Pitkät ja parkit toimii, lyhyet ei, missä vika?Otin toisen polttimon pois, näytti ehjältä, katselin ohjekirjaa enkä löytänyt mainintaa valojen sulakkeesta?Onko kellään vastaavaa kokemusta?
a4 -05 ajovalot ei toimi??
2
841
Vastaukset
- premiumisi
sähkövikoihin, olisit ostanut toyotan niin voisit ajaa pimeälläkin.
- tälläsiä kokemuksia
Mulla oli joskus Skoda 120L ja siinä kanssa hävis kerran valot kesken ajon. Ei uskaltannu pimeessä ajaa ja jäin autoon yöksi keskelle Kainuun korpea, arvataakapa pelottiko kun suret ulvo. No aamulla sitten koitin startata mutta ei se perkele sanonnu mitään, oli purkannu akun!
Onneks joku ukkeli ajo massey ferkussonnilla ohi ja hinattiin mun Skoda käyntiin. On muuten monta kertaa naurettu tätä episoodia firman saunailloissa ja voit arvata oonko ton jälkehen enään sekaantunut näihin skoodiin tai audeihin.
Että sellassia kokemuksia mulla, mutta nyt grillaamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117