Tottakai The 69 eyes on paras! eihän parempaa bändiä voi olla! kiertänytkin niin paljon maailmaa!
69 eyes on paras!
7
803
Vastaukset
- Mustamadonna
Ehdottomasti Suomen paras bändi. Tulihan tuo taas eilen todistettua Ruisrokissa. Joka festarina on täysin paska. Mut kun tässä lähellä asun, miehiä oli pakko mennä katsomaan. 5 vuotta fanittanut ja siihen 40 vuotta ikää lisää. Kaverit ei tajuu mua !
- TranSylvia
69 EYES OLI MAAILMAN PARAS RUISROKISSA. AAMEN.
- kirzuli
The 69 eys on paras. Ei muakaan kukaan ymmärrä, olen jo koht 40 ja kuuntelen niitä koko ajan. No saman ikäsiähän ne on itsekin. olis kiva löytää joku samanhenkinen kaiffari jonka kans käydä keikoilla. .t.Kirzu
- jyrki69 fani
mä oon sun kaa ihan samaa mielt. THE 69 EYES on paras bändi
- 69<3
Sehän se! Paras bändi! eikä mikään muu!
Harmivaan etten keikoille pääse ku alaikänen oon(onhan niitä keikkoja kyllä alaikäsillekkin,mutta ne on niin kaukan)!!!!!
PARHAITA; jussi69 ja jyrki69!
- maria882
jeeeee .sä oot oikeessa 69 eyes fani. se on paras.the 69 eyes rulaaa
- Jyrki69 fanittaja<3
Sama juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805