Eli kuulin kaverilta semmoisesta ohjelmasta, jolla etäyhteyttä muodostaessa ip-osoitteen avulla pääsee kaverin koneelle niin ettei sen tarvitse edes hyväksyä etäyhteyspyyntöä, lailliseen käyttöön tätä siis tarvitsin sillä etätyöpöytäyhteydellä en saanut toimimaan tota etäyhteyttä, eli mikä olisi tällainen ohjelma ja mistä sen saisi ladattua? Ymmärrän kyllä hyvin jos joku ei halua auttaa, sillä itsekin kieltätyisin varmaan samassa tilanteessa, juurikin laittomuuden takia, mutta tosiaan, laillisiin tarkoitukssin menisi.. Hyviä vinkkejä kiitos!
Mistäs tämmöinen?
4
573
Vastaukset
- zxcvbnm
Ei netistä mennä koneelle kuin telttaan.
- juhakorkeapudas
VNC on sellainen ohjelma joka ei tarvitse toisen osapuolen hyväksymistä muodostaakseen yhteyden.
Toki ohjelma täytyy olla asennettuna vastapuolen koneelle ja määriteltynä oikeanlaisin asetuksin ennen kuin yhteyden voi muodostaa. Legenda ei tainnut mainita tätä seikkaa.
Myös kaikenmaailman etätyöpöytäyhteydet yms. toimivat samaan malliin jos ne ovat vain sallittuja kohdekoneessa.
- löytyy
täältä: http://www.dameware.com/
Olen itse käyttänyt työkäytössä, kun pitää päästä johonkin verkon koneeseen kiinni. Tämä ei tarvitse mitään esiasennuksia valmiiksi, vaan pystyy asentamaan itsensä verkon yli kohdekoneeseen. Edellyttää tietysti Admin-oikeuksia etäasennettavassa koneessa.- neuvoista
kokeilenkin tota damewarea heti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468