuorempaa kaveria ja salaisia tapaamisia...

Äänestä

olen koematon mies mutta haluaisin mielleni nuolla miehen munaa tarjolla muutakin etelä-häme

Äänestä

Sperma maistuu persimon-hedelmältä, aika yllättävän paljon :D Jää vaan joskus kurkkuun sellanen karvas jälkimaku

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

kohta adult kirjoitti:

kunhan tapaan sopivan pojan niin aijon juua spermaa muta mille semaistuu?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu