viesti kerran sulta, ettei se juttu kauan kestä? Kerro nyt odotanko sua turhaan...?
Oliko se
17
958
Vastaukset
- muistaa
miltä palstalta?mut tarkenna niin etin ja luen sen.
- oleellinen
vaan sun vastaus tässä ja nyt. Odotanko sua turhaan?
- odota
oleellinen kirjoitti:
mutta mitä haluat musta;)kerro haluan tietää, suoraan kysymykseen suora vastaus..mä ainakin tiedän mitä sulta haluan;))))))))))) ja haluaisin äkkiä!
- sen on pakko
odota kirjoitti:
mutta mitä haluat musta;)kerro haluan tietää, suoraan kysymykseen suora vastaus..mä ainakin tiedän mitä sulta haluan;))))))))))) ja haluaisin äkkiä!
olla sinä, sä vastaat aina kysymykseen kysymyksellä.
tahtoisin sut. piste.
sä taidat haluta vaan musta sitä yhtä asiaa :D - haluan ja paljon
sen on pakko kirjoitti:
olla sinä, sä vastaat aina kysymykseen kysymyksellä.
tahtoisin sut. piste.
sä taidat haluta vaan musta sitä yhtä asiaa :Dkoska oon kuullu ettei susta muuta irtoa:)))
- oo semmonen
haluan ja paljon kirjoitti:
koska oon kuullu ettei susta muuta irtoa:)))
poika, en edes suutele ekoilla treffeillä :D
Mut mitä toi nyt tarkoitti "oon kuullut" ketä noin hämärää paskaa levittää? Ei muuta irtoa? - jos uskallat
oo semmonen kirjoitti:
poika, en edes suutele ekoilla treffeillä :D
Mut mitä toi nyt tarkoitti "oon kuullut" ketä noin hämärää paskaa levittää? Ei muuta irtoa?ja tokalla kerralla teet muutakin,tai ainakin kolmansilla:)
- nyt mä luulen
jos uskallat kirjoitti:
ja tokalla kerralla teet muutakin,tai ainakin kolmansilla:)
että oot kuullut, jotain juttuja, jotka ei pidä paikkaansa. :)
Vastaa siihen kysymykseen... - niin kuin
oleellinen kirjoitti:
minäkin
- odotat?
niin kuin kirjoitti:
minäkin
mut täähän vastasi mun kysymykseen...
- asia on selvä
odotat? kirjoitti:
mut täähän vastasi mun kysymykseen...
kun sait vastauksen kysymykseesi :) Kumpikin odotetaan. Kuinkahan kauan...?
- vastailet
kenelle sattuu.. En minä ole vastannut vielä mihinkään oleelliseen asiaan, vaikka kuulostikin aika tutulta ;)
Et odota turhaan, vastasin jo tuolla muualla samoin :)- näytät
sinäkin vastailevan..en kyllä mitään tähän viestiin liittyvää oo edes kirjoittanut,vaikkakin vois luulla niin,mut vastasin nyt tähän:))))))
- ainoa...
näytät kirjoitti:
sinäkin vastailevan..en kyllä mitään tähän viestiin liittyvää oo edes kirjoittanut,vaikkakin vois luulla niin,mut vastasin nyt tähän:))))))
viesti tämän lisäksi, jonka kirjoitin :)
- sivulliselta
ainoa... kirjoitti:
viesti tämän lisäksi, jonka kirjoitin :)
jotkut tuntuu unohtavan, että täällä kirjoittelee satoja ellei tuhansia
- Eli tuskin sulle
Tämähän kestää
- oliko mulle...
meidän juttu kestäisi ainakin, tunnen sen luissa ja ytimessä, sitä sielujen sympatiaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070