Hei.
Haluaisin yllättää muruni synttäreillä ja vuokrata BMW-merkkisen moottoripyörän päiväksi käyttöön, puoli päivääkin käy. Mutta en oikein löydä paikkoja mistä voisi vuokrata. Joitain paikkoja löytyy Turusta, Seinäjoelta jne. Mutta turhan kaukana. Eli jos jollain on tietoa niin olisin kiitollinen.
Helsingissä ,mistä pyörä vuokralle päiväksi?
6
1903
Vastaukset
- keinoa
Aika moni mp-myyjä vuokraa kaupan olevia pyöriä.
Eli kantsii kysellä myyjiltä. Sitten yks "epäreilu" ja hiukan ketkukin konsti saada pyörä päiväksi; pyydä se koeajoon!- Oivanderi
heh..mietein kyllä tota "koeajoon" juttua, mut kaatu sit siihen etten halua ottaa mitään riskejä. Mut kiitos :)
- Riskejä
Oivanderi kirjoitti:
heh..mietein kyllä tota "koeajoon" juttua, mut kaatu sit siihen etten halua ottaa mitään riskejä. Mut kiitos :)
Onnea ja menestystä vaan vuokraajalle.....!
- Oivanderi
Riskejä kirjoitti:
Onnea ja menestystä vaan vuokraajalle.....!
Kylläpäs on taas hauskaa ymmärtää asiat väärin.. Tottakai vuokralle otos on riskinsä myös, mutta en halua epärehellisesti olla liikkeellä. Jos haluan vuokrata pyörän niin vuokraan sen enkä ala "keplottelemaan" sitä et "menen muka vaan koeajolle"!Vuokraus on vuokraamista ja koeajo on koeajoo.
- Bemu mies
- Oivanderi
Tosi iso kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398