On se hienoa, että voi kiittää AMMATTITAIDOSTA -hyvästä hoidosta. Ritva Palomäki Lahden kaupunginsairaalan hammaslääkäri päivystyksessä. Tämä on toinen kerta jo tänä vuonna kun olen saanut häneltä LOISTAVAA hoitoa. Eilen 5.7.2008 kävin akuuttitilanteessa hänen vastaanotolla. Hampaanpoisto ja paikkaus. Kiitos KAIKKI onnistui "taas" loistavasti.
Olen käynyt jos jonkinlaisilla "lihamestareilla", on ollut kirurgia ym ym... ja aina sattunut haavereita, milloin on katkennut viereistä hammasta, tai haljennut nenänpohjaa, tai jäänyt "ilmataskuja" jne. jne... tämä nainen on hoitanut aina hienosti, ammattitaidolla nämä hoidot. Ja tämä on pakko sanoa, -kirjoittaa, kun aina vaan haukutaan ja kirotaan, hoitajia ja lääkäreitä (olen itsekin syyllistynyt niihin sanomisiin, oli sitten hml, ortopedi, kirurgi, tai fysiatri)...KIITOS!
Lahdessa osataan
4
2729
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla sama. Nykyään hän Haartmanissa. Kiitos ammattitaidosta, tuli turvallinen olo.
- Anonyymi
Tänään hartmannissa. Ripeä, osaava ja myötätuntoinen.
- Anonyymi
Tänään kävin Puistosairaalassa Helsingissä päivystyksessä, olin aiempien kokemusten perusteella aika varma, että hammas vaan vedetään, mutta omaksi ilokseni hammaslääkäri Palomäki hoiti homman erittäin nopeasti ja tarkasti, porasi haastavan reiän rikkomatta hammasta turhaan. Olen käynyt kymmenillä hammaslääkäreillä ja tämä oli yksi parhaista kokemuksista. Vastaavaa työotetta en ole nähnyt ennen kantasuomalaisella kunnallisen puolen hammaslääkärillä. Ammattilainen isolla A:lla.
- Anonyymi
Ihana ammattitaitoinen hammaslääkäri. Poisti 4 hammasta 10 minuutissa ilman kipua. Kiitos! 🌹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.157042- 193499
- 953452
- 913095
- 522974
- 332677
- 462494
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi122439Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132200Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää81985