Teinifanien kokoontumisfoorumi?

onko näin?

Eikö palstalta löydy yhtään Queeniä alkuperäisessä kokiksessa nähneitä tyyppejä? Niiden mielipiteitä ja kokemuksia olis hauska kuulla verrattuna näiden teiniviisastelijoiden netistä luettuihin jutskiin!!!!!

12

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darkkeli

      Niinpä perkele. Vaikkei Queen kuulukkaan suosikkeihini niin levykaapista löytyy ensimmäisestä levystä aina The Worksiin asti kaikki studiolevyt älppäreinä. Onhan Queen hyvä, mutta liian viimeisenpäälle tehtyä kamaa ollakseen loistavaa. Mutta vinyylikeräilijä kun olen niin kyllähän Queenia nyt kuuluu perkele olla kaapissa!!!

      Perkele totta helvetissä!

    • Soul Brother

      "Eikö palstalta löydy yhtään Queeniä alkuperäisessä kokiksessa nähneitä tyyppejä?"

      Kivaahan se olisi, mutta aika harvoin noita vanhoja faneja tälle foorumille eksyy. Silloin tällöin kuitenkin. Aikuisilla on ilmeisesti parempaakin tekemistä kuin surffailla netissä kaiket päivät ja kertoilla teineille tarinoita vanhoista hyvistä ajoista. ;)

      • holoholo

        "Eikö palstalta löydy yhtään Queeniä alkuperäisessä kokiksessa nähneitä tyyppejä"

        Ei ole mitään muuta Queenia kuin alkuperäinen kokoonpano D:

        Tää Queen plus Paul Rodgers on aika naurettava nimi mutta antaa nyt poikien soittaa...


      • Soul Brother
        holoholo kirjoitti:

        "Eikö palstalta löydy yhtään Queeniä alkuperäisessä kokiksessa nähneitä tyyppejä"

        Ei ole mitään muuta Queenia kuin alkuperäinen kokoonpano D:

        Tää Queen plus Paul Rodgers on aika naurettava nimi mutta antaa nyt poikien soittaa...

        "Ei ole mitään muuta Queenia kuin alkuperäinen kokoonpano"

        Jos nyt aletaan saivartelemaan, niin Queenin alkuperäiskokoonpanossa soittivat Mike Grose, Brian May, Freddie Mercury ja Roger Taylor. Jos joku on tämän kokonpanon livenä nähnyt, niin ilmoittautukoon välittömästi.


      • Soul Bother
        Soul Brother kirjoitti:

        "Ei ole mitään muuta Queenia kuin alkuperäinen kokoonpano"

        Jos nyt aletaan saivartelemaan, niin Queenin alkuperäiskokoonpanossa soittivat Mike Grose, Brian May, Freddie Mercury ja Roger Taylor. Jos joku on tämän kokonpanon livenä nähnyt, niin ilmoittautukoon välittömästi.

        "Jos nyt aletaan saivartelemaan, niin Queenin alkuperäiskokoonpanossa soittivat Mike Grose, Brian May, Freddie Mercury ja Roger Taylor."

        Sussa on tosiaan saivartelijan vikaa enemmän kuin tarpeeksi heh heh :-D

        Mulle skulaa orginaalipamppuna Deacon Grosen tilalla ja varmaan muille kanss.

        Olihan tossa yhessä alemmassa ketjussa joku elvistelijä joka brassaili Tukholman keikalla vuodelta 80-jotain. Mua jo vähän kypsytti mutta mä ookin teinibeibi.....


      • muka?
        Soul Bother kirjoitti:

        "Jos nyt aletaan saivartelemaan, niin Queenin alkuperäiskokoonpanossa soittivat Mike Grose, Brian May, Freddie Mercury ja Roger Taylor."

        Sussa on tosiaan saivartelijan vikaa enemmän kuin tarpeeksi heh heh :-D

        Mulle skulaa orginaalipamppuna Deacon Grosen tilalla ja varmaan muille kanss.

        Olihan tossa yhessä alemmassa ketjussa joku elvistelijä joka brassaili Tukholman keikalla vuodelta 80-jotain. Mua jo vähän kypsytti mutta mä ookin teinibeibi.....

