rollaatoreita

..........

missähän niitä ois myynnissä mikkelissä???

11

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.mikkelinapuvaline.fi/

      ja tietysti lainaksi antaavat, lääkärin todistuksella/lähetteellä myös sairaanhoitopiirin yhteisestä apuvälinekeskuksesta.

    • edullisesti

      Säästötalossa oli ainakin vähänaikaa sitten.

    • fghjk

      niin säästyy rollattori rahat ja ylläpidätoimintakykyäsi säännöllisesti ala aktiiviseksi itsesi ja ympäristön suhteen äläkä laiskottele silloin et tartte rollia

      • elliivo

        Kylläpä taas tuli viisas neuvo!
        Kyllä rollaattori on monelle vanhukselle juuri seväline mikä auttaa ylläpitämään kuntoa ja treenaamaan niitä raajojaan.
        Kovin helppoa on nuorena huudella laiskuudesta.
        Suurin osa vanhuksista on varmasti oman osansa työnteosta hoitanut.
        Aikoinaan ei voinut kuvitellamiten helppoa elämä tulee monelle olemaan.
        Istuu vain takapuolellaan ja on tietävinään kaikki maaliman asiat.
        ps. Moni keski-ikäinen ostelee rollaattoria omille vanhemmilleen.


      • DFGHJKLÖ1111
        elliivo kirjoitti:

        Kylläpä taas tuli viisas neuvo!
        Kyllä rollaattori on monelle vanhukselle juuri seväline mikä auttaa ylläpitämään kuntoa ja treenaamaan niitä raajojaan.
        Kovin helppoa on nuorena huudella laiskuudesta.
        Suurin osa vanhuksista on varmasti oman osansa työnteosta hoitanut.
        Aikoinaan ei voinut kuvitellamiten helppoa elämä tulee monelle olemaan.
        Istuu vain takapuolellaan ja on tietävinään kaikki maaliman asiat.
        ps. Moni keski-ikäinen ostelee rollaattoria omille vanhemmilleen.


      • kgjhlh
        DFGHJKLÖ1111 kirjoitti:

        edellinen o kommentti on asiaa ja yhdyn siihen täysin rolli on laiskan apuvälinen ja sinänsä jonnenjoutava.


      • ..........
        kgjhlh kirjoitti:

        edellinen o kommentti on asiaa ja yhdyn siihen täysin rolli on laiskan apuvälinen ja sinänsä jonnenjoutava.

        IHME SAKKII!!TAPELKAA RAUHAS VAA!!rolli ois tulos vanhukselle..jos se noi paljo häirihtee!!!!!!!!!!ite oon terve ku mikä ja urheilen!!....ihme valittajii ootte..ette voi tietää vaik mite kuntoo pitäsitte yllä ni silti joku päivä joutusitteki turvautuu rolliin....


      • järkeviä kommentteja
        .......... kirjoitti:

        IHME SAKKII!!TAPELKAA RAUHAS VAA!!rolli ois tulos vanhukselle..jos se noi paljo häirihtee!!!!!!!!!!ite oon terve ku mikä ja urheilen!!....ihme valittajii ootte..ette voi tietää vaik mite kuntoo pitäsitte yllä ni silti joku päivä joutusitteki turvautuu rolliin....

        tyylinä, kimppuun vaan :( Mutta totta tuo kunnosta ylläpitäminen. Minunkin isoäitini joka sai rollansa avukseen kun ei enää lukuisten sairauksien varjostamana enää 86v. ikäisenä pystynyt kävelemään kaatumatta ja käymään pikku ostoksilla koska ei pystynyt enää painavia kantamaan on ollut todella kiitollinen kun voi tehdä ulkona kävelylenkkejä ja kuljettaa ostokset rollan korissa kotiin ja mikä parasta kun voimat loppuvat voi istahtaa rollan tasolle "huilaamaan" ja jatkaa matkaa kun voimat palautuu. Kunto on kohentunut ja mieli virkistynyt kun pääsee ulos kun haluaa. Aikaisemmin piti aina joku soittaa turvaksi kun lähti ulos koska verenkierto häiriöt aivoissa niin pahat muiden sairauksien lisäksi että useaan otteeseen kaatui.Kun on esim. niin huono sydän että suuria leikkauksia ei voi enää tehdä on vaan etsittävä ne apuvälineet joilla pääsee ne loppuvuodet eteenpäin, ei siinä ole mitään hävettävää. Toivottavasti löydätte rollaattorin!


    • juudaksen nähnyt

      niitä kutsutaan siellä tosin nissaneiksi ja bemareiksi, mutta ajavat saman asian.

      • näyttää

        olevan kaveri, joka käy keskustelua oman päänsä kanssa, ei siinä paljon auta, miten treenattu hänen kroppansa on, jos yläkatto vuotaa.


      • olenko siis ikuinen
        näyttää kirjoitti:

        olevan kaveri, joka käy keskustelua oman päänsä kanssa, ei siinä paljon auta, miten treenattu hänen kroppansa on, jos yläkatto vuotaa.

        hessu hopo? :)
        vai peräti juudas? :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe