Peräpukama?

EMC4

Piehtaroin elämäni ensimmäistä kertaa kenties ummetuksen kanssa ja peräaukon suulle on ilmestynyt pallomainen modostuma, joka kirvelee ja kutisee vuoronperään.
Mahtaako kukaan tietää, onko kysymys peräpukamasta, vai lääkärikäynnin paikka?
Tähän mennessä suoleni on toiminut koko elämän vähintään kolme kertaa vuorokaudessa, mutta nyt ei kolmeen vuorokauteen ollenkaan.
Olen yrittänyt juoda paljon vettä ja syödä entistä enemmän kuituja, mutta ilman tulosta.
Painonhallinnan takia olen nauttinut ennen tätä ongelmaa lisäravinnetta, jonka pitäisi vaikuttaa aineenvaihduntaan. Olen lopettanut kyseisen tuotteen käyttämisen, koska selkeää vaikutusta painonhallinnallisesti ei ollut.
Onko kenelläkään samankaltaisia kokemuksia vastaavien tuotteiden käytöstä?
Ja ennen kaikkea poistuuko se jo muodostunut peräpukama (jos se, se on)itsestään?
Kiitos jo etukäteen, jos epämiellyttävään kysymykseeni/ongelmaani löytyy vastauksia.

4

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrittäis

Kuin että menis sairaalan polille niihin kuminauha ja ruisketoimenpiteeseen, sillä ne on aika kivuliaat sillä se solu myrkky vai mitä se aine onkan ni on todella tuskallista olla monta päivää. Eli jonkin aikaa kannattaa wc-paperin sijaan käyttää vettä eli suihkuttaa, plus sitten apteekin niitä voiteita. ja säännölline ja monipulinen ruoka. Niin, minulla ainakin parani noin.

• solumyrkkyä

oikein tarkoitat???

• käydä ....

puoskarilla tai sitten joskus 30-luvulla viimeksi sairaalassa.

ihan toisenlaiset on konstit nykyään eikä mikään toimenpide ole kuin korkeintaan epämiellyttävä, jos joku toimenpide sattuu niin se tehdään nukutuksessa.

hölmö oot kun viitsit tollasia tarinoita täällä kertoilla.

• lähteä

Lääkäriin mars! Vaikuttaa muulta kuin ummetukselta tai peräpukamilta. Normaali ulostustiheys on 3 krt/pv - 1 krt/3pv. Kuidut ja neste lisäävät ulostemassaa, mutta voivat aiheuttaa myös isoja kovia pötköjä, joiden ulostulon kanssa saa kamppailla. Tähänkin löytyy keino: Macrogol Ratiopharm. Ensin kolme päivää yksi pussi päivässä. Jos ei tehoa, niin kolme päivää 2 pussia päivässä. Jos vieläkään ei tehoa, niin 3 pussia päivässä 3 päivää. Yleensä kun toiminta on alkanut, niin pussimäärää voi vähentää jopa niin, että ottaa 1 pussin 1-3 päivää kohti. Jos Macrogol ei kuitenkaan tehoa niin lääkärille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe