Oli jo aika sairas uni, että viittiskö kertoakkaan?
Pomoni oli jossain sängyssä peiton alla. Siellä se naureskeli räkäisesti. Sitten se työnsi sieltä paiton alta kädensä lattialle ja laittoi lattialle pari kakka kökärettä. Solmi lopuksi punaiset rusestit niiden ympärille kuin lahjoissakin on ja jatkoi nauramista peiton alla.
Ei saatana!
Varmaan on kohta otettava jo loparit jos nämä unet vielä pahenee?
Siis mulla ei ole mitään pomoani vastaan, se on ihan ok. Paska palkka vaan vaivaa 2000e/kk.
taas painajaisia..
6
1236
Vastaukset
- ...
Tuo on todella paska palkka.
- ap..
Unet kertoo totuuden!!!
Paska palkka!! - ap..
ap.. kirjoitti:
Unet kertoo totuuden!!!
Paska palkka!!On tuossa pomossa kyllä jotain muutakin "kummaa"? Se näyttää ihmiselle ja on ok, mutta taitaa olla oikeesti joku saituri tai ehkä jopa saatana? Sen verran painajaisia olen siitä nähnyt?
- IT hemmo
ap.. kirjoitti:
On tuossa pomossa kyllä jotain muutakin "kummaa"? Se näyttää ihmiselle ja on ok, mutta taitaa olla oikeesti joku saituri tai ehkä jopa saatana? Sen verran painajaisia olen siitä nähnyt?
otat huomenna suolaa mukaan töihin ja vedät sen huoneesi sisäänkäynnin kynnykselle.
Jos pomosi on saatana/paha henki hän ei tule huoneeseen sisälle.
Opin tämän muistaakseni Buffy vampyyritappajasta =D
- ..............................
Unissa kakka tarkoittaa rahaa eli olisitko saamassa jotain bonusta tai peräti palkankorotusta pomoltasi? Tosi pari kökärettä ei ole paljon ;D
- TakkuTakiainen
Olen harrastanut piiitkään unien tulkitsemista ja opiskellut sitä suurilta mestareilta. (jung freud...)
sulla on alitajuisia anaalihaluja pomoasi kohtaan.
mieti vähän.. pomo sun sängyssä... kakkaleikkejä leikkimässä... daa? O.o ei ollut edes vaikea tulkittava.
Sori, jos Totuus järkyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780