        Ei tossa alempana mitään avausta Tukholman keikasta näy?


    • tää arvata!

      Eipä tähä avaukseen tullu viikon aikana yhtään Queenin alkuperäisessä kokiksessa nähnyttä näkijää. Teinejä tän foorumin kirjoittajat kaikki sit vissiin on. Onko missään toisia suomenkielisiä Queenistä jutskaavia foorumeja? Jos vaikka niillä olis vähän kokemusta omaavia tyyppejä läsnä?

      • Bad Co.

        "Onko missään toisia suomenkielisiä Queenistä jutskaavia foorumeja? Jos vaikka niillä olis vähän kokemusta omaavia tyyppejä läsnä?"

        --------

        Ainakin tästä löytyy Q-lle omistettu foorumi:
        http://www.immortalforum.urli.net/

        ...tosin aika hiljaista siellä näyttäisi olevan, viimeisin viesti on peräisin tämän kuun alusta.


      • Soul Brother

        "Eipä tähä avaukseen tullu viikon aikana yhtään Queenin alkuperäisessä kokiksessa nähnyttä näkijää."

        Johtuisikohan tuo siitä, että avasit tämän ketjun provosoivalla otsikolla "teinifanien kokoontumisfoorumi", etkä esimerkiksi asiallisella "Livekokemuksia alkuperäisestä Queenista" tmv., jos kerran pointtisi oli, että haluat kuulla ihmisten livekokemuksia. Tuskinpa tuo käyttämäsi otsikko nyt edes herätti kenekään aikuisen fanin mielenkiintoa (heillä kun on edelleenkin parempaa tekemistä). ;) Mutta kyllä meidän teinienkin kanssa voi alentua keskustelemaan, vaikkei meno tietysti samanlaiseksi äidy kuin noilla isoilla kv. Queen-forumeilla. On täällä silti joskus ihan kelpo keskustelujakin käyty...


      • LÖYTYÄ..
        Bad Co. kirjoitti:

        "Onko missään toisia suomenkielisiä Queenistä jutskaavia foorumeja? Jos vaikka niillä olis vähän kokemusta omaavia tyyppejä läsnä?"

        --------

        Ainakin tästä löytyy Q-lle omistettu foorumi:
        http://www.immortalforum.urli.net/

        ...tosin aika hiljaista siellä näyttäisi olevan, viimeisin viesti on peräisin tämän kuun alusta.

        PELIPLANEETAN SIVUILTA ,MUTTA TAITAA SILLÄKIN OLLA SAMAA FAKTAA KUN TÄÄLLÄKIN MUTTA MUN OMASTA MIELESTÄ TÄÄ SUOMI24 SIVUSTON QUEEN KESKUSTELU ON SUOMEN PARAS KOSKA TÄÄLLÄ JAKSAA MUUTAMA TYYPPI PITÄÄ JONKILAISTA KESKUSTELUA YLLÄ ITE AINAKI TYKKÄÄN KÄYDÄ TSEKKAAMASSA AIKA USEIN TÄMÄN OSION.


    • hesasta.....

      ois kiva jo joku pistäs juttua hesan keikasta vuonna 1974 siis sellanen ihminen joka oli katsomassa paikan päällä, ois ihan kuulla millainen bändi oli siellä livenä kaikenlaista lehtijuttua olen lukenut mutta tuo kiinnostas mua, tosiaan ku laskee aikaa taakse päin vuoteen 1974 niin nekin jotka ovat olleet paikalla ovat kai nyt ehkä yli 50 vuotiaita

      • Sammy who was low

        ...olisi muistelmissaan surkutellut sitä kuinka vähän porukkaa oli Queenin ainoalla Suomen keikalla. Olisikohan hän sitten ollut siellä? Tai joku hänen tuttunsa?

        Anyway, minuakin kiinnostaisi tietää millainen meininki Kultsalla oli 25.11.1974. Esim. soittiko ne kaikki samat biisit mitä tyypillisellä SHA-kiertueen settilistalla vai pudottivatko jotain biisejä pois? (toivottavasti eivät)

        Täällä olen törmännyt kyllä pariin Rogerin ja Crossin Tavastian keikalla olleeseen mutta ei se ole sama juttu kuin Queen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe