Mitä oon nähnyt matseja, niin potkunyrkkeilijät on lihaksikkaampia kuin thainyrkkeilijät? Onks näin ja jos on, mistä moinen johtuu?
onko harhaa
1
713
Vastaukset
- AndyS
En ole kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta saatat olla oikeassa. Potkunyrkkeilyssäkin pitkä ja hoikka ruumiinrakenne on etu, mutta sarjaansa nähden lyhyetkin ottelijat voivat menestyä. Näiden taktiikka on yleensä päästä puolietäisyydelle lyömään koukkuja. Thainyrkkeilyssä tätä näkee harvemmin, kun lyönneistä ei saa kovin hyvin pisteitä.
Muutenhan thaissa on yleensä pidempi otteluetäisyys, jolloin pituus on erityisen suuri etu. En osaa thainyrkkeilyyn kuuluvaa niskapainia kovin hyvin, mutta siinäkin pituus on käsittääkseni valttia.
Näin ollen ei olisi mikään ihme, jos thainyrkkeilijät olisivat keskimäärin potkunyrkkeilijöitä hoikempia ja pidempiä. Mielellään kuulisin jonkun thainyrkkeilijän näkemyksen asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277570
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455020- 594782
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371619
- 1481